Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Puhelinnumero- ja osoitetietoni ovat olleet salaiset

Vierailija
29.12.2013 |

(työni vuoksi) jo useita vuosia, eli niitä ei saa mistään numerotiedustelusta. Nyt huomasin, kun googletin nimeni, että osoite tulikin näkyviin fonectan sivuilla. Laitoin sinne myös puhelimella  tiedustelun nimelläni, niin tuli numero ja osoite. Mistä tällainen muutos johtuu. Miehelläni on myös salaiset tiedot ja hänen tietonsa ovat edelleen salaiset, niitä ei saa tiedustelun kautta. Miksi mun tiedot on tulleekin julkiseksi yhtäkkiä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko muuttanut, ja unohtanut päivittää postiin ja maistraattiin tietojesi salaisuuden? Ei riitä, että pelkkä numero on salainen, on salattava myös noihin puljuihin tietonsa. Lisäksi auton rekisterinumerolla saa nimen selville - en ole varma voiko senkin salata.

Millä alalla muuten olet? Itse olen hoitoalalla, ja tiedot on olleet salaisia hankalien potilaiden vuoksi.

Vierailija
2/5 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole muuttanut aikoihin, rekisteritiedotkin ovat (ainakin olleet) salaiset. Otin puhelimeeni jokin aika sitten uudenlaisen "paketin", mutta niinhän olen tehnyt usein aiemminkin.

Olen myös hoitoalalla ja samasta syystä tietoni salaiset kuin sinulla kakkonen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiemmin ollut ainakin dna:lla iso tietovuoto, kun useiden henkilöiden salaiset numerot näkyneet julkisesti.

Vierailija
4/5 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, minulle kävi kerrsn samoin. Operaattorin mukaan oli itse asetuksissa säätänyt tietoni näkyviksi! Jaa, no en tiedä miksi olisin niin tehnyt.. Olisiko jossain liittymän päivittämisen yhteydessä laittaneet tietoni näkyviksi? No ilmoitus operaattorille ja tietojani ei enää saanut fonectan tms. kautta.

Vierailija
5/5 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missäköhän asetuksissa ne voi säätää näkyviksi? Enpä usko, että sen voi itse tehdä..