G: Leposykkeesi minuutissa NYT?
Kommentit (50)
[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 00:10"]
n.90. Ikää 21. Paineet alhaiset.
[/quote]
Krapula, vai tulitko juuri kävelyltä tms?
82.
Tosin aloituksen luettuani hätäilin nopeasti kelloa ja suonta..=))
68. Yleensä on 70-75. Verenpaineenkin mittasin, kun mummin mittari unohtui tohon pöydälle ja 96/60 ovat ne. Hemoglobiini oli eilen 111. Olen alhaisten lukemien ihminen :) N 33
36. Ikää on 30. Olen maratoonari, mutta se ei ole syynä alhaiseen leposykkeeseen vaan liikuntaharrastukseni on saanut vahvistusta siitä, kun ollessani 11-vuotias isäni mittasi leposykkeeni olevan alle 40.
[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 00:23"]
36. Ikää on 30. Olen maratoonari, mutta se ei ole syynä alhaiseen leposykkeeseen vaan liikuntaharrastukseni on saanut vahvistusta siitä, kun ollessani 11-vuotias isäni mittasi leposykkeeni olevan alle 40.
[/quote]
Bullshit, tai sitten olet huono mittaamaan. Alle 40 sykkeellä ei oikein tässä elämässä kovin hyvin pärjätä noin pidempikestoisesti ainakaan. 50 /min vielä ihan ok urheilijalle.
T: sh
[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 00:54"]
160 ja eteisvärinä parhaillaan
[/quote]
Ajattelitkos kauankin av:lle kirjoitella noilla sykkeillä? Sinuna soittaisin ambulanssin.
T: se sama sh (syke minulla muuten 58/min)
107/64 ja 64 tässä koko helahoito, ikä 42+mulla on kahveet just meneillään
[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 00:58"]
[/quote]
Bullshit, tai sitten olet huono mittaamaan. Alle 40 sykkeellä ei oikein tässä elämässä kovin hyvin pärjätä noin pidempikestoisesti ainakaan. 50 /min vielä ihan ok urheilijalle.
[/quote]
Sh:lle tiedoksi että täällä 33-vuotias maratoonari (eikä edes kovin hyväkuntoinen), jonka leposyke 35. Olin päivystyksessä noin kuusi tuntia siinä härvelissä kiinni ja kyllä se pitikin sitten jatkuvaa meteliä kun syke oli yöllä jatkuvasti alle 40. Että kyllä on mahdollista.
[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 01:54"]
[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 00:58"]
[/quote]
[/quote]
Sh:lle tiedoksi että täällä 33-vuotias maratoonari (eikä edes kovin hyväkuntoinen), jonka leposyke 35. Olin päivystyksessä noin kuusi tuntia siinä härvelissä kiinni ja kyllä se pitikin sitten jatkuvaa meteliä kun syke oli yöllä jatkuvasti alle 40. Että kyllä on mahdollista.
[/quote]
Tuskinpa vain ihan luomusti sykkeesi on tuota tasoa...
55 ja ikää 41. Ihmettelen tuota lukemaa kun olen ihan tavis arkiliikuntaa harrastava ihminen, kerran viikossa jumppailen ja ouolen tunnin iltakävelyitä harrastan muutaman kerran vkossa. Paineet myös tosi alhaalla.
n.90. Ikää 21. Paineet alhaiset.