Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi venäläiset shoppailevat Suomessa?

Vierailija
29.12.2013 |

Heillähän on itsellään paljon suurempia kauppoja.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut tuotteet ovat Suomessa ainakin halvempia (!) kuin Venäjällä, koska valtio asettaa tuontitavaroille tullit. 

Vierailija
2/11 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän samaa mietin itsekin tänään ajaessani itäsuomea ylöspäin tänään venäläisautojen seurassa. Kai tämä maa on jotenkin eksoottinen, sopivan lähellä jne...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulema Suomessa on samat merkit parempilaatuisia, olen kuullut venäläisiltä. Venäjälle myydään jotain sekundaa, en tiedä onko tämä tosiaan näin.

Vierailija
4/11 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 00:16"]

Kuulema Suomessa on samat merkit parempilaatuisia, olen kuullut venäläisiltä. Venäjälle myydään jotain sekundaa, en tiedä onko tämä tosiaan näin.

[/quote]

Tai sitten sikäläiset kauppiaat ostaa piraatteja myyntiin ja ottaa välistä komeet preemiot...

Vierailija
5/11 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin Pietarissa ulkomaiset tuotteet olivat H&M:stä lähtien tosi kalliita. Jos ostaa täältä alesta ja saa alvin pois, niin varmasti tulee halvaksi.

Ihan toinen asia on sitten, että tarvitseeko kaikkea sitä kamaa

Vierailija
6/11 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saavat verottomana laadukkaampia tuotteita. Suomalaisketjut myös menestyvät Venäjällä, sillä niillä on "laadukas" maine.

Vierailija
7/11 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 ja 5 mainitsivat syyt, joiden takia meidän alallamme liikeiden asiakaskunta koostuu tähän aikaan vuodesta jopa 80 prosenttisesti venäläisistä, Itä-Suomessa näin on ympäri vuoden.

Vierailija
8/11 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taxfreen perässähän suomalaisetkin menee laivoille.

Vierailija
9/11 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 00:16"]

[/quote]

Olen kuullut tästä venäläisiltä naisilta aiemmin, että siellä kun menee kemppariin niin aidon näköisen pakkauksen sisällä saattaakin olla joku halvalla tehty feikkituoksu, siksi eivät luota kauppoihinsa.

Vierailija
10/11 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paremmat valikoimat, parempi laatu, tax free.

Joensuussa SPR:n Kontissakin käy paljon venäläisiä. Sieltähän saa hyväkuntoista tavaraa edullisesti, en tiedä onko Venäjällä vastaavanlaisia paikkoja.

Vierailija
11/11 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäjällä ei ole sukkahousuja, farkkuja ja muuta sellaista, paitsi mustassa pörssissä.