Miksi venäläiset shoppailevat Suomessa?
Kommentit (11)
Vähän samaa mietin itsekin tänään ajaessani itäsuomea ylöspäin tänään venäläisautojen seurassa. Kai tämä maa on jotenkin eksoottinen, sopivan lähellä jne...
Kuulema Suomessa on samat merkit parempilaatuisia, olen kuullut venäläisiltä. Venäjälle myydään jotain sekundaa, en tiedä onko tämä tosiaan näin.
[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 00:16"]
Kuulema Suomessa on samat merkit parempilaatuisia, olen kuullut venäläisiltä. Venäjälle myydään jotain sekundaa, en tiedä onko tämä tosiaan näin.
[/quote]
Tai sitten sikäläiset kauppiaat ostaa piraatteja myyntiin ja ottaa välistä komeet preemiot...
Ainakin Pietarissa ulkomaiset tuotteet olivat H&M:stä lähtien tosi kalliita. Jos ostaa täältä alesta ja saa alvin pois, niin varmasti tulee halvaksi.
Ihan toinen asia on sitten, että tarvitseeko kaikkea sitä kamaa
Saavat verottomana laadukkaampia tuotteita. Suomalaisketjut myös menestyvät Venäjällä, sillä niillä on "laadukas" maine.
2 ja 5 mainitsivat syyt, joiden takia meidän alallamme liikeiden asiakaskunta koostuu tähän aikaan vuodesta jopa 80 prosenttisesti venäläisistä, Itä-Suomessa näin on ympäri vuoden.
[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 00:16"]
[/quote]
Olen kuullut tästä venäläisiltä naisilta aiemmin, että siellä kun menee kemppariin niin aidon näköisen pakkauksen sisällä saattaakin olla joku halvalla tehty feikkituoksu, siksi eivät luota kauppoihinsa.
Paremmat valikoimat, parempi laatu, tax free.
Joensuussa SPR:n Kontissakin käy paljon venäläisiä. Sieltähän saa hyväkuntoista tavaraa edullisesti, en tiedä onko Venäjällä vastaavanlaisia paikkoja.
Venäjällä ei ole sukkahousuja, farkkuja ja muuta sellaista, paitsi mustassa pörssissä.
Jotkut tuotteet ovat Suomessa ainakin halvempia (!) kuin Venäjällä, koska valtio asettaa tuontitavaroille tullit.