Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Parisuhde-raati

Vierailija
26.01.2014 |

Haluaisin kysyä neuvoa. Olenko ihan lapsellinen, vähän lapsellinen vai onko tässä jotain outoa??

Olemme olleet yhdessä mieheni kanssa alkukesästä asti. Toistaiseksi meillä on vielä omat kodit, mutta olemme puhuneet vakavasti yhteen muutosta. Molemmilla on edellisestä liitosta kaksi lasta. Minun lapseni tappaavat isäänsä pitkän välimatkan vuoksi kerran kuukaudessa, hänellä lapset ovat joka toinen viikko ke- su. Olemme yleensä yhdessä miehen kotona, koska siellä on tilaa. Lapsillani on siellä omat sängyt ja huone, missä nukkua.Omasta mielestäni olen ollut joustava. Olen retuuttanut lapsiani hänen luokseen, ajanut pitkää matkaa, antanut hänelle myös omaa aikaa lastensa kanssa. Oikeasti yrittänyt...sillä ilman  ja näkemistä ei kyllä parisuhde toimi ja kehity.

Viime aikoina olemme miehen työn, talon lämmittämisen ja muiden akuuttien juttujen vuoksi nähneet aika vähän.Näitä on ollut ennenkin, mutta nyt loukkaannuin. Tunsin itseni todellakin kakkasoluokan ihmiseksi tässä parisuhteessa. Miehen lasten äidillä tuli ensi viikolle pakottava meno, joten lapset miehellä enemmän. Tiedustelin hieman päiviä, että mites me olemme ja missä ja milloin. Mies vastasi, että hän ei tiedä. Pitää kysyä eksältä, että miten sen aikataulut menee, että kuinka lapset ovat hänellä?? Siis kysyy eksältä aikatauluja, että milloin voi nähdä minua? En ole koskaan antanut ymmärtää tai edes kokenut niin, että hänen läsnäolonsa tai hänen lastensa läsnäolo olisi jotenkin minun lapsiltani pois. Me olemme pari ja perustamassa perhettä..tai että oli kysellyt ensin ex- mieheni aikatuluja ja sitten ilmoittanut, että milloin uusi kumppanini voi tulla meille.Tästä ollaan riidelty aiemminkin. Olen sanonut, että me olemme pari. Me sovimme oman arkemme aikatulut ja näkemiset, eikä niitä kysellä miltään eksiltä. Joko olemme kaksin, kaikkien lasten tai osan lapsista kanssa, mutta minä en istu odottamassa eksän aikatauluja. Ensin sanoi, että ma ja ti tyhjänä, sitten ilmoitti, että eksän meno joko ti tai ke, eli ma voisi nähdä?? Tällainen on minun mielestäni loukkaavaa, kun me olemme kerran pari ja perustamassa perhettä.

En sanonut hänelle vielä mitään, kun en oikein tiedä, että olenko minä typerys, eli onko tällainen normaali käytäntö parisuhteessa olevien ihmisten kesken?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla