Olen menossa phalloplastiaan. Muutun siis mieheksi
Synnyin naiseksi mutta jo 3v kerroin olevani mies. Kaikki toimintani tähän asti on kasvattanut minua mieheksi. Olen käynyt muutosprosessin mutta tärkein tulee nyt. Phalloplastiaan. Nyt olen enemmän kuin mies.
Kommentit (27)
Kannattaa lukea redditistä sen tyypin tarina joka teki noin ja päätyi sitten itsemurhaan
Jaa, Eikö se olekaan niin kuin monet transaktivistit sanoo, että naisellakin voi olla penis ja miehellä vagina, eli näillä elimillä ei ole tekemistä sukupuolen kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa lukea redditistä sen tyypin tarina joka teki noin ja päätyi sitten itsemurhaan
Niin, tai mieluummin pohtia itsensä kanssa ja hoitavan lääkärin kanssa onko leikkaus itselle tarpeellinen. Sadat ihmiset ovat sen käyneet läpi yksistään Suomessa ja ovat tyytyväisiä, tottakai on helpompaa elää miehenä, jos haaroissa on jotain, joka edes etäisesti muistuttaa penistä. Katuminen on harvinaista (ellei leikkaus epäonnistu) koska transmies on ennen alapään leikkausta elänyt miehenä ja miehennäköisenä jo vuosia ja todennäköisesti huomaa jo ennen leikkausta, jos oli väärässä eikä kykenekään elämään miehenä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kummasti on ihmisillä hämärtynyt tieto siitä mitä mies ja nainen tarkoittavat.
Ap muutut transmieheksi, joka ei ole sama asia kuin mies. Transmies on nainen, joka kokee sukupuolidysforiaa, joka on psyykkinen häiriö eli nk. mielenterveyden ongelma.
Sinut nyt siis leikataan muistuttamaan mahdollisimman paljon miestä. Onnea leikkaukseen ja toivottavasti olet tyytyväinen päätökseesi myös pitkällä tähtäimellä.Transmies on kyllä transmies jo ennen leikkaustakin. Käytännössä voisi sanoa, että leikkauksen jälkeen ei oikeastaan edes ole enää transmies, mutta ei se nyt ihan niin sentään ole. Transnaisena saattaa leikkauksen jälkeen melkein jopa unohtaa taustansa.
Noh, biologinen nainen kuitenkin. Millä perusteella ei olisi leikkausten jälkeen transmies?
Useimmat jättävät hoitojen jälkeen koko transiuden taakseen ja elävät cissinä. Toki lääketieteen kannalta on transmies edelleen.
Hyvä sulle. Minä haluan taas takaisin puuhun, valkoinen mies>keltainen mies>ruskea mies>musta mies> apina
Ja 15 vuoden päästä mielenterveyshoitoon kun päänuppi on lopullisesti sekaisin noista leikkelyistä?
Mulkku on miehuuden mitta. Pyydä muotoiltavaksi vähintään 18 cm heppi