Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen menossa phalloplastiaan. Muutun siis mieheksi

Tytosta mieheksi
08.10.2020 |

Synnyin naiseksi mutta jo 3v kerroin olevani mies. Kaikki toimintani tähän asti on kasvattanut minua mieheksi. Olen käynyt muutosprosessin mutta tärkein tulee nyt. Phalloplastiaan. Nyt olen enemmän kuin mies.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot kyllä koko ajan ollut mies, mutta onnea matkaan. Se on iso prosessi.

Vierailija
2/27 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheksi ei muututa itseään silpomalla, olet ikuisesti friikki jos leikkelet elimesi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ajattelin katsella phallopheliä; olen siis mies.

Vierailija
4/27 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku ruma toimimaton uloke leikkelemällä ei muutu mieheksi.

Mieheksi synnytään.

Vierailija
5/27 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko kertoa toimenpiteestä? Onko kuinka suuret mahdollisuudet että esim tunto ei toimikaan? Mikä sinua pelottaa eniten leikkauksessa?

Vierailija
6/27 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos syntyy naiseksi ei ole ollut sekuntiakaan mies, eikä tule olemaankaan.

Vierailija
7/27 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ajattelin mennä philluplastiaan.

Vierailija
8/27 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se leikkaus sinua mieheksi muuta;se saa vain sinut näyttämään mieheltä, mutta nainen olet silti geeneiltäsi.

Vierailija
9/27 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän tulee mieleen nyt provo. Transmiehet eivät ajattele muuttuvansa miehiksi leikkauksella. Toki leikkaus helpottaa elämää, sen myönnän. Itselle on toistaiseksi riittänyt muut hoidot ja se, että apuvälineen kanssa voi virtsata kaverien vieressä, niin säilyy stealthi enkä ole kenenkään silmissä friikki. Seksistä en ole kiinnostunut eikä leikkaus siinä auttaisi, joten en uskalla ottaa riskiä, että leikkauksessa menisi jotain pieleen, vaikkei se todennäköistä olekaan.

Vierailija
10/27 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummasti on ihmisillä hämärtynyt tieto siitä mitä mies ja nainen tarkoittavat.

Ap muutut transmieheksi, joka ei ole sama asia kuin mies. Transmies on nainen, joka kokee sukupuolidysforiaa, joka on psyykkinen häiriö eli nk. mielenterveyden ongelma.

Sinut nyt siis leikataan muistuttamaan mahdollisimman paljon miestä. Onnea leikkaukseen ja toivottavasti olet tyytyväinen päätökseesi myös pitkällä tähtäimellä.

Vierailija
11/27 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se leikkaus sinua mieheksi muuta;se saa vain sinut näyttämään mieheltä, mutta nainen olet silti geeneiltäsi.

Niin kuin geenit merkkaisi jotain arjessa :D

Vierailija
12/27 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap muutut transmieheksi, joka ei ole sama asia kuin mies. Transmies on nainen, joka kokee sukupuolidysforiaa, joka on psyykkinen häiriö eli nk. mielenterveyden ongelma.

Sinut nyt siis leikataan muistuttamaan mahdollisimman paljon miestä. Onnea leikkaukseen ja toivottavasti olet tyytyväinen päätökseesi myös pitkällä tähtäimellä.

Transmies on kyllä transmies jo ennen leikkaustakin. Käytännössä voisi sanoa, että leikkauksen jälkeen ei oikeastaan edes ole enää transmies, mutta ei se nyt ihan niin sentään ole. Transnaisena saattaa leikkauksen jälkeen melkein jopa unohtaa taustansa.

Vierailija
13/27 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea suureen muutokseen ja toipumiseen! 

Vierailija
14/27 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aika paljon ne merkkaa arjessakin.

Vierailija
15/27 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Transmies on kyllä transmies jo ennen leikkaustakin. Käytännössä voisi sanoa, että leikkauksen jälkeen ei oikeastaan edes ole enää transmies, mutta ei se nyt ihan niin sentään ole. Transnaisena saattaa leikkauksen jälkeen melkein jopa unohtaa taustansa.

Noh, biologinen nainen kuitenkin. Millä perusteella ei olisi leikkausten jälkeen transmies?

Vierailija
16/27 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä juttu. Minulta on moni mies kysynyt elämäni aikana olenko varma etten ole mies. Jopa pari lääkäriä on sanonut etten ole nainen. Silti naisen kehoon olen syntynyt. Naisen kehossa päätin elääkin kun ikää on liikaa ja terveys ei niin hyvä ole että monia leikkauksia kestäisi. Transdiagnoosi tuli heittämällä. Olen minä mies ja minut on moni mieheksi tunnistanut elämäni aikana huolimatta naisellisesta ulkonäöstäni joka syntyy meikeillä, ilman niitä näytän - miehelle.

Vierailija
17/27 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noh, biologinen nainen kuitenkin. Millä perusteella ei olisi leikkausten jälkeen transmies?

Trans kuvaa siirtymävaihetta. Kaikki pre op tilat on trans. Loppuun vieminen tekee henkilöstä transtaustaisen miehen tai naisen.

Vierailija
18/27 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Merkkaa ne enemmän kuin joku toimimaton kirurgin leikkaama lumekyrpä, geenien avulla saa oikean ja toimivan.

Vierailija
19/27 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jännä juttu. Minulta on moni mies kysynyt elämäni aikana olenko varma etten ole mies. Jopa pari lääkäriä on sanonut etten ole nainen. Silti naisen kehoon olen syntynyt. Naisen kehossa päätin elääkin kun ikää on liikaa ja terveys ei niin hyvä ole että monia leikkauksia kestäisi. Transdiagnoosi tuli heittämällä. Olen minä mies ja minut on moni mieheksi tunnistanut elämäni aikana huolimatta naisellisesta ulkonäöstäni joka syntyy meikeillä, ilman niitä näytän - miehelle.

Kurkista jalkoväliisi jos on epäselvää oletko mies vai nainen. Se että olet epätavallisen ruma naiseksi ei tarkoita sitä ettetkö olisi nainen.

Vierailija
20/27 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ii

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Trans kuvaa siirtymävaihetta. Kaikki pre op tilat on trans. Loppuun vieminen tekee henkilöstä transtaustaisen miehen tai naisen.

Transmies ja transtaustainen mies (kumpaa termiä ikinä tahdotkaan käyttää) ovat molemmat biologisia naisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yhdeksän