Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sain viikko sitten diagnoosini, Vakava masennus Olen kuitenkin jo tänään esimerkiksi

Vierailija
08.10.2020 |

Vaihtanut lasten ja omat lakanat, silittänyt tyynyliinat, käyttänyt koiran ulkona, tyhjentänyt ja täyttänyt tiskikoneen ja ottanut päivällistarpeet pakkasesta sulamaan.
Eilen imuroin, pesin ja mankeloin lakanat, laitoin ruokaa, hoidin tiskivuoren, kävin kaupassa ja apteekissa, tankkasin auton ja tarkastin ilmanpaineet renkaista.
Olen yh, kukaan muu ei näitä asioita tee, ellen minä tee ja lapset ovat vielä pieniä.
Mietityttää vain, ethä onkohan diagnoosi oikea. Sain diagnoosin kun yöunet menivät ja aloin laihtua.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei nuo niin täsmädiagnooseja ole ja olo vaihtelee muutenkin päivästä toiseen. Käythän terapiassa?

Vierailija
2/4 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei nuo niin täsmädiagnooseja ole ja olo vaihtelee muutenkin päivästä toiseen. Käythän terapiassa?

Ei ollut mitään puhetta terapiasta. Ainoastaan Mirtazapin lääkityksen sain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut mitään puhetta terapiasta. Ainoastaan Mirtazapin lääkityksen sain.

Tyypillistä. Ja nuo lääkkeet sitten lihottavat.

Vierailija
4/4 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kärsin kipujen takia vakavasta masennuksesta. Mulla masennus ilmenee hyperaktiivisuutena. Nukun 2-4h yhtäjaksoista unta yöllä ja touhuan koko päivän vaikka olisin kuinka uupunut. En uskalla pysähtyä koska silloin tunnen kivut ja pelkään etten enää pysty mihinkään.

Lääkitys ei onnistu mutta käyn 2 terapiassa ja aloitan kolmatta. Eipä nekään kipuihin auta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi seitsemän