Mies, voisitko ottaa kumppaniksi 3 000 €/kk Suomessa tienaavan filippiinohoitajan? Onko halutumpi kuin suomalainen?
Heitä on kuulemma tulossa Suomeen 1 000 naisen verran. <3
Kommentit (89)
En pystyisi ottamaan Aasialaista, ulkonäkö ei miellytä.
Jonkun sellaisen nuoren ja kauniin. Kyllä todellakin. Olisi aika meidän sairaan suvun saada vähän uusia geenejä.
"Laillista" ihmiskauppaa.
No, hoito kuin hoito.
En ottaisi ketään sen perusteella, että minulle ilmoitetaan kotimaa ja kuukausipalkka. Toki sitten, jos jonkun 3 000 € tienaavan filippiiniläisen sairaanhoitajan kanssa kaikki muut parisuhteen edellytykset täyttyisivät ja rakastuisin tähän naiseen.
Nyt suurin "este" on se, että olen parisuhteessa. Oikeasti tämä ei ole este, koska olen juuri siellä missä eniten haluan olla.
Filipinonaiset on keskimäärin varsin mukavia. Kyllä sellane suomimiehille kelpaa, ihan erilaista arkea kun ei oo sitä painostavaa nalkutusta ja valitusta koko ajan.
Miksi vaan yksi kansalaisuus? Olisi ottaneet tuhat kauneinta hoitajatarta eri maista, kriisimaitahan ovat kaikki maat.
Tiedehän on todistanut että suomalaismiesten lisääntymislaadukkuus on maailman ykkönen, siksi ne ansaitsisi vain Parasta.
Ei vaan nämä naiset taida huolia suomalaisia miehiä kun kotimaassa on jo mies ja lapset.
No jos synkkaisi hyvin niin periaatteessa kyllä. En kyllä pitäisi siitä että täytyisi säännöllisesti lentää maailman toiselle laidalle emännän sukua tapaamaan, olen koittanut vähentää lentämisen minimiin.
Onko jossain sanottu, että kaikki on naisia? Aika vahva oletus.
Sanotaan näin, ettei palkka, ammatti tai kansalaisuus nyt ole esten suhteelle, mutta ei syykään. Se on se kemia naiset, se kemia. Ei se noilla parametreilla synny tai ole syntymättä.
Vierailija kirjoitti:
Filipinonaiset on keskimäärin varsin mukavia. Kyllä sellane suomimiehille kelpaa, ihan erilaista arkea kun ei oo sitä painostavaa nalkutusta ja valitusta koko ajan.
.
Asut vissiin jossain navetan takana.. Omalla työpaikalla on Flipoja, eivätkä aina niin mukavia eli ihan samanlaisia, kun suomi naisetkin. Arki tulee suhteeseen vaikka asuisit karhun kanssa.
Sori siitä😢
Vierailija kirjoitti:
Miksi vaan yksi kansalaisuus? Olisi ottaneet tuhat kauneinta hoitajatarta eri maista, kriisimaitahan ovat kaikki maat.
Tiedehän on todistanut että suomalaismiesten lisääntymislaadukkuus on maailman ykkönen, siksi ne ansaitsisi vain Parasta.
Filippiineillä on ylitarjontaa koulutetuista hoitajista ja he osaavat englantia. Ja harva heistä on rauhan uskonnon edustaja. Joten sieltä löytyy helpohkosti tänne sopivaa työvoimaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
.
Asut vissiin jossain navetan takana.. Omalla työpaikalla on Flipoja, eivätkä aina niin mukavia eli ihan samanlaisia, kun suomi naisetkin. Arki tulee suhteeseen vaikka asuisit karhun kanssa.Sori siitä😢
Olen käyny filippiineillä ja viettänyt heidän kanssa aikaa varmasti enemmän kuin sinä. Hoitajia ei tainnut kyllä olla yksikään. Ja äkkiähän se suomalainen hankaluus heihin työympäristössä tarttuu ja jokainen on tietysti yksilö. Mut erittäin perhekeskeisiä ja konservatiivisia, suominaisten arvot on vain minä, minä ja minä..
Ei ne huoli varatonta miestä. Meillä on töissä filippiino, jolle on tullut mätsejä vaan ei sitä oikeaa mätsiä. Etsii varoissaan olevaa miestä, jotta pääsee irtisanoutumaan töistä.
Vierailija kirjoitti:
Ulkonäön suhteen geenit ei ole suosineet suomi miehiä taikinanaamoineen ja pallomahoineen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
.
Asut vissiin jossain navetan takana.. Omalla työpaikalla on Flipoja, eivätkä aina niin mukavia eli ihan samanlaisia, kun suomi naisetkin. Arki tulee suhteeseen vaikka asuisit karhun kanssa.Sori siitä😢
Olen käyny filippiineillä ja viettänyt heidän kanssa aikaa varmasti enemmän kuin sinä. Hoitajia ei tainnut kyllä olla yksikään. Ja äkkiähän se suomalainen hankaluus heihin työympäristössä tarttuu ja jokainen on tietysti yksilö. Mut erittäin perhekeskeisiä ja konservatiivisia, suominaisten arvot on vain minä, minä ja minä..
Miksei saisi olla minäkeskeinen? Valtaosa miehistä ei halua korvata äitiysvapaalla menetettyjä tuloja. Parempi pysyä töissä tai saada lapset yksinään.
Vierailija kirjoitti:
Ei ne huoli varatonta miestä. Meillä on töissä filippiino, jolle on tullut mätsejä vaan ei sitä oikeaa mätsiä. Etsii varoissaan olevaa miestä, jotta pääsee irtisanoutumaan töistä.
Tämä on kannatettava idea muillekin. Itse hankin vaimon joka on miljonääri, lopetin työt ja nyt olen täysin kotimiehenä vaimon rahoilla.
Miten on heti olettamus, että sieltä tulee 1000 naimaiässä olevaa kuumaa sinkkua?:D
Eiköhän moni ole ihan perheellinen, ja lähtee ulkomaille tienaamaan muutamaksi vuodeksi. Meidän kuukausipalkkamme on filippiinien vuositulot. Saavat täällä tienatuilla rahoilla lapsensa kouluun jne.
Voisin, mutta ei ole kovin kauniita, suomimammat voittaa ulkonäkö kisan, muutoin ei ehkä?