Miehen oksentaminen humalasssa.
Mieheni on ruvennut oksentamaan humalassaöisin. Ennen pystyi juomaan paljon oksentamatta, mutta eilenkin oksensi kahdeksan 0.33 oluen ja muutaman siiderin jälkeen. Tämäkin tapahtui pari tuntia nukkumaan menon jälkeen. Alkoholin juonti on siis lisääntynyt vuoden sisällä ja ajattelin että alkaako kroppa kertomaan että nyt riittää?
Kommentit (61)
Ja ikää 24v. Kuulostaa pelottavalta. :/
Ap
Itse ei taida tajuta ettei ole normaalia. Ainakin 5 viimeistä juonti kertaa on oksentanut ja kerran myös oksenteli pitkin seuraavaa päivää.
Ap
Oispa kätevää, et vetäis kännit ja loppuehtoosta oksentais miehen. Säästyis monelta.
Miksi olet valinnut tuollaisen alkoholisti miehen?
Lähde nainen suhteesta ennen kuin on myöhäsitä!
Joo, oksentais miehen, joka villien lemmenleikkien jälkeen muuttuis pitsaksi ja vissypulloksi :D
Eiku oikeasti ap, kuinka usein miehesi juo? Onko aina ns. kaatokännissä?
Siinä vaiheessa, kun mies oksentaa verta, hälytä ambulanssi!
Kyse ei ollut miehen juomisesta vaan halusin kuulla mielipiteitä että alkaako kroppa pettää. Ei juo joka päivä eikä edes joka viikonloppu, mutta enemmän kuin pari vuotta sitten jolloin ei juonut yhtään.
Ap
Minun veikkaukseni on se, että oksentamaan saa pikemminkin tuo olut-siiderisotku kuin elimistön pettäminen. Eivät nuo ole vielä sellaisia määriä jotka aikuisen miehen kropan lannistaisivat, kaukana siitä.
Ensi kerralla kannattanee keskittyä vain yhteen juomalajiin.
Voi juoda kerran viikossa, välillä harvemmin välillä useammin. Eilen ei ollut kovasti edes humalassa, kävely lähes normia yms. Heräsin vaan kun parin tunnin päästä nukkumaan menosta lähti oksentamaan. Näin tapahtui myös viime perjantaina.
Kaatokännissä en muista millon olisi ollut eli huolehtii itsensä kotiin jos on jossain kavereiden kanssa eikä kaatuile tai mitään.
Ap
Ennen on voinut juoda viinat ja kaljat sekaisin ja nyt oksentaa muutaman siiderin jälkeen, se minua ihmetyttää.
Ap
Kehoita vaihtamaan juomaa. Jos vaikka olis tullut yliherkäksi jollekin ainesosalle jota on oluessa tai siiderissä. Voihan olla että hiilihappo saa aikaan niin kovan närästyksen että oksennus tulee. Ens kerralla sitten vaikka viiniä tai kirkasta vaikka appelsiinimehulla plantattuna.
[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 17:47"]
Oispa kätevää, et vetäis kännit ja loppuehtoosta oksentais miehen. Säästyis monelta.
[/quote]
Reps...nauran täällä vedet silmissä
Kiva kun sain ihmisiä huvitettua!
Ap
Ajattelin et tuohon kropan pettämiseen olisi ollut hyvä vedota, mutta taitaa oksentaminen johtua muista syistä.
Ap
Munkin mies oksentelee kännissä. mm. lakanoille, omille kengilleen, mun kengille, kaikkialle kylppäriin, baarin pöydässä muiden laseihin... Sillä kertaa hävetti, muilla kertaa vain suututti.
Veikkaan närästystä.
Minulla se oireilee näin: Välillä minun ei tarvitse juoda kuin pari lonkeroa niin rupean voimaan pahoin, ja nukkumaan mentyä herään parin tunnin kuluttua järkyttävään pahoinvointiin, kylven kylmässä hiessä ja pakko raahautua oksentamaan. Tiukkaa ei pysty edes miettimään enää.
Sitten taas joskus pystyn juomaan ilman ongelmaa.
Onneks ei kuseksi!
Niinku mun mies tekee :(
Alkaa. Maha ei enää kestä alkoholia, ja maksakin voi olla jo väsynyt. Kannattaa mennä lääkäriin A-klinikalle.