Teinien vanhemmille
Tiedoksi, että jos sinun Nicopeccasi mielestä on kiwaa heitellä niillä saatanallisilla uudenvuodenraketeilla hevosia, ei kannata jäädä kiinni. Lupaan nimittäin 100% varmuudella että jos saan yhdenkin näistä paskahousuista kiinni, niin saavat sellaisen selkäsaunan että eivät sitä elämässään tule unohtamaan.
Niin ja äippyleille tiedoksi: osa meidän hevosista on noin 100 000 euron arvoisia. Jos siis pershetelmäsi huvina on ampua niitä raketeilla, kannattaa varautua laskuun.
Toivottavasti se on juuri sinun kersasi joka tänäkin uutenavuotena ampuu kätensä tohjoksi, eipä tule ensi vuonna enää eläimiä kiusaamaan.
Kommentit (46)
[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 17:50"]
Täällä taas lellittyjen mulle kaikki heti nyt paskakasojen vanhemmat puolustavat sadistisia pökäleitään joita maailmaan pukkaavat.
"Ei meidän tartte maksaa"." Meillä on oikeus."
Oikea vastaus olisi sanoa että pidän itse huolen että meidän pökäle ei kävele eikä ihmisten ilmoilla liiku jos moista tekee.
[/quote]
Kas kun laki määrittelee, minkä ikäinen maksaa itse (mahdolliset) vahingonkorvaukset ja milloin äiti tai isä kaivaa kuvetta.
Ellet ole trolli, noin kuvottaa kieltä käyttävällä ja selkeästi väkivaltaan taipuvaisella henkilöllä ei pitäisi olla minkäänlaisia eläimiä, ei sen kummemmin kulkukissoja kuin sadan tuhannen hevosiakaan.
No tuo lainauksesi ei ollut ap:n kirjoittama mutta olen kyllä ihan samoilla linjoilla.
En ole koskaan aiemmin ollut väkivaltaan taipuva mutta sen vannon, että jos yhdenkin näistä paskiaisista nappaan niin annan tulla koko elämäni tukahdutetun väkivaltaisuuden esille.
Sitä en ehkä ymmärrä miksi mielestäsi en saisi pitää eläimiä, vaikka kutsunkin paskahousuja paskahousuiksi? Tiedätkös, eläimet eivät ymmärrä sanoja, ei niille tule traumoja jos sanon paskahousua paskahousuksi. Sen sijaan sinun paskahoususi on eläinrääkkääjä ampuessaan raketeilla hevosia, ymmärrätkös?
ap
Ap, hevosihmiset on hullua väkeä ja nimenomaan pennulle kunnon sakinhivutus jos jää kiinni. Saat 3 kk:n ehdollisen tuomion, mutta se ei meidän hevospiireissä mitään haittaa. Ei sulla olis koiraa päästää irti ? T hevosnainen täälläkin
[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 18:16"]
No tuo lainauksesi ei ollut ap:n kirjoittama mutta olen kyllä ihan samoilla linjoilla.
En ole koskaan aiemmin ollut väkivaltaan taipuva mutta sen vannon, että jos yhdenkin näistä paskiaisista nappaan niin annan tulla koko elämäni tukahdutetun väkivaltaisuuden esille.
Sitä en ehkä ymmärrä miksi mielestäsi en saisi pitää eläimiä, vaikka kutsunkin paskahousuja paskahousuiksi? Tiedätkös, eläimet eivät ymmärrä sanoja, ei niille tule traumoja jos sanon paskahousua paskahousuksi. Sen sijaan sinun paskahoususi on eläinrääkkääjä ampuessaan raketeilla hevosia, ymmärrätkös?
ap
[/quote]
Pitäisikö sun miettiä jotain ammattiapua? Tuntuu, että oikein toivot jotain pahaa tapahtuvan, jotta pääset iskemään. Asut jossain maalla? Oletteko kaikki noin hulluja siellä, teinit ja aikuiset?
voivoi pari kaakkia sinne tänne.
Tiedoksesi, kyllä meillä hynää löytyy. Pääasia, että lapsilla on kivaa.
[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 18:16"]
ap
[/quote]
Minun lapseni ei ole eläinrääkkääjä eikä paskahousu, eikä hän myöskään ammu hevosia tai muitakaan eläimiä raketeilla.
Mielestäni muita väkivallalla tai kostolla uhkaileva on säälittävä ja idioottimainen paskahousu siinä missä uhkailtavansakin. Olet kyllä oikealla asialla ap, mutta keinosi ovat täydellisen väärät.
Kannattaa muuten oman käden oikeutta jakaessa muistaa, että vastapuoli voi tehdä saman. Siinä ei ihan hirveästi taida hymyilyttää, kun Nicopetterin isä vetelee pesäpallomailalla päin näköä...
suthan lynkataan julkisesti, jos lapseen käyt käsiksi. Siinä ei puolustuspuheet ja änkytykset auta, kun av-raati suolestaa moisen väivaltaisen juntin!
Pääset Tarkin kanssa samaan seuraan.
[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 18:23"]
voivoi pari kaakkia sinne tänne.
Tiedoksesi, kyllä meillä hynää löytyy. Pääasia, että lapsilla on kivaa.
[/quote]
No se kivuus saattaa loppua kun saan mukulasi kiinni. :)
ap
Ja joo, joku sherlockhan sen jo keksikin että tosiaan, asutaan maalla. Vaikka onhan siellä Helsingin keskustassa noita hevostalleja ihan ripirinnan niin ettei juuri muuta näekään kun ympärilleen katsoo, me nyt ollaan niitä harvoja jotka asumme vähän sen keskustan ulkopuolella. Ja kyllä, täällä on moni tallinomistaja ihan yhtä hullu joten kannattaa tosiaan miettiä onko sen pershedelmän pakko toteuttaa itseään eläinten kustannuksella. Mutta jos on, niin takaan kyllä että viimeiseksi kerraksi jää. :)
[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 17:35"]
[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 17:24"]
ot, riippuu lapsen iästä, joutuuko mamma kaivamaan kuvettaan vai joudutko odottamaan pitkällekin tulevaisuuteen. Summa myös varmasti pienenee, jos väkivaltaa käytät niin paljon kuin aikeesi on. Tuomion saat sinäkin, mutta millaisen?
[/quote]
Miksi et opeta sille pikku paskajussillesi että eläimiä ei rääkätä ja toisten omaisuutta ei tuhota?
Nämä paskahousut eivät ainakaan 18 olleet tai sitten olivat kitukasvuisia. En usko että wt-perheet juuri ikärajoista perustavat. Mutta jos se sinun eläimiä kiusaava pikku paskahoususi on täysi-ikäinen, haluatko tosiaan että hän joutuu maksamaan vahingonkorvauksia koko surkean loppuelämänsä?
Eikä sinun tarvitse minun tuomioistani huolehtia, voin kertoa että se ajatus ei pidättele ollenkaan. Jos yhdenkin Nicopecan saan kiinni, niin varmasti oppii että teoilla on seuraamukset.
[/quote]
Pitääpä mennä ostamaan meidän nassikoille vähän raketteja. Voidaan sitten opastaa paikallista hevosyrittäjää siihen, että toisten omaisuutta ei tuhota eli opetelkoot elikkoineen pysymään poissa yksityisteiltä. Raketti pelottaa hevosta tasan saman verran kuin yksityistiet ja taimikot kuluvat ratsukkojen alla. Muutama papatti kannattaa säästää kesää varten, niin eiköhän opi hevosineen olla tuhoamatta muiden elinkeinoja.
Hyvä ap,
meidän lähellä ei ole hevosia, että meidän lapsi ei ainakaan tule teidän eläimiä säikyttelemään. Mutta muita eläimiä on ja jos kasvatuksesta huolimatta lapsemme jotain noin ääliömäistä tekisi, niin saisit minun puolestani vedellä sitä päin korvia ja sitten vetelisin sen jälkeen itse uudelleen.
Kumma kun jotkut eivät osaa kasvattaa lapsiaan (ja huom, mielestäni kasvatukseen ei väkivalta kuulu, eikä meillä ole koskaan edes tukistettu, mutta jos jotain noin ala-arvoista teini tekisi, niin antaisin kyllä tosiaan ympäri korvia). En kyllä usko, että meidän poika edes tuollaiseen pystyisi. Tuli nimittäin pari viikkoa sitten kaveriltaan ja kertoi miten oli tehnyt pahaa kun "Ville" oli vetänyt kissaansa hännästä. Oli suuttunut kaverilleen ja kieltänyt tekemästä niin. On oppinut eläinten (ja ihmisten) kunnioituksen kotoa.
Ja ymmärrättekös av-mammat, että jos te olisitte ITSE viitsineet opettaa niille kuspääkersoillenne käytöstapoja, ei minun tarvitsisi sitä tehdä. Ja sori, en pelkää teidän ihramahaisia ukkojanne. :D
[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 18:33"]
Ja ymmärrättekös av-mammat, että jos te olisitte ITSE viitsineet opettaa niille kuspääkersoillenne käytöstapoja, ei minun tarvitsisi sitä tehdä. Ja sori, en pelkää teidän ihramahaisia ukkojanne. :D
[/quote]
Mistä päättelet, että uhkailuasi kritisoiva a) hyväksyisi hevosten ampumisen raketeilla, b) hyväksyisi omalta lapseltaan moisen toiminnan?
Arvoisa ap,
Jos joku kolmesta teinistäni (19-, 17- ja 13-vuotiaat) jäisi kiinni kuvaamasi kaltaisesta eläinrääkkäyksestä, siinä ei hyvä heiluisi. Mutta myös sinä ap (tai joku muu oikeuden omiin käsiinsä ottanut idiootti) lähtisit käräjille pahoinpitelystä. Kasvatan lapseni itse ja haluan heidän oppivan esimerkiksi sen, että omaisuuteen kohdistuvat rikokset selvitetään lain mukaan eikä mielivaltaisesti kostamalla.
Mikäs läski se siellä uhkailee, kun ei saa edes tekijöitä kiinni? Ei jaksa kulkea itse, vai eikö sadantonnin metukka jaksa kantaa?
Järkyttävintä tässä sonnassa on se, että ap laittaa eläimen toisen ihmisen edelle. Tää todistaa sitä karua totuutta, mitä lapsena näin. Hevosihmiset ovat suurimpia idiootteja ja väkivaltaisia kiusaajia.
Jos mun kakarat moiseen syyllistyisi, niin anna palaa vaan.
Saavat vielä lisää selkäänsä kotona.
Toisaalta noi on niin eläinrakkaita, että vaikea kuvitella, miten teinipoika, joka kantaa kuivat leivät ja porkkanat citykaneille, rääkkäisi hevosiakaan.
Minä lähden mielelläni käräjille, mutta se on vissi että turpaan tulee kun jonkun näistä paskoista saan kiinni.
Miksi ihmeessä ette voi opettaa niille pennuille kuinka käyttäydytään? Mikä siinä on niin kovin vaikeaa?
Ja kyllä, minulle on madotkin tärkeämpiä ja arvokkaampia olentoja kuin teidän eläinrääkkäjäkersanne. Ennemmin varon astumasta sen madon päälle kuin varon monottamasta tällaista sankaria turpavärkkiin.
[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 18:53"]
Miksi ihmeessä ette voi opettaa niille pennuille kuinka käyttäydytään? Mikä siinä on niin kovin vaikeaa?
[/quote]
Mitä jos vaikka edes yrittäisit ymmärtää, ettei ajattelutapasi kritisoiminen tarkoita sitä että hyväksyisi eläinrääkkäyksen tai puolustelisi huonosti käyttäytyviä lapsiaan?
[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 18:53"]
Minä lähden mielelläni käräjille, mutta se on vissi että turpaan tulee kun jonkun näistä paskoista saan kiinni.
Ja kyllä, minulle on madotkin tärkeämpiä ja arvokkaampia olentoja kuin teidän eläinrääkkäjäkersanne. Ennemmin varon astumasta sen madon päälle kuin varon monottamasta tällaista sankaria turpavärkkiin.
[/quote]
Pahempaa eläinrääkkäystä se sinun hevostenhoitosi on. Pari kertaa jo läänineläinlääkäri käynyt katsomassa "unohtuneita" juoma-astioita ja tyhjää heinävarastoa. Raketteja ne kaakkisi säikkyy siksi, että polttelet sytkärillä häntäjouhiaan, pelästyvät leimahdusta sinun takiasi.
Täällä taas lellittyjen mulle kaikki heti nyt paskakasojen vanhemmat puolustavat sadistisia pökäleitään joita maailmaan pukkaavat.
"Ei meidän tartte maksaa"." Meillä on oikeus."
Oikea vastaus olisi sanoa että pidän itse huolen että meidän pökäle ei kävele eikä ihmisten ilmoilla liiku jos moista tekee.