Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni on paras ystäväni, muita?

Vierailija
28.12.2013 |

Minun mieheni on paras ystäväni ja sitten vasta rakastettu. Teemme paljon asioita yhdessä, jaamme surut ja huolet sekä iloiset asiat. Mieheni kannustaa minua ja iloitsee menestyksestäni, niin kuin minä hänen. Hulluttelemme kuin pikkulapset välillä, teemme toisillemme jekkuja, nauramme itsellemme ja toisillemme. Kinastelemme lähes päivittäin, mutta riitelemme noin kerran kolmessa vuodessa.  

Rakastamme toisiamme lämpimästi, mutta rakkauttakin suurempi on ystävyys ja luottamus. Ei ole ketään toista ihmistä, jonka kanssa voisin olla yhtä vapaa kuin hänen kanssaan. Yhdessä ollaan oltu kohta kymmenen vuotta, eikä loppua näy. Onko muita "kohtalotovereita"? :)

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten kun teillä menee poikki niin siinäpä olet, yksin ja ilman parasta ystävää.

Vierailija
2/11 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä! Ja nyt kun mies on matkoilla, olen ihan rikki :(

Kamala ikävä. Onneksi huomenna tulee kotiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 17:16"]

Ja sitten kun teillä menee poikki niin siinäpä olet, yksin ja ilman parasta ystävää.

[/quote]

Oletko vähän kateellinen? :) Onnea AP:lle, juuri tuollainen parisuhteen tulee ollakin. Kenen muun kanssa sitä mieluiten loppuelämänsä viettäisikään, kuin parhaan ystävän ja sielunkumppanin.

Vierailija
4/11 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä! Kaikki muut ystävät olet hyljänneet, kun ovat saaneet vyörytettyä päälleni huolensa: kun asiat tulevat kuntoon, ei heistä kuulu enää mitään.

Vierailija
5/11 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Niin. Voihan se paras ystävkin suuttua, muuttua tai jopa kuolla. Mikään ei ole ikuista, ei edes ystävyys.

Vierailija
6/11 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

En ole tuo ketjun ap, mutta jos tässä elämässä naisena laskee jotakin merkittävää jonkun toisen naisen nk. ystävyyden varaan, niin on heikommilla jäillä kuin voisi pahimmissa unissaankaan kuvitella. Nainen, siis juuri kukaan (on toki harvoja poikkeuksia, mutta ovat kuin pisara meressä) nainen koskaan tai missään, ei vaan osaa olla syvästi ja aidolla lämmöllä lojaali toista naista kohtaan, ei ikinä, ei varmasti edes lesbosuhteissakaan. Siis ikävä kyllä ajattelen näin, vaikka todellakin tahtoisin nähdä asian niin toisin.

Vierailija
7/11 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, miehesi on hyvin läheinen myös minulle.

Vierailija
8/11 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kunpa oiskin noin. Mä en luota mieheeni yhtään...se on aina valehdellut alusta asti kaikista asioista. En tiedä miksi edes menin kanssaan naimisiin. Toivoisin että olis paras ystäväni ja että häneen vois luottaa mutta kun ei voi niin ei voi...

Vierailija
9/11 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea ap:lle! Minusta tuo kuulosta ideaalisuhteelta. :)

Vierailija
10/11 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

höpön höpön, onhan niitä muitakin ystäviä joiden kanssa voi olla, eikä vain yhtä parasta ystävää. minunkin mies on paras kaverini, mutta on muitakin hyviä ystäviä.

Vierailija
11/11 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kuten ap:lla. Toisaalta toivoisin, että olisi niitä naisystäviäkin, joiden kanssa voisi höpötellä kaikesta maan ja taivaan välillä. Mutta jokaisen elämät on vieneet niin eri suuntiin, että on kasvettu erilleen. Mieheni kanssa viihdyn kaikista parhaiten.