Paljonko mennyt alennusmyynteihin?
Mitä löysit ja mihin hintaan?
Itse ostin:
neule 210€ (ovh 350€)
Popin takkeja & farkut yht. 110€ (ovh 160€) - nämä siis lapselleni
pari svetaria 200€ (ovh yht. 350€)
bomber-takin sisäkäyttöön sekä neule yht. 160€ (ovh yht. 240€)
kengät 200€ (ovh 300€)
Näillä pääsee hyvin aloittamaan kevättä :-)
Kommentit (24)
20e paita (normaalihintainen)
7e paita (alennettu hinta)
Lisäks ostin samalla reissulla kaksi lapsille jo ammoin lupaamani peliä yht 17e.
Ja söin ulkona pikaruokaa noin 12e.
Ei mitään. Ei ole tarvetta ostaa mitään uutta. Ei, vaikka miten miettisin. No ehkä tarvitsisin uudet aamukahvimukit, sellaset isohkot, edelliset menneet rikki. Luulen että sopivat kävelevät vastaan kirpparilla sitten kun tahtovat minut löytää.
Ekan kerran kun kävin, en löytänyt mitään. Toista kertaa ei edes pitänyt mennä, mutta kun vahingossa osuin kaupunkiin niin löytyi:
- kuumemittari 6,90 (ennen 12,90)
- lävikkö 2,90 (4,90)
- laukku 85 (170)
- kengät 62,50 (125)
- pyjama 15 (30)
Olen oikein tyytyväinen saaliseen.
toppahousut 35€ -50%
alusvaatetta 8€ -50%
Kuusenpalloja, ledvalosarja, enkelisiivet noin 10€ -70%
vaatteet siis lapselle. Toppatakin ostan vielä reiman verkkokaupasta.
Olisin halunnut ostaa led-kynttelikön ja kuusen koristenauhaa, mutten löytänyt sopivaa.
Teinille Lee cooperit 69 e, ovh 99
Teinille talvikengät 39 e, ovh 69
Itselle talvikengät 63 e, ovh 79
Kaksi kirjaa kympillä, normaalihinta niillä yhteensä n. 70 e
Erittäin tyytyväisiä ollaan ostoksiin.
Kävin vain erjanta alennusmyynnissää. Itselleni en löytänyt mitään mieleistä. Pojalle ostin vaatteita ja leluja. Ei mennyt vasta kuin noin 100€. Yritän löytää itselleni mieleiset kengät ja neuletakin, mutta kun sellaisia ei näytä nyt olevan.
Läppäri 600 e (pitkään harkittu ostos, alennusta 100 e)), kolmelle lapselle housuja, paitoja t-paidoista huppareihin, tumput, yhdet toppahousut, parit yöpuvut.. Vaatteet n. 150 e (-50% ja mukana 20 e alennus). Olen tyytyväinen.
-Retkuluistelureppu 150 eur (ovh 200 eur)
-Polvi-ja kyynärpääsuojat luisteluun 35 eur (ovh 45 eur)
-Ohut ulkoilutakki 38 eur (ovh 110 eur. Tämä lähtenee kuitenkin eteenpäin, ei istu hyvin).
Jostain täytyisi vielä löytää talviulkoiluhousut.
Yhteensä päälle tonni. Kenkiä ja vaatteita.
noi alennukset on ihan naurettavia ja useissa liikkeissä tavaraa on roudattu jostain varastoista, jotka eivät aikaisemmin ole edes olleet myynnissä.
- P.O.P.in välikausitakit ja hanskat lapsille 125€
- pojalle paita ja housut Benettonilta 26€
- miehelle kalsarit 4€
Eli yhteensä 155€ ja kaikki tarpeeseen.
Toistaiseksi 0 euroa. En varmaan ehdi tai oikeastaan jaksa mennäkään. Nyt flunssassa joka vaan pahenee, joten ei jaksa. Kohta alkaa koulu joten ei taas ehdi. Päivät töissä.
24 e alusvaatteita -50% alessa
70£ edestä vaatteita briteistä, joista takki 40£ normaali hinta ja 30£edestä alennus vaatteita mm. verkkarit, neule ja trikoo toppeja.
eli yhteensä alennettuihin n. 50e ja takki normaalihintainen
0 e , ei ole ylimääräistä rahaa vielä ainakaan, menee rahat lainoihin
Neule 14.99
Tuubihuivi 3 e
Ovh:t kaksinkertaiset ainakin.
Mennyt noin 800eur, tosin siitä vain 300eur on alennustavaraa, muut normaalihintaista. olen ostanut itselle kenkiä ja kosmetiikkaa, lapsille vaatteita.
Musta ja harmaa urheilufleecetakki € 7 kpl (norm. € 14 kpl) sekä musta, läpinäkyvä neule € 10 (norm. € 25)
- farkut 39,90 (normaalihintaiset, mutta juuri etsimieni kaltaiset
- toppi 22,90 (29,90)
- paitapusero 24,90 (39,90)
- 2 x neule 24,90 (39,90)
- nahkasaappaat 110,00 (160,00)
Olen tosi tyytyväinen, ostin klassista käyttövaatetta jota tarvitsinkin. En osta vaatteita kuin pari kertaa vuodessa, joten onneksi nyt alennuksista löytyi.