Uskotteko miestä, joka sanoo ettei vain ole tavannut sitä oikeaa -
ja jolla on takana vain melko lyhyitä suhteita (muutamasta kk:sta vuoteen), vaikka ikää olisikin jo reilu kolmekymmentä?
Kommentit (18)
Miksei näin voisi olla? Olen itse alle 30-vuotias nainen, takana useita suhteita ja jokaista kohtaa on ollut ihan oikeita tunteita :) Mutta, meitä vain ei ole tarkoitettu yhteen, milloin mistäkin syystä. Toisinaan olen itse jättänyt, toisinaan taas mies.
Yhtälailla täällä elää naisia jotka ovat sinkkuja, kuitenkin seurustelleet jossain vaiheessa. Joten, ovatko he sitten löytäneet sen oikean mutta silti jättäneet? (mikäli siis eivät ole jätetty osapuoli) :D Huvittavaa että jotkut yleistää. Tietysti löytyy myös niitä miehiä JA NAISIA jotka sanovat uudelle kumppanilleen "En ole vielä tavannut/löytänyt sitä oikeaa" joko ihan tosissaan tai pelkästää siksi että ajatellaan sen nostavan toisen osapuolen oloa paremmaksi :D Kannattaa enemmänkin kuulostella kuinka toinen sanoo tämän asian, ei yleistää heti alkujaan.
Seurustelen tällä hetkellä, ja oikeasti, ihan tosissaan nyt tuntuu että vierelläni on SE OIKEA mies ;)
Mua alkaisi vain epäilyttää, miksi oikeasti ne suhteet eivät ole kestäneet. Onko miehellä/naisella jotain ylimaallisia fantasioita millainen sen ns. oikean suhteen ja kumppanin pitäisi olla, olisiko hän ehkä helposti kyllästyvä, tai onko hänellä jotain vakavampia ongelmia luonteessaan?
Vaikka poikkeuksia todellakin löytyy, on vähän erikoisemmanpuoleista ettei 30-40 -vuotiaalla ihmisellä ole yhtään pidempiaikaista suhdekokemusta taustallaan (teiniaikaa ei lasketa).
Minä en ole törmännyt yhtään kehenkään, koska liikun kovin vähän yhtään missään. Kolmikymppisiin on vielä muutama vuosi aikaa.
Voisin täysin rehellisesti sanoa tapaamalleni naiselle, etten vain ole tavannut sitä oikeaa.
Omat suhteeni ovat olleet melko lyhyitä, noin vuoden mittaisia, mutta mies jonka kanssa seurustelen on minua vanhempi ja hänen edellinen suhteensa taas oli yli 10 vuotta. Ja siltikin, hän on sanonut ettei se ollut hänelle se oikea. Enkä missään vaiheessa ole ajatellut hänen sanovan tuollaista että omat fiilikseni jotenkin paranisivat tai että nyt koen "olevani se oikea" :) Ainakaan en ole asiaa koskaan näin ajatellut. Meitä ihmisiä erilaisia, yhtä monta kuin sanojaa tai kuulijaa. Miestäni ymmärrän täysin, myös itseäni miksi olen näin sanonut. Enkä koskaan ole ainakaan tarkoituksella yrittänyt viestittää kenellekään että "Hei, ehkä sä nyt oot se oikee ;)" :)
Terv. 3
Musta antais jotenkin lapsekkaan vaikutelman, jos toinen edes puhuisi jostain ainoasta oikeasta.
Mutta joo, olis hyvä jos ihminen kykenisi todistamaan pystyneensä vakiintumaan aiemmin, jos ikää on jo enemmän kuin teini.
[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 17:16"]
Mies sitoutuu kehen tahansa naiseen kun on oikea aika (ts. kaikki kaveritkin ovat vakiintuneet tmv)
[/quote]
Sinuna en laskisi tuon varaan :D
No,oletko sinä nyt oikea miehen mielestä?
no jaa, mun veli oli yli 30 kun alkoi seurustelemaan vaimonsa kanssa ja oli ehkä kerran tai kaks seurustellut tosi lyhyen aikaa. Onnellisesti ovat olleet naimisissa jo kohta 19 vuotta.
Mun mies oli yli 30 kun alkoi seurustella mun kanssa. Aiemmin oli seurustellut 2 kertaa. Kerran "tosissaan" ja tyttö jätti, oli silloin joku 18-20 itse. Kerran myöhemmin tietäen alusta alkaen, ettei kumpikaan ole tosissaan asian suhteen. Ei ollut löytänyt ketään mieleistään. Me ollaan oltu onnellisesti naimisissa kohta 13 vuotta.
Kummassakaan tapauksessa ei ollut kyse "oikeasta ajasta" ja että vaan satuttiin olemaan siinä tarjolla... (meidän tapauksessa esim. mies joutui tekemään aika lailla töitä, että "sai" mut)
Uskoisin.
Todella monet miehet tapaavat niitä oikeita vaikka kuinka paljon. Osa jättää ensimmäisen vaimonsa seuraavan "oikean" vuoksi. Kierrätetty mies on ällöttävä.
Mieluummin mies, joka tuntee ja tietää naisen olevan se oikea heti ensimmäisellä kerralla.
Minä voin uskoa. Olen 29 enkä edelleenkään löytänyt just sellaista ihmistä joka vaan kolahtais ja tuntuisi kaikin puolin sopivalta.
Noh, jos nyt lähden toiselle kierrokselle (ja varmaan lähdenkin), niin kyllä toivoisin että miehellä olis jonkinlaista kokemusta pidemmästä suhteesta - siis muustakin kuin että äiti on pessyt pyykit kerran viikossa.
En usko mihinkään yksiin ja ainoisiin oikeisiin, joten pidän tuollaista heittoa enemmänkin vain jutusteluna, jonka totuuspohjaa ei edes tarvitse arvioida. Sen arvioisin ihan muiden juttujen perusteella onko miehen kanssa mitään mieltä yrittää rakentaa parisuhdetta.
[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 21:59"]
Noh, jos nyt lähden toiselle kierrokselle (ja varmaan lähdenkin), niin kyllä toivoisin että miehellä olis jonkinlaista kokemusta pidemmästä suhteesta - siis muustakin kuin että äiti on pessyt pyykit kerran viikossa.
[/quote]
Miksi? Sehän tarkoittaisi että on epäonnistunut suhteessaan aikaisemmin.
Joo, voisin uskoa. Pahempia ovat mielestäni ne, jotka ottavat kenet vaan kun muillakin on.
10 jatkaa - siis en mäkään usko siihen, että olisi joku yksi ainoa ja oikea, mutta oletan useimpien tarkoittavan sillä itselleen mahdollisimman sopivaa kumppania, ei sitä, että oikeasti olisi vain se yksi. Eli sekä veljeni että mieheni eivät olleet löytäneet itselleen sitä mielestään parhaiten sopivaa kumppania. Se ei tarkoita, etteikö joku muu olisi voinut olla sellainen vaikkapa vuoden myöhemmin tai aiemminkin, mutta on vaan olosuhteista johtuen missannut hyviä ehdokkaita...
Ap, onko tässä kyseessä vapaa mies, josta saattaisit olla kiinnostunut? Jos sinua epäilyttää ihminen, joka ei ole +30-ikäisenä tavannut "oikeaa", mieti pitäisitkö parempana, että hän olisi tavannut ja jättänyt sen oikean?
Mikä sinulla oikein painaa vaakakupissa eniten, joku romanttinen käsitys "siitä oikeasta", vai se, millainen mies on tässä ja nyt?
En usko. Noin sanova mies luulee, että se on se, minkä nainen haluaa kuulla ja että noin sanomalla nainen ajattelee, että olisinpa se minä.
Mies sitoutuu kehen tahansa naiseen kun on oikea aika (ts. kaikki kaveritkin ovat vakiintuneet tmv)