Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perussuomalaiset nousee edelleen gallupeissa

Vierailija
08.10.2020 |

Epäluottamus Sanna Marinin hallitukseen näkyy ja lisääntyy.

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Monet työttömäksi jääneet etsivät uutta puoluetta. Persujen viharetoriikka viehättää monia

Avaapa vähän tuota viharetoriikkaa?

Persut nimenomaan ovat oikeudenmukaisin nykypuolueista. Kaikille samat säännöt, myös maahantunkijoille.

Jaa oikeudenmukaisin? Persuthan haluais naiset takaisin kotiin synnytyskoneiksi ja ovat koko ajan leikkaamassa yhteiskunnan heikoimmilta. Mutta kai se on sitä oikeudenmukaisuutta sit.

Vierailija
22/25 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Demarit ja vihreät tekevät kaikkensa pilatakseen Suomesta vähäisenkin hyvinvoinnin ja järjestyksen.

Vi ha an sähköautoja ja ydinvoimaa! Ydinvoimaa vaa ra llisempaa energiamuotoa ei ole. En ole unohtanut Tse rn obylia emmekä edes tiedä kuinka paljon säteilyä vuotaa tänne päin ja muualkekin sieltä ja muista paikoista.

Säte ilytur vakeskus ei paljon uskalla pa ljastaa

Olen opiskellut ydinvoimatekniikkaa teknillisessä yliopistossa ja voin sanoa että vaarattomampaa energiamuotoa ei ole olemassa.

Mihin perustat omat väitteesi?

Justhan mä sitä sulle avasin. Tutustupa Tser nobylin tarinaan. Ota selvää paljonko menehtyi ihmisiä, jotka yrittivät korjata sitä syöpään vähän sen jälkeen.

Venäjällä on muitakin voimaloita, jotka vuotaa. Vanhemmiten kaikki voimalat alkavat hajoilla ja lisäksi onko meillä varaa inhimillisiin erehdyksiin aiheen tiimoilta?

V i t t u. Tämä se on kun kaikki kauhutarinat perustetaan kahden osaamattoman varttiryssän varaan.

Ottakaa asioista oikeasti selvää...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Demarit ja vihreät tekevät kaikkensa pilatakseen Suomesta vähäisenkin hyvinvoinnin ja järjestyksen.

Vi ha an sähköautoja ja ydinvoimaa! Ydinvoimaa vaa ra llisempaa energiamuotoa ei ole. En ole unohtanut Tse rn obylia emmekä edes tiedä kuinka paljon säteilyä vuotaa tänne päin ja muualkekin sieltä ja muista paikoista.

Olen opiskellut ydinvoimatekniikkaa teknillisessä yliopistossa ja voin sanoa että vaarattomampaa energiamuotoa ei ole olemassa.

Justhan mä sitä sulle avasin. Tutustupa Tser nobylin tarinaan. Ota selvää paljonko menehtyi ihmisiä, jotka yrittivät korjata sitä syöpään vähän sen jälkeen.

Venäjällä on muitakin voimaloita, jotka vuotaa. Vanhemmiten kaikki voimalat alkavat hajoilla ja lisäksi onko meillä varaa inhimillisiin erehdyksiin aiheen tiimoilta?

Tutustu itse. Voimala, vaikkakin neuvostolaisittain rakennettu, oli täysin turvallinen. Työntekijät pakotettiin rikkomaan voimalan käyttöohjeita ja standardeja, minkä seurauksena onnettomuus tapahtui. Sama kuvio kaikissa ydinvoimalaonnettomuuksissa. Voimaloiden turvajärjestelyt moninkertaisesti estävät kaikki onnettomuudet, ja pitää tehdä todella monta tietoista virhettä että mitään pääsee tapahtumaan.

Jos tuon uskot, niin voi voi.

Titanicinkin piti olla uppoamaton.

Mene sinä paska jo roskiin minne kuulutkin. Sinä et tiedä mistään mitään. Et yhtään mitään.

Vierailija
24/25 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

V i t t u. Tämä se on kun kaikki kauhutarinat perustetaan kahden osaamattoman varttiryssän varaan.

Ottakaa asioista oikeasti selvää...

Tsernobylin laskeumat eivät ole hävinneet vieläkään. Yhäkin kaikki maassa viljeltävä ja metsässä kasvava on säteilyttynyttä.

Siinäs syöt beckerellin poikineen kun syöt metsämarjaa tai suomalaista viljaa.

Vierailija
25/25 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vasaralla päähän jiitä jotka ei kannata Mestaria!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme neljä