Mies miettii: Tuhdit tytöt
Pehmeät ja täyteläiset naiset... eivät voi koskaan olla seksuaalisesti haluttavia. Ystäväksi kelpaavat kyllä mainiosti, mutta vetävänä en voi plus-kokoista naista pitää.
Kommentit (71)
[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 15:11"]
Niin että jos haluat mut istumaan naamallesi niin siivoa ensin se suusi ;)
[/quote]Tai voin mä sen noinkin tukkia ;)
Anna nyt meidän läskien rauhassa puhua "painavaa asiaa", oli provo tai ei.
Sinulla on oikeus mielipiteeseen!!!
Tilastojen valossa suomalaiset miehet ovat kuitenkin lihavampia kuin naiset.
Ehkä moni tyttö miettii samaa, ettei Suomi-poika ole haluttava.
Suomalaisten naisten lihavuus ei kuitenkaan pitäisi olla suuri ongelma, ellei sitten ole korvien välissä, jos vertaa kaikkia EU-maita, sillä suomalaiset NAISET EIVÄT EDES PÄÄSSEET listalle.
Tässä Sinulle purtavaan, ennen kuin alat luetella kuinka laihojo naisia muualla on.
Tässä Eurostatin tilaston kärki.
Ylipainoisia naisia kaikista naisista:
Britannia 23,9 %
Malta 21,1 %
Latvia 20,9 %
Viro 20,5 %
Unkari 18,8 %
Tshekki 18,3 %
Kreikka 17,6 %
Slovenia 16,3 %
Puola 15,8 %
Slovakia 15,7%
Saksa 15,6 %
Belgia 14,7 %
Kypros 14,5 %
Espanja 14,4 %
Itävalta 13,2 %
Ranska 12,7 %
Bulgaria 11,3 %
Italia 9,3 %
Romania 8,0 %
No munkin mielestä lihava on yksinkertaisesti ruma. Ei se tietty ole minulta pois jos joku tykkää isoista, itse en kuitenkaan pysty näkemään kauniina.
m42
Mitä tässä tarkoitetaan lihavalla? Paljonko saa olla ylipainoa?
Olen 33v mies ja seurustellut kolme vuotta notkean ja hoikan naisen kanssa. Eipä kyllä lihavat naiset ole koskaan kiinnostaneet.
[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 15:29"]
Olen 33v mies ja seurustellut kolme vuotta notkean ja hoikan naisen kanssa. Eipä kyllä lihavat naiset ole koskaan kiinnostaneet.
[/quote]
Kirjoita vielä pari läskifoobista viestiä "miehenä". Niiden välissä kannattaa kyllä odotella enemmän kuin pari minuuttia, ettei kukaan epäile yhden ihmisen esiintyvän useampana kirjoittajana.
Ihan ymmärrettävää. Minä en pidä rumista, vanhoista, näppyläisistä, kaljuista tai haisevista miehistä.
[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 15:36"]
Ihan ymmärrettävää. Minä en pidä rumista, vanhoista, näppyläisistä, kaljuista tai haisevista miehistä.
[/quote]
Inhoan myös lihavia, laihoja, ryhdittömiä, epäsiistejä, liian pitkiä ja liian lyhyitä miehiä.
Unohdetaan tässä vaiheessa useimpien miesten yksinkertaisuus. Mietin edelleen, miksi suurin osa miehistä on kuvottavan rumia?
On kyllä huomattu miesten mielipiteet. Olen tällainen tuhti tyttö ja mielestäni ihan siisti ja pukeudun nätisti... miehet katsovat läpi. :(
[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 15:39"]
[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 15:36"]
[/quote]
Inhoan myös lihavia, laihoja, ryhdittömiä, epäsiistejä, liian pitkiä ja liian lyhyitä miehiä.
Unohdetaan tässä vaiheessa useimpien miesten yksinkertaisuus. Mietin edelleen, miksi suurin osa miehistä on kuvottavan rumia?
[/quote]
Miehenä en oikein osaa tuohon vastata. Onneksi et näe miesten päiden sisään. Ulkonäkömme puutteet kalpenevat merkityksettömiksi luonnevikojemme rinnalla. Moni mies tekee itsemurhan kun ei kestä elämää vikojensa kanssa.
Miksi suututte tuntemattoman ihmisen mielipiteestä? Minä en osaisi loukkaantua jos lukisin netistä että joku ei tykkää bruneteista kun olen brunette. Mitä väliä.
Minäkään en pidä lihavaa miestä hyvännäköisenä. Enkä lyhyttä. Enkä tummaihoista. Ne on makuasioita ja näin nyt vaan sattuu olemaan. Eikös olekin vaan hvä että jokaiselle on ottajansa?
Minusta kyse ei ole niinkään painosta, vaan niin paljon muustakin. Itse olen ollut aikuisiällä kaikenlaisissa painoluokissa 55-90 kilon väliltä. Ja aina minua on pidetty seksikkäänä ja haluttavana. Toisaalta minulla on myös huumorintajua ja pilke silmäkulmassa, joten sinänsä vartaloni koko ei ole se joka kertoo millainen todella olen. Enkä haluaisikaan miestä, jolle tissien koko tai litteä/pyöreä vatsa olisi tärkeintä. Oma mieheni tapasi minut ollessani n. 65 kiloinen, hän ihastui totta kai ulkonäkööni mutta myös luonteeseeni. Sen takia hän on ollut vierelläni olin sitten minkä kokoinen tahansa.
Hassua ajatella, etten olisi minkään arvoinen jos olisin laiha tai lihava. Tietenkin ihmisten on helpompi lähestyä oman ihanteensa mukaista henkilöä, mutta itse en ole koskaan pitänyt kokoani haittaavana seikkana.
Suomalainen ruumiinrakenne ja piirteet nyt vaan on metsäläiset. Eli tanakka ja leveä. Miehillä on leveät lanteet ja paksut lyhyet jäsenet. Leveät vauvamaiset kasvot. Naisilla on myös leveät lanteet, korkokengillä saa raajoihin pituutta ja naisille söpöt kasvot sopivat. Näyttävät nuorilta pitkään. Ei suomalainen kovin helposti näytä hoikalta pitkäjäseniseltä, sulavalta liikkeissään. Naiset luukkuu sulavammin, miehet ovat jäykkiä liikkeiltään. Komea suomalainen näyttää useinmiten ulkomaalaiselta. Onneksi monella ratkaisee ihmisen kokonaisuus ulkonäköä enemän.
Ole tyytyväinen siitä, että joku nainen huolii sinut. Onneksi monilla naisilla on huumorintajua.
[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 15:51"]
Miksi suututte tuntemattoman ihmisen mielipiteestä? Minä en osaisi loukkaantua jos lukisin netistä että joku ei tykkää bruneteista kun olen brunette. Mitä väliä.
Minäkään en pidä lihavaa miestä hyvännäköisenä. Enkä lyhyttä. Enkä tummaihoista. Ne on makuasioita ja näin nyt vaan sattuu olemaan. Eikös olekin vaan hvä että jokaiselle on ottajansa?
[/quote]
Aloitus kyllä tuntuu ihan riidan hakemiselta. Miksi ihmeessä pitää tarkoituksellisesti yrittää loukata? En katso olevani lihava vaan ihan normaali, silti provosoidun riidanhaluisista, loukkaavista aloituksista. Ja sitähän siinä haettiikin.
Ap ei sanonut omaa mielipidettään, vaan muotoili sen niin kuin se olisi joku yleispätevä sääntö. Typerän ihmisen typerä aloitus, ei muuta.
[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 14:42"]Miksi olet ottanut tuollaisen miehen? Kauhea stressi sinulla varmasti pysyä laihana, ettei rakkaus lopu.
[/quote]
Eikö ap ole mies!
[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 15:05"]
[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 15:02"]
[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 15:00"]
[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 14:51"]
Urheilullinen, liikuntaa harrastava nainen on parasta mitä mies voi saada. Pyöreille tietenkään sellaisia ei ole olemassa, vaan on olemassa vain pulskia ja alipainoisia. Pyöreä nainen on epähaluttava alasti ja pullamaisen inhottava.
[/quote]
Niin että on kyllä huutava vääryys, sinunkin pitäisi saada urheilullinen kaunotar vaikka olet itsekin läski? Olet silloin itsekin pullamaisen inhottava.
[/quote]
Missä lukee, että olen läski? Oletko katkera, kun urheilulliset miehet eivät huomioi pönäkkää ruhoasi?
[/quote]Hyvä yritys, mutta meitä isoja leidejä ei isketä negauksella. Emme ole mitään epävarmoja pikkulissuja joihin toi toimii.
[/quote]Niin että jos haluat mut istumaan naamallesi niin siivoa ensin se suusi ;)