Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies miettii: Tuhdit tytöt

Vierailija
28.12.2013 |

Pehmeät ja täyteläiset naiset... eivät voi koskaan olla seksuaalisesti haluttavia. Ystäväksi kelpaavat kyllä mainiosti, mutta vetävänä en voi plus-kokoista naista pitää.

Kommentit (71)

Vierailija
61/71 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 15:00"]

[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 14:51"]

Urheilullinen, liikuntaa harrastava nainen on parasta mitä mies voi saada. Pyöreille tietenkään sellaisia ei ole olemassa, vaan on olemassa vain pulskia ja alipainoisia. Pyöreä nainen on epähaluttava alasti ja pullamaisen inhottava.

[/quote]

Niin että on kyllä huutava vääryys, sinunkin pitäisi saada urheilullinen kaunotar vaikka olet itsekin läski? Olet silloin itsekin pullamaisen inhottava.

[/quote]

Missä lukee, että olen läski? Oletko katkera, kun urheilulliset miehet eivät huomioi pönäkkää ruhoasi?

Vierailija
62/71 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut saman :(

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/71 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 15:02"]

[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 15:00"]

[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 14:51"]

Urheilullinen, liikuntaa harrastava nainen on parasta mitä mies voi saada. Pyöreille tietenkään sellaisia ei ole olemassa, vaan on olemassa vain pulskia ja alipainoisia. Pyöreä nainen on epähaluttava alasti ja pullamaisen inhottava.

[/quote]

Niin että on kyllä huutava vääryys, sinunkin pitäisi saada urheilullinen kaunotar vaikka olet itsekin läski? Olet silloin itsekin pullamaisen inhottava.

[/quote]

Missä lukee, että olen läski? Oletko katkera, kun urheilulliset miehet eivät huomioi pönäkkää ruhoasi?

[/quote]Hyvä yritys, mutta meitä isoja leidejä ei isketä negauksella. Emme ole mitään epävarmoja pikkulissuja joihin toi toimii.

Vierailija
64/71 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 14:43"]

Et ole oikea mies vaan joku peräkammarin pikkuhinttari tai kateellinen nainen. Itse olen XXXXXXXXXXXL-kokoinen täyteläinen kaunotar ja kaikki miehet käyvät muhun aivan kuumina. Kova pala sulle mut koita kestää ;)

[/quote]

no olet sitten kyllä varmaan varsinainen kaunotar, itse en ole nähnyt ketään naista jota jokainen mies himoitsisi. 

Mielestäni on ihan täysin ok, että makuja on erilaisia. Niin ulkonäön, huumorin, arvojen ja kiinnostustenkohteiden kohdaltakin.

Vierailija
65/71 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 14:55"]

Ai? Minut on aina saanut "märäksi " äly. Konsepti josta sinulla ei selvästi ole käsitystä. Tyhjän saa tyttö pyytämättäkin.

[/quote]

Ja kotijoukkue tekee tyylikkään maalin provojen puolustuksen ihmetellessä tumput suorina! 

m50

Vierailija
66/71 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muodin ja median ihannoiman alipainoinen naismalli on HOMOMIESTEN luoma. Kaikki muodin mieshuiput ovat homoja: Michael Kors, John Galliano, Marc Jacobs, Tom Ford, Calvin Klein, Karl Lagerfeld, Gianni Versace... jos ihailet näiden miesten luomaa naiskuvaa, olet todennäköisesti VÄHINTÄÄN bi.

Enkä tarkoita, että pitäisi järkyttävän ylipainoisista naisista pitää, mutta välillä tuntuu, että normaalipainoisenkin naisen on vaikea saada seuraa.

Vierailija
67/71 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ihmettelen ylipainoisena sitä, että vaikka baarissa on satapäin kauniita ja hoikkia naisia, niin äijät löytää itsensä meikäläiselle paskaa jauhamasta. Jotkut tulevat haukkumaan suoraan, osa ehdottelemaan ja toiset vaan koko illaksi muuten vaan roikkumaan. Ja ihan ok-näköisiä kavereita, miksi eivät sitten vietä iltaa noiden kaunotarten kanssa? Ei kaikilla voi huono itsetuntokaan olla?! Miksi täytyy yleensä ollenkaan noteerata se ihrakasa siellä nurkkapöydässä? Kaikilla meillä on oikeutemme, ja ainakaan paikoissa, joissa itse käyn, ei ole ovessa painorajoituskylttiä!  

Vierailija
68/71 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö oikeasti löydy yhtään vähemmän kaluttua provoilun aihetta? Pientä yritystä pliis.

Vierailija
69/71 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä sulle vaikka liuta kuvia kuumista kurvikkaista misuista:

https://www.pinterest.com/zainarcane/because-curvy-is-good/

sitten voitkin koittaa mennä nukkumaan siitä

Vierailija
70/71 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tämä aloitus on kerännyt niin paljon huomiota? Yhden miehen(?) mielipide vaan. Oman mieheni mielipide on päinvastainen, hän pitää lihavista naisista. So?

Vierailija
71/71 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kun pidän omaa kroppaani vähän niinkuin temppelinä niin minun on vaikea innostua ihmisestä joka pitää sitä kaatopaikkana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän kuusi