Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ALE, ALE ! (Älä osta vielä).

Vierailija
28.12.2013 |

Nyt kannattaa toppuutella ostoksia alesta. Huomaa, että halpahalliketjut ja valtakunnalliset ns. paremmat ketjut laittaa nyt alussa isoin ympyröin -30 ja -40 % tavaraa, mutta tuo ei ole vielä mitään. Hetken päästä myyvät samoja -50, -60 ja jopa -80 % alennuksin. Kenelläkään ei ole niin suuri tarve ostaa tavaraa, että maksaisi nyt ylihintaa joten odottele rauhassa tammikuulle. 

thän mene myöskään Rajalan halpaan hypytykseen? Myyvät minidikikameroita hieman päälle kolmensadan ja normaali vertailuhinta on yli kahdeksansadan ja nuo kamerat eivät ole koskaan missään eikä milloinkaan olleet tuolla normaalihinnalla vaan Gigantti ja Verkkokauppa.com ovat myynet jatkuvasti normaalisti vähän päälle kolmensadan euron.

Kommentit (52)

Vierailija
41/52 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas, joku kauppias on laittanut aloitukseen miinuspeukalon. Onhan tämä aloitus kauppiaille paha juttu.

Vierailija
42/52 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 14:32"]

[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 14:26"]

[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 14:22"]

[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 14:16"]

[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 14:04"]

No ei vaatteita ole enää minun kokoa jäljellä tammikuussa, hyvä jos nyt löytyy

[/quote]

tähän, maksan ihan mielelläni 40€ laadukkaasta mekosta, housuista jne. Tammikuun lopulla on jäljellä koot xxs ja xxl

[/quote]

Älä huolehdi. Kyllä löytyy vielä helmikuussakin ja siitä kauppiaat pitää huolen. Ei ne kaupan ovia kiinni tammikuun jälkeen laita.

[/quote]

onko sulla pointti mennyt ihan ohi? joulualeen tulleet tuotteet loppuvat kyllä tammikuussa, helmikuussa tulee talviale ja alkaa kevätvaatteiden myynti. Ihme sakkia =)

[/quote]

Juu, pointti on monella mennyt varmaan ohi ja siksi kerroinkin noille, että älä huolehdi, riittää vielä helmikuussa. Ihan samaa mieltä siis olen kanssasi, että jos nyt loppuu jotkut tavarat niin talviale jatkuu helmikuussa ja kyllä kauppiaat pitävät huolen siitä, että vielä kevätalekin jatkuu maaliskuussa ja huhtikuussa.

[/quote]

ja meinaat että se haluamani menno odottaa siellä minua puolikin vuotta? Ehei, se on haettava nyt jos sen haluaa. Ei sitä ole enää tammikuussa siellä. Mitä ihmettä oikeen jankkaat, oletko jossain aineissa? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/52 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 14:34"]

Jaahas, joku kauppias on laittanut aloitukseen miinuspeukalon. Onhan tämä aloitus kauppiaille paha juttu.

[/quote]

joo, minä laitoin ankä ole kauppias. En vaan ymmärrä miksi ei saisi nyt ostaa, kun tosiaan parin viikon päästä haluaamani tuotetta ei enää ole. 

Vierailija
44/52 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mitä ostaa, että kannattaako ostaa nyt vai myöhemmin. 

Minä ostin retkiluistelurepun jota olen kytännyt viime kesästä lähtien. Ko. repun hinta on 200 euroa ja se on ollut tasan kerran tarjouksessa tänä aikana jolloin se maksoi 170 euroa. (Tuo alennettu hinta oli voimassa yhdellä myyjällä noin 2 päivää syksyllä. Edes kesäaleissa reppu ei ollut alennuksessa). Nyt löysin sen Tanskasta 150 eurolla joten ostin sen. Vaihtoehtoina oli siis odottaa kevääseen, kauden loppuun, josko joku repun mahdollisesti halvemmalla myisi ja luistella taas yksi kausi ilman kunnollista reppua. Tai sitten tyytyä tähän 25% alennukseen ja luistella kausi uudella repulla. Valitsin siis jälkimmäisen, helppo valinta.

Vierailija
45/52 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 14:28"]

[/quote]

tähän, maksan ihan mielelläni 40€ laadukkaasta mekosta, housuista jne. Tammikuun lopulla on jäljellä koot xxs ja xxl

[/quote]

Älä huolehdi. Kyllä löytyy vielä helmikuussakin ja siitä kauppiaat pitää huolen. Ei ne kaupan ovia kiinni tammikuun jälkeen laita.

[/quote]

ei laita ei, mutta sitä alemekkoa en saa kuin nyt 40€:lla. Mietis sitä. Helmikuussa on uudet mallit ja taas kovat hinnat.

[/quote]

Älä huolehdi. Kauppiaat ovat kusessa talvitavaroiden kanssa kun ei ole lunta ja siksi joutuvat myymään myös vaatteita, taloustavaroita, jalkineita, urheiluvaatteita ja urheiluvälineitä yms. tavaroita alella pitkin kevättä ja varmaan löydät Sinäkin oman mekkosi ja kiität aloittajaa vielä.

Vierailija
46/52 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 14:37"]

[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 14:28"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

ei laita ei, mutta sitä alemekkoa en saa kuin nyt 40€:lla. Mietis sitä. Helmikuussa on uudet mallit ja taas kovat hinnat.

[/quote]

Älä huolehdi. Kauppiaat ovat kusessa talvitavaroiden kanssa kun ei ole lunta ja siksi joutuvat myymään myös vaatteita, taloustavaroita, jalkineita, urheiluvaatteita ja urheiluvälineitä yms. tavaroita alella pitkin kevättä ja varmaan löydät Sinäkin oman mekkosi ja kiität aloittajaa vielä.

[/quote]

no niitä oli tänään yksi minun kokoa, joten eipä olisi ollut enää edes ensi viikolla. Hah haaa.

Vierailija
47/52 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä jotain muuta, mutta tiettyjä vaatteita ei todellakaan riitä ensi vuoteen. Varmasti jotain perustrikoota, talvivaatteita, laukkuja tms löytyy tammikuussakin vielä. 

Vierailija
48/52 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 14:36"]

[/quote]

joo, minä laitoin ankä ole kauppias. En vaan ymmärrä miksi ei saisi nyt ostaa, kun tosiaan parin viikon päästä haluaamani tuotetta ei enää ole. 

[/quote]

Oikein järkevä kirjoitus.

Totta on, että kaikki erikoistuotteet eivät ole alessa, mutta oletko ajatellut, että alen aikana voi niitäkin kysyä kauppiaalta, että mihin hintaan lähtee? Olen kyllä itse saanut alen aikana sellaisistakin alennusta jotka eivät muuten ole hinnoiteltu ale hinnalla.

Silloin Citymarketissa joku aina kyseli lenkkareista alennusta ja kun oli Mammuttimarkkinat niin normaalihintaisistakin helpolla alennettiin.

Vierailija
49/52 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

Mikä on sellainen yksittäinen tavara miljoonien joukossa, että juuri se pitää saada? Koettakaa nyt jo himohamstraajat ymmärtää, että kaikkia ei tarvitse saada.

Vierailija
50/52 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 14:43"]

[/quote]

[/quote]

Mikä on sellainen yksittäinen tavara miljoonien joukossa, että juuri se pitää saada? Koettakaa nyt jo himohamstraajat ymmärtää, että kaikkia ei tarvitse saada.

[/quote]

mekko uudenvuodenjuhliin, en ole himohamstraaja. Tammikuussa ei olisi nättejä mekkoja minun kokoa alessa, ovh paljon kallimpaa. Anna. Uiden pitää markkinat liikkeessä, silloin sinäkin voit paremmin. Jos kukaan ei kuluta niin silloin sulla on aika huono olla äkkiä. Ymmärrät varmaan miten markkinatalous toimii

Vierailija
51/52 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

[/quote]

No esim talvivaate pitää ostaa nyt eikä kuukauden päästä. Jos siis on tarvetta uudelle. 

Vierailija
52/52 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Mitä ihmettä se sinua häiritsee jos joku toinen haluaa ostaa alesta tai mistä vaan mitä vaan?? Ihan ihme ketju muutenkin, tuskin kukaan kuvittelee että kauppiaat kovinkaan helpolla myisivät tappiolla tuotteita pois!