Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisitko seurustella epileptikon kanssa?

Vierailija
07.10.2020 |

Kysyin yhdeltä mukavan tuntuiselta naiselta ja hän sanoi ettei todellakaan ala miehensä uudelsi äidilsi. Hitto ku ei löydy naista jota tää mun epilepsia ei haittaisi.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
42/46 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai, mikäli hän olisi ok crohnini kanssa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi viddu Ap! Epilepsia tai muu sairaus ei todellakaan haittaa.

Vierailija
44/46 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naimisissa epileptikon kanssa, joten ehdottomasti voisin.

Vierailija
45/46 |
08.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisiko hän ajaa auto turvallisesti. Jos voisi, niin voisin seurustella.

Minulla on ajokielto tän tyhmän sairauden takia mutta jos se nainen voisi ajaa niin olisi tosi kiva

Sanoisin, että hyvä että on ajokielto. Itsesi ja muiden turvallisuuden takia. Voit elää silti täyttä elämää.

Mulla on varaosa ja se ei estä elämästä täyttä elämää kun miettii sen aiheuttamat pienet rajoitukset.

Kaikki sairaudet vaativat oman sopeutumisen ja sairauden täydellisen hyväksymisen, myös läheisiltä. Hän joka täydellisesti hyväksyy kumppanina sairautesi on sen arvoinen, arvoisesi.

Oma rakkaani sanoi kuullessaan varaosastani, että siitä hän tietää, että hyväksyn pyyteettömästi toisissa ihmisissä olevat kaikki asiat. Se oli kauniisti sanottu!

Vierailija
46/46 |
30.09.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä epilepsia, mikä ei ole hoitotasapainossa, eikä voi ollakkaan. Tähän ei lääkitys eikä leikkaukset auta. Mieskin löytyy rinnalta. ❤️ En esittele työhaastattelussa, että sairastan epilepsiaa. Tämän kohdan määrää työterveyslääkäri, siis sopiiko kyseiseen työhön vai ei. Sairaus ei lain mukaan saa olla este työlle, ellei se aiheuta vaaraa muille tai itselle. En kyllä haekkaan sellaisia työpaikkoja missä olen itselle tai mulle vaaraksi (esim. rekkakuski). Mutta esim. insinööri sopii kaiketi (en ole tästä 100% varma). Oma lääkäri kertoo sen kyllä. En itse ole ”epileptikko”, minulla on todettu epilepsia. Enkä kyllä tuo sairautta heti esittelyssä esiin ja kerro kohtauksistani.

Lapsia en hanki, kun kohtauksia tulee vielä.

Ps. kaikki eivät saa tajuttomuuskouristuskohtauksia (en minä ainakaan) ja diskossakin pystyn käymään, alkoholi ei kuulu omaan elämään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yksi