Voisitko seurustella epileptikon kanssa?
Kysyin yhdeltä mukavan tuntuiselta naiselta ja hän sanoi ettei todellakaan ala miehensä uudelsi äidilsi. Hitto ku ei löydy naista jota tää mun epilepsia ei haittaisi.
Kommentit (46)
Voisitko seurustella astmaatikon kanssa?
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan.
N21
Sinä nyt et muutenkaan tule seurustelemaan kenenkään kanssa.
Teini-iän poikaystävällä oli epilepsia. En näe mitään syytä miksi en voisi seurustella toisenkin epileptikon kanssa.
Älä noista ikävistä kommenteista välitä. Ainakaan mulle se ei olisi mikään este. Sairaus muiden joukossa.
Voisin. En keksi mitään syytä, miksen voisi.
Vierailija kirjoitti:
Kaikenlaisiin aloituksiin palstalla törmää mut tää oli kyllä riman alitus.
Tää vastaus mielestäni oli riman alitus.
-epileptikko
Kyllä voisin ja olen seurustellutkin aikoinaan monta vuotta.
En, , voi kauhistus. Nehän ei saa syödä sokeria eikä juoda maitoa, kun niillä on se diaranssiakia.
epileptikkona sanoisin ettei se ole ollut naisille ongelma.
Muista että vain otetut lääkkeet auttavat.
Kyllä voisin, jos kemiat kohtaisi. Minullakin on epilepsia ja silti ollut lukuisia seurustelukumppaneita.
Aloittaja. Ei kai tuo nyt vaadi, että äidiksi täytyisi alkaa. Itsellä tietysti vaan kahden keski-ikäisenä tapahtuneen kohtauksen vuoksi diagnosoitu epilepsia, että siltä pohjalta arvioin. Ei muuta eroa normaaliin, kuin että alkoholia ei ylettömästi, ja öisin mieluiten nukutaan (ehkä se yhteisessä sängyssäkin oleminen riittää)
Voisiko hän ajaa auto turvallisesti. Jos voisi, niin voisin seurustella.
Kyllä voisin. Lapsia entiä uskaltaisinko tehdä sellaiasen kanssa kenellä joku perussairaus kun ne voi periytyä. Lapset mulla jo tehty niin ei haittas yhtään seurustella miehen kanssa kenellä joku sairaus kunhan vaan hän ei haluaisi lapsia. Jo olemmassa olevat lapset eivät tietysti haittaa. On kyllä paljon naisia jotka lapsiakin voisi tehdä tuosta huolimatta joten älä ole huolissaan. Varmasti löydät jonkun.
Haluaisin sanoa että voisin, mutta se riippuu sairaudenkuvasta. Osaan toimia sairas- tai kouristuskihtauksen sattuessa, osaan myös antaa perus ensiapua noin muuten. Ymmärrän myös mahdolliset heikotukset, päänsäryt, brain fogit yms. Mutta.. Olen itse menevää tyyppiä ja haluan tehdä paljon ja koko ajan, enkä voisi kuvitella rinnalleni kumppania jonka sairaus ei olisi jotenkin ennakoitavissa tai lääkittävissä. Ajatus etten voi mennä seinäkiipeilemään, snorklaamaan, sukeltamaan, vaeltamaan tmv. kumppanini kanssa ei vain sovi minulle. En tiedä sairautesi nyk. intensiivisyyttä AP, mutta varmasti on paljon rauhallisiakin naisia joille kelpaat! Et kuulosta ainakaan lainkaan katkeralta tai ylimieliseltä ja se on hienoa. :)
N23
Voisitko seurustella ihmisen kanssa jolla on keliakia?
Vierailija kirjoitti:
Voisiko hän ajaa auto turvallisesti. Jos voisi, niin voisin seurustella.
Minulla on ajokielto tän tyhmän sairauden takia mutta jos se nainen voisi ajaa niin olisi tosi kiva
Kaikenlaisiin aloituksiin palstalla törmää mut tää oli kyllä riman alitus.