Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Orgasmi-ongelmainen

Vierailija
28.12.2013 |

Minulla ei ole vaikeuksia saada orgasmia itsetyydyttäessä klitorista hieromalla mutta miehen kanssa en tule millään vaikka tuntuisi kuinka hyvältä. Mies on sormettanut minua (jopa 30min) niin että olen ollut räjähtämäisilläni suureen orgasmiin mutta sitten tulee tunne ihan kuin heräisin unesta herätyskellon sointiin- tavallaan säpsähdän ja estän orgasmin tulon. Olen kokeillut rentoutua alkoholin avulla sekä vain rentouttanut itseäni nauttimaan mutta kuudessa kuukaudessa en ole onnistunut. Tätä suhdetta edeltävässä suhteessa olen saanut yhden kerran orgasmin tavallisessa yhdynnässä. Olisiko vinkkejä, kohtalontovereita??

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies joten ei ole omaa kokemusta, mutta luin vähän aikaa sitten , että jos naisella on sukat jalassa niin se helpottaa naisen orgasmia (liittyy jotenkin mukavuuteen)

Vierailija
2/2 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on vaikeaa saada orgasmia, mutten jaksa siitä stressata. Kun on pienä lapsia häiritsemässä, niin ei voi täysin rentoutua ja antaa mennä. Mulla tunnelma lässähtää helposti, tosin pystyn myös virittäytymään tunnelmaan takaisin.

Mä luulen että osittain orgasmin saanti johtuu pään sisäisistä lukoista, osittain voi olla ihan fyysisiä juttuja. Mulla on pieni klitoris, ehkä se vaikuttaa orgasmiinkin.. Ja kuukauden aika vaikuttaa suuresti, kun on ovulaatio lähellä, ei kiihottumiseen tarvita paljoa. Parisuhteemme on kunnossa, mies on hellä ja suutelemme ja halailemme usein. Vaikka lapset hieman rajoittavat niin olen huomannut että seksi on parantunut synnytysten jälkeen, olen enemmän sinut vartaloni kanssa ja olen rennompi.

Kun "pitäisi" se orgasmi saada ja mieskin tekee noin pitkään töitä että saisit, nin väistämättä siitä tulee sulle paineita. Ja paineet ja suorittaminen ei ole seksissä hyvä juttu. Mä ole lopettanut yrittämisen ja keskityn vaan molempien nautintoon, tärkeintä on rentous, läheisyys, spontaanius, hyvä olo. Jos saan orgasmin, niin se on bonusta, mutta joka tapauksessa nautin. Ei se niin vakavaa ole jos aina ei saavuta korkeimpia sfäärejä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla