Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö naiset ymmärrä kuinka herkät kivekset ovat?

Vierailija
07.10.2020 |

Tänään joku nainen vahingossa huitais mun kiveksiä. Se sattui ihan pirusti ja oikeesti tuntu parikin tuntia myöhemmin. Nainen nopeesti pahoitteli ja jatkoi matkaansa.

Tuntuu vähän siltä ettei he ymmärrä kuinka herkät ne on ja että oikeesti sattuu ku niitä huitaisee tai potkii

Kommentit (114)

Vierailija
21/114 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti emme. Olen sitä mieltä, että naisella ei ole ihan yhtä herkkää ruumiinosaa. Klitoris on yleensä aika piilossa häpykummun sisällä. Siihen ei voi oikein potkasta vahingossa tms mitä hauskoissa kotivideoissa näkee.

Helposti voi. Kyllä se kipu klitoriksessakin tuntuu, jos naisen alakerta ottaa napakkaa osumaa esim. potkun muodossa. 

Ok. Olen eri mieltä, Ehkä naisissa on anatomisia eroja.

Jo ala-asteella opetettiin, että ihmiset ovat yksilöllisiä. Pätee myös anatomiaan ja kipukynnykseen. 

Vierailija
22/114 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo vrmaan ymmärtää sitten kun sinä ymmärrät miten herkkä klitoris on. Ja ylipäänsä miehet hoi! Se on herkempi alue kuin kiveksenne. Älkää romutko sitä vaan opetelkaa hellästi. Tämä myös vinkkinä omalle miehelle.

Mistä tiedät? Onko sulla sekä klitoris että kivekset, kun voit verrata?

Naisena en tosiaankaan tiiä kuinka herkät ne on, mutta sen oon ymmärtäny, että herkät on. Mutta miten "joku nainen ohikulkiessaan" voi osua munille? Siis vastaantulija kassilla tönäs vahingossa vai mitä ihmettä? 

Muistetaan ne turvavälit, ystävät hyvät!

Bussissa kävellessään takaosaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/114 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vois vähempää välittää. Niin moni mies vähättelee naisten kipuja ja vaivoja.

Vierailija
24/114 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti emme. Olen sitä mieltä, että naisella ei ole ihan yhtä herkkää ruumiinosaa. Klitoris on yleensä aika piilossa häpykummun sisällä. Siihen ei voi oikein potkasta vahingossa tms mitä hauskoissa kotivideoissa näkee.

Helposti voi. Kyllä se kipu klitoriksessakin tuntuu, jos naisen alakerta ottaa napakkaa osumaa esim. potkun muodossa. 

Tottakai, jokainen yksilöllinen kuten miehetkin.

- ohis

Tuota, niin, tiedän tuon kyllä, koska olen nainen, joten tavallaan sanoin itsestäänselvyyden, mutta täytyy myöntää että minulla on eri kokemus kipuherkkyydestä.

Vierailija
25/114 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletko mies? Jos et, kuinka usein sinua on potkaistu napakasti alakertaan? 

Juupa juu. Niitähän varmasti tapahtuukin ihan hirveästi miehille että nainen tahallaan potkaisisi kiveksille. Jos potkaisee, luultavasti puolustautuu sinulta joten? Can we blame them?

Vierailija
26/114 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väitän, että joku hetkellinen kiveskipu ei ole mitään verrattuna joka kuukausi toistuviin endometrioosin höystämiin kuukautiskipuihin verrattuna. Asiat ovat suhteellisia. 

Vierailija
27/114 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö.

Vierailija
28/114 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isi sanoo aina et jos mies on uhkaava ni munille vaan.

Vierailija
29/114 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En vois vähempää välittää. Niin moni mies vähättelee naisten kipuja ja vaivoja.

Aha, ootpas mukava!

Vierailija
30/114 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juupa juu. Niitähän varmasti tapahtuukin ihan hirveästi miehille että nainen tahallaan potkaisisi kiveksille. Jos potkaisee, luultavasti puolustautuu sinulta joten? Can we blame them?

Kysehän ei nyt ollut siitä, kuinka usein mitäkin tapahtuu. Kyse oli siitä, sattuuko klitorikseen, jos saa osumaa haaroväliin. 

Vierailija
31/114 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jo ala-asteella opetettiin, että ihmiset ovat yksilöllisiä. Pätee myös anatomiaan ja kipukynnykseen. 

Joo, mutta tällaisessa asiassa ihminen ei voi oikein viitata muuhun kuin omaan kokemukseensa. Toisen kipua ei  oikein voi tuntea. 

Vierailija
32/114 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kivesket murskaa naisten sydämiä, ellei ole jo itse hajotettu.

Vierailija
33/114 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä tässä on aina huvittavaa että miehet itkevät kiveskipuja, kun me naiset niitä hakkaamme. Hahaha.. en tunne yhtäkään miestä (ja tunnen monia) joita nainen olisi lyänyt kiveksille. Ikinä.

Sen sijaan naisen kivut joka kuukausi ovat naisille iänikuista ja toistuvaa. Repiikää siitä.

Vierailija
34/114 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap lopettaa uhriutumisensa.

Vierailija
35/114 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Höpö höpö.

Okei, tämä oli siis minun kokemukseni, minusta se on ihan yhtä validi kuin sinunkin.

Vierailija
36/114 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi joku potkisi naista alakertaan ja vielä usein?

En liity kyseiseen keskuteluun, mutta ihmettelen vaan.

Jossain kamppailulajeissa voi olla mahdollista, mutta varmasti erittäin harvinaista naisilla sekin.

Vierailija
37/114 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, mutta tällaisessa asiassa ihminen ei voi oikein viitata muuhun kuin omaan kokemukseensa. Toisen kipua ei  oikein voi tuntea. 

Normaalilla älyllä kyllä tajuaa, että toisista kipu voi tuntua kovemmalta. Eikä sellaista naista ole olemassakaan, jolle ei tunnu missään, jos lyö haarovälin kovasti jotain vasten. 

Vierailija
38/114 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä tässä on aina huvittavaa että miehet itkevät kiveskipuja, kun me naiset niitä hakkaamme. Hahaha.. en tunne yhtäkään miestä (ja tunnen monia) joita nainen olisi lyänyt kiveksille. Ikinä.

Sen sijaan naisen kivut joka kuukausi ovat naisille iänikuista ja toistuvaa. Repiikää siitä.

Minäkään en tunne yhtään raiskattua naista. Ei siis ole mahdollista.

Vierailija
39/114 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En, mutta olen toki pudonnut kipeästi esim metallitangolle, niin, että se osuu jalkoväliin. Mikä ihmeen ristikuulustelu tämä nyt on? Kuinka usein sinua on ja jos on niin miksi ihmeessä? Oletko väkivaltaisessa parisuhteessa, ja jos olet, niin lähde siitä äkkiä. 

Vierailija
40/114 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Housuihin suojapanssari miehille jos menevät rajumpaan naisseuraan, joka ei hallitse käsiään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kolme