Eikö naiset ymmärrä kuinka herkät kivekset ovat?
Tänään joku nainen vahingossa huitais mun kiveksiä. Se sattui ihan pirusti ja oikeesti tuntu parikin tuntia myöhemmin. Nainen nopeesti pahoitteli ja jatkoi matkaansa.
Tuntuu vähän siltä ettei he ymmärrä kuinka herkät ne on ja että oikeesti sattuu ku niitä huitaisee tai potkii
Kommentit (114)
Vahingossa huitasi?:D Ja sitten valitat? Eiköhän meitä jokaista joskus satu vahingossa. Minäkin sain kohdunulkoisen mieheltäni vahingossa ja meinasin kuolla. :/
Vierailija kirjoitti:
Joo vrmaan ymmärtää sitten kun sinä ymmärrät miten herkkä klitoris on. Ja ylipäänsä miehet hoi! Se on herkempi alue kuin kiveksenne. Älkää romutko sitä vaan opetelkaa hellästi. Tämä myös vinkkinä omalle miehelle.
Minä ainakin kovakouraisesti hierrän sitä klitorista niin tuntuu hyvältä!
Vastauksista päätellen ei ne ymmärrä, ei edes vaikka siitä sanoo.
Ambulanssiko sen olisi pitänyt sulle tilata? :)
Sattuuko jos kivekset laittaa ruuvipuristimeen ja kiristää tosi tiukalle?
Fematsu kirjoitti:
Sattuuko jos kivekset laittaa ruuvipuristimeen ja kiristää tosi tiukalle?
Pyörtyisin varmaan kipuun mutta miksi ajattelet tuommoisia?
Ai kävelit jossain kadulla ja joku nainen vahingossa huitaisi kiveksiin? Mitä helvettiä?
Minuakin sattui kun mies vahingossa tuikkasi kakkoseen kuivana :/
Missä maailmassa naiset vahingossa hosuu niin, että kivekset on ruvella monta tuntia?
Luultavasti emme. Olen sitä mieltä, että naisella ei ole ihan yhtä herkkää ruumiinosaa. Klitoris on yleensä aika piilossa häpykummun sisällä. Siihen ei voi oikein potkasta vahingossa tms mitä hauskoissa kotivideoissa näkee.
Ei ymmärrä! Revitään, hakataan ja imetään raivoisasti miehen kivuista välittämättä.
Vierailija kirjoitti:
Joo vrmaan ymmärtää sitten kun sinä ymmärrät miten herkkä klitoris on. Ja ylipäänsä miehet hoi! Se on herkempi alue kuin kiveksenne. Älkää romutko sitä vaan opetelkaa hellästi. Tämä myös vinkkinä omalle miehelle.
Mistä tiedät? Onko sulla sekä klitoris että kivekset, kun voit verrata?
Naisena en tosiaankaan tiiä kuinka herkät ne on, mutta sen oon ymmärtäny, että herkät on. Mutta miten "joku nainen ohikulkiessaan" voi osua munille? Siis vastaantulija kassilla tönäs vahingossa vai mitä ihmettä?
Muistetaan ne turvavälit, ystävät hyvät!
Olisiko pitänyt jäädä itkemään kanssasi tuskaasi? Eipä tuollaisessa muuta voi tehdä kuin pyytää anteeksi ja jatkaa eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti emme. Olen sitä mieltä, että naisella ei ole ihan yhtä herkkää ruumiinosaa. Klitoris on yleensä aika piilossa häpykummun sisällä. Siihen ei voi oikein potkasta vahingossa tms mitä hauskoissa kotivideoissa näkee.
Helposti voi. Kyllä se kipu klitoriksessakin tuntuu, jos naisen alakerta ottaa napakkaa osumaa esim. potkun muodossa.
Naisilla on myös kipeät ja herkät rinnat säännöllisin väliajoin tai joillain epäonnekkailla enemmän tai vähemmän koko ajan. Muistakaa tämäkin rintoja kouriessanne. Kiitos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helposti voi. Kyllä se kipu klitoriksessakin tuntuu, jos naisen alakerta ottaa napakkaa osumaa esim. potkun muodossa.
Ok. Olen eri mieltä, Ehkä naisissa on anatomisia eroja.
Sen ois pitäny puhallella ap:n palluskoita vähäsen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tottakai, jokainen yksilöllinen kuten miehetkin.
- ohis
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko mies? Jos et, kuinka usein sinua on potkaistu napakasti alakertaan?