Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies sanoo naista pikkutytöksi? Miesten mietteitä.

Vierailija
28.12.2013 |

Varsinkin kun kyseinen mies on mies, jolla on ongelmia (häpeää ja sen sellaista ongelmaa) seksuaalisuuden saralla? Mies on olevinaan ja osin onkin kovin syvällinen ja viisas itse, ja "kaikkea muuta kuin pikkupoika". Minua sanoi pitäneensä pikkutyttönä, vähän sellainen halveksunta äänessään. Minkälaisia miehiä se jos nainen ei ole tosi kypsä(?) häiritsee? Ja olen siis yli 30v.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se epäkypsyys tarkoittaa lapsellista kiukuttelua, oikuttelua, jalan polkemista ym. tuulella käymistä, niin eihän sellaista kukaan aikuinen mies jaksa. Samoin naisen epärealistiset odotukset ja vaatimukset ovat yhtä lailla tätä pikkutyttömäisyyttä.

Vierailija
2/9 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma juttu, kun mun oma mies on oikeasti harvinaisen kypsä ihminen, ja se kestää mua ja mun vaikeita puoliani oikein hyvin. Tämän pikkutytöksi sanojan kanssa en ole ollut parisuhteessa, eikä hän tiedä, millainen olen parisuhteessa. Ihmetyttää vaan, kun kukaan muu ei ole sanonut mua pikkutytöksi. 

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurissani asuu kolmekymppinen nainen, ja itse olen häntä selvästi vanhempi mies. Tulemme hyvin toimeen keskenämme, sillä arvomaailmamme on samanlainen. Kutsun häntä usein pikku .....ksi etunimen mukaan, eikä hän pistä sitä pahakseen, onhan hän minulle kuin pikkusisko.

Vierailija
4/9 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai voisiko se johtua siitä, että mies flirttaili minulle, eikä saanut oikein vastakaikua, koska olin tuohon aikaan niin ujo? Sitten sanoi mua pikkutytöksi :(

Vierailija
5/9 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

5 oli siis ap.

Vierailija
6/9 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoi pitäneensä pikkutyttönä. Ei pidä enää. Tarkoittaa, että olit ensivaikutelman perusteella nuorempi kuin olet, ja hän muutti myöhemmin käsitystään.

Vierailija
7/9 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 00:26"]

Kumma juttu, kun mun oma mies on oikeasti harvinaisen kypsä ihminen, ja se kestää mua ja mun vaikeita puoliani oikein hyvin. Tämän pikkutytöksi sanojan kanssa en ole ollut parisuhteessa, eikä hän tiedä, millainen olen parisuhteessa. Ihmetyttää vaan, kun kukaan muu ei ole sanonut mua pikkutytöksi. 

Ap

[/quote]

en halua vittuilla , mutta jos mies on kypsä ja sinä tuittuilet niin olette kuin isä ja tytär ja kyllähän isän tarvitsee hieman tuittuilua kestää tyttäreltään,,,

Vierailija
8/9 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niinpä. Ja arvaa vaan, onko tää pikkutytöksi sanonut ilmestynyt kuvioihin ja olen uudestaan niin hemmetin ihastunut. Mun mies tosiaankin on kuin isä, oon aivan väärän miehen kanssa. Tosin, hän on ollu mulle hyvä ja oikea, tuki ja turva, mutta kun tää suhde ei oo... no, se on just mikä se on isä - tytärsuhde :(

Ap

Vierailija
9/9 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisko miinuspeukuttajat kertoa, miksi miinustatte? Haluan ymmärtää, koska painin isojen asioiden kanssa nyt.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme