Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuoreita kokemuksiani Nutrilettista

Vierailija
05.02.2014 |

Aloitin tammikuun alussa Nutrilett-kuurin ja ehdin syödä kaksi 3 pvän aloituspakkausta ja yhden 15 pussin paketin kanakeittoa. Yhteensä söin pelkkiä Nutrilett-valmisteita siis 9 päivää.

Kuurin jälkeen olen syönyt normaalisti, joskin pienempiä annoksia, mitä pidän kuurin ansiona. Olen oppinut normaalit annoskoot. Liikunta on ollut samanlaista ennen ja jälkeen Nutrilett-kuurin.

Sitten siihen tärkeimpään. Paino putosi kuurin aikana 5 kiloa ja sen jälkeen kolmen viikon aikana vielä yhden kilon. Yhtään ei ole siis tullut takaisin. Lopullinen pudotus siis 5 viikossa -6 kg.

Plussat

- painon pudottaminen oli suhteellisen helppoa ja ateriat nopeita valmistaa

- pudotettu paino on pysynyt poissa 

Miinukset

- ateriat eivät ole ruokaa, vaan hyvin keinotekoisen makuisia ravintovalmisteita

- aloituspaketti sisältää liikaa överimakeita suklaavalmisteita

- koin laihdutuksen aikana kovia päänsärkyjä sekä sain kasvoihin finnejä = epätavallista minulle (lähtivät kuitenkin pois, kun palasin tavalliseen ruokaan)

Summa summarum: tulipahan tehtyä ja olen tyytyväinen tuloksiin. Kokemusten perusteella valmisteita ei kuitenkaan tule ikävä. Korkeintaan voisin korvata niillä yhden aterian päivässä tarvittaessa.

Onko muita tammikuisia Nutrilett-laihduttajia paikalla? Miten meni?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo aloituspakkaukset muuten on siitä huonoja, että niillä ei mene ketoosiin eli useimmilla säilyy nälkä, heikotus ja muut ikävät oireet. Minä kokeilin kerran aloituspakkausta ja tuli tosi huono olo, ja olin jo sitä mieltä että nutraus ei vaan mulle sovi, kunnes työkaveri neuvoi kokeilemaan VLCD-valmisteita. Siis niitä pussipirtelöitä tai keittoja, ei patukoita, pastoja tms. 

Ja kas, tuohan toimi. Ekat pari pv oli heikko olo ja buranaa kului, sitten katosi nälkä ja päänsäryt täysin. Olin loppujen lopuksi pelkillä nutrilett suklaapirtelöillä 8 viikkoa, jona aikana painoa putosi 14 kg. Ihan ilman mitään ikäviä sivuvaikutuksia niitä alkupäiviä lukuun ottamatta.

Vierailija
2/6 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2014 klo 12:30"]

Nuo aloituspakkaukset muuten on siitä huonoja, että niillä ei mene ketoosiin eli useimmilla säilyy nälkä, heikotus ja muut ikävät oireet. Minä kokeilin kerran aloituspakkausta ja tuli tosi huono olo, ja olin jo sitä mieltä että nutraus ei vaan mulle sovi, kunnes työkaveri neuvoi kokeilemaan VLCD-valmisteita. Siis niitä pussipirtelöitä tai keittoja, ei patukoita, pastoja tms. 

Ja kas, tuohan toimi. Ekat pari pv oli heikko olo ja buranaa kului, sitten katosi nälkä ja päänsäryt täysin. Olin loppujen lopuksi pelkillä nutrilett suklaapirtelöillä 8 viikkoa, jona aikana painoa putosi 14 kg. Ihan ilman mitään ikäviä sivuvaikutuksia niitä alkupäiviä lukuun ottamatta.

[/quote]

Pysyikö paino poissa? Aika sissi olet, kun jaksoit niiden suklaapirtelöiden makua noin kauan :-)

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.02.2014 klo 12:36"]

[quote author="Vierailija" time="05.02.2014 klo 12:30"]

[/quote]

Pysyikö paino poissa? Aika sissi olet, kun jaksoit niiden suklaapirtelöiden makua noin kauan :-)

ap

[/quote]

On pysynyt poissa, kilon-pari heilahdellut välillä ylös juhlien esim. joulunpyhien jälkeen mutta sitten palannut äkkiä takaisin kun olen taas syönyt normaalimmin. Syön nykyisin hyvin eri tavalla kuin ennen nutrausta. Ennen olin niitä, joiden on pakko syödä vähän väliä, tai alkoi päätä särkeä, heikottaa, oksettaa, tuli ärtynyt olo. Nutraus jotenkin katkaisi sen kierteen, ja nykyisin syön vain 3 kertaa päivässä ilman välipaloja. Enkä koe aterioiden välillä ollenkaan nälkää enkä naposteluhalua. Samoin kaikki suklaan ja juuston himot on kadonneet, nykyään oikeasti voin syödä vaikka 2 palaa suklaata, kun ennen pidin semmoista utopiana - söin aina koko levyn jos vähän maistoin. 

Minusta se maku oli oikeastaan aika yhdentekevä noissa valmisteissa. En ajatellut niitä ruokana, vaan lääkkeenä. Että läskilääke on nieltävä, vaikkei se herkkua olekaan. Lisäksi tuollaisen kyllmän pirtelön saa kulaistua alas niin äkkiä ettei se oikeastaan ehdi paljoakaan maistua. 

Vierailija
4/6 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuloksen näkee vuoden-kahden sisällä eli että pysyykö laihdutetut kilot pois. Itse olen aikoinan tiputtanut 12kg ja ne tulivat pikkuhiljaa takaisin -ei ensimmäisen- vaan toisen vuoden jälkeen laihduttamisesta. Syy oli tietysti vanhoihin ruokailutottumuksiin palaaminen.

Nyt vedän keittokuuria omin päin ja tammikuun tulos oli 5-6kg. Tänään noin -7,5kg, syön pääosin keittoja mutta toisinaan yksittäisiä aterioita. En syö patukoita enkä starttipaketteja, koska niillä ei ketoositilaa saavuta. Käytän pussikeittoja ja maustan niitä, lisäksi suuria määriä kevyitä salaatteja, ainakin 500g päivässä (kaksi kukkuraista keittolautasellista)

Pussikeittojen maussa on suuria eroja. Jotkut ihan järkyttäviä, toiset suorastaan hyviä varsinkin maustettuina. Päänsärky ja iho-ogelmat katoavat viikona-parin jälkeen.

Vierailija
5/6 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muita nutraajia paikalla? Itse olen ajatellut lähipäivinä aloittaa nutrauksen ja kaikki kokemukset ja vinkit kelpaisivat!

Vierailija
6/6 |
05.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku haluaa niin postikulujen hinnalla voin lähettää Nutrilett Quick Weight Loss Forest Fruit Sheik paketin, josta yksi pussi käytetty. Eli jäljellä vielä 14 pussia. Ostettu pari päivää sitten Cittarista, mutta en vaan saa näitä alas millään. Toki nämä kannattaa postittaa ilman tuota pahvipakkausta, eli pelkät pussit kirjeessä, niin postarit jää paljon alhaisemmiksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä seitsemän