Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mihin voi lahjoittaa vaatteita

Vierailija
27.12.2013 |

Hyväkuntoisia lastenvaatteita niin, että varmasti menisivät suomalaisille (jopa lähiympäristön) oikeasti köyhille perheille? Diakoni?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
15.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="29.12.2013 klo 08:18"]

Veikko Hursti oikeesti kait antaa kaiken eteenpäin ottamatta rahaa niistä. Se on niin ristiriitaista antaa vaatteet organisaatiolle joka myy ne eteenpäin. Eihän köyhä saa niitä ikinä ja minne ne rahat sitten häviää se on eri asia. Hursti sanoisin minä sekä kiitos ideasta! 

[/quote] 

Hursti on hyvä! 

Vierailija
22/25 |
29.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veikko Hursti oikeesti kait antaa kaiken eteenpäin ottamatta rahaa niistä. Se on niin ristiriitaista antaa vaatteet organisaatiolle joka myy ne eteenpäin. Eihän köyhä saa niitä ikinä ja minne ne rahat sitten häviää se on eri asia. Hursti sanoisin minä sekä kiitos ideasta! 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
20.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä päin asut? Onko jotain yhdistystä, joka antaa avustuksia lapsiperheille? Esim. Hope ry

Vierailija
24/25 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsingissä lastenvaatteita ja -tarvikkeita voi lahjoittaa ainakin näihin paikkoihin:

http://www.golightly.fi/blogi/minne-lastenvaatteita-voi-lahjoittaa-helsingissa/

Vierailija
25/25 |
19.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle:)

Me ollaan ihan yhtäkkiä täysin persaukisia ja lapsia kolme. Joka päivä pitää miettiä onko varaa hakea maitoa ja nyt taas syyskelit tulossa ja kaikki viimevuoden vaatteet pieniä. Ei ketään ystäviä joilta vois saada, kirppiksiä kiertelen, mut niissäkin nykyään tosi kallista!

Ite oon joskus selannu tori:ssa ainakin on ilmotuksia, et otetaan vastaan köyhään suureen perheeseen. Ehkä tälläselle jollekin suoraan?