Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko koskaan antanut "säälistä"?

Vierailija
27.12.2013 |

Naapurissa asuu äitinsä kanssa kehitysvammainen nuori mies ja olen miettinyt monesti, että haluaisin antaa hänelle yhden kauniin seksuaalisen kokemuksen. Olen kuullut, että kehitysvammaisilla on aika isot vehkeet.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko asiassa olet ainakin oikeassa. Hirmu jöllejä olen nähnyt. M23

Vierailija
2/7 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi, sanonko mikä! Itse en ikinä pystyisi kehitysvammaisen kanssa olemaan, vaikka maksettaisi mitä. Hieno juttu, että joku on heille valmis antamaan ilmaiseksi, pelkästä säälistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö edes kehitysvammaiset saa olla provoilta rauhassa?

Vierailija
4/7 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tavallaan antanut. Tai ollaan jo hyvin lähellä itse aktia, kun olen huomannut että miehellä on vaikka tosi pieni eikä minua ole enää haluttanut. Olen siinä sitten "antanut säälistä", kun en ole kehdannut enää siinä vaiheessa sanoa mitään.

Tietoisesti en lähtisi jakelemaan jollekin keharille, mutta ehkä sinä ap saat siitä jonkinlaiset kiksit. Fetissejähän on erilaisia. Joku tykkää mummoissa ja joku sairaalloisen lihavista jne.

Vierailija
5/7 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin kaveriporukan pojalle, kun tämä ei ollut päässyt RUK:iin vaikka se oli hänen ainoa haaveensa elämässä. En tiedä, mitä hänelle nykyään kuuluu.

Vierailija
6/7 |
31.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalle miehelle ensi yönä. Menemme juhliin, joissa kaikki ovat millä tahansa mittarilla paljon menestyneempiä kuin oma mieheni, ja hän tuntee taas olonsa mitättömäksi. Yöllä lohdutan häntä.

Vierailija
7/7 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoin kerran säälistä koulun epäsuositulle pojalle niin tästä tulikin hirveä stalkkeri ja riesa vuosikausiksi, tuntuu, että vieläkin kun näen mopon parkissa jossain työ- tai kaupamatkani varrella,  niin se on tämä poika.