Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Valtio myi sammon osakkeita 600miljoonalla rahoittaakseen jotain hallituksen hankkeita

Vierailija
23.09.2026 |

Just luin uutisen. Eli se että kokoomus kyllä myy valtion omaisuutta ja kenen liiveihin hyöty menee? onko tämä nyt sitä isänmaallisuutta?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin hyödyin. Ostin jo nyt heti, kun nyt saa Sampoa halvalla. 

Vierailija
2/10 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sillä ostetaan ICEYEn osakkeita. Iceye on turvallisuuslan yhtiö, joka on voimakkaassa kasvussa, koska sota lähenee. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisko se tämä työttömien työllistäminen hankeprojektilla?

Eli työkokeilu keksittiin uudestaan - nyt onkin kyseessä hanke. Viranomaisia palkataan lisää  setvimään hankehskemuksia ja hankkeita myös seurataan joten tämäkin työllistää virkamiehiä. 

Vierailija
4/10 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kannattaa varmaan ostaa Sampoa. Laitoin aloitusposition. Aina jos Suomen valtio myy niin kannattaa ostaa.

Vierailija
5/10 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt kannattaa varmaan ostaa Sampoa. Laitoin aloitusposition. Aina jos Suomen valtio myy niin kannattaa ostaa.

Noin olen kuullut sanottavan aiemminkin, johtuuko se siitä, että kavereille tahdotaan pedata hyviä tuottoja? 

Vierailija
6/10 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noin olen kuullut sanottavan aiemminkin, johtuuko se siitä, että kavereille tahdotaan pedata hyviä tuottoja? 

Johtuu siitä, että valtion sijoituksia hoitaa asioista tietämättömät. Jokainen myynti mennyt pieleen! 

Vierailija
7/10 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sillä ostetaan ICEYEn osakkeita. Iceye on turvallisuuslan yhtiö, joka on voimakkaassa kasvussa, koska sota lähenee. 

Ei osteta

Vierailija
8/10 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajan kannattaisi pysyä ns tontillaan ja jättää tällaiset asiat heille, jotka asioista jotain ymmärtävät.

(Nolo)

Vierailija
9/10 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johtuu siitä, että valtion sijoituksia hoitaa asioista tietämättömät. Jokainen myynti mennyt pieleen! 

Sipiläkin sanoi panevansa ”taseen töihin” kansallisomaisuudella – Neste ja Patria myyntiin, vertailussa potti jäi pieneksi.

https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000006082544.html

Vierailija
10/10 |
23.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et selvästikään ymmärrä osakemarkkinoiden toimintaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi neljä