Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaisia teidän 40v miehenne on?

Vierailija
27.12.2013 |

Mies 39 ja tuntuu niin jähmeältä, hidastuneelta, muistamartomalta. Yksi selkeä syy on haasteita tarjoamaton työnsä mutta hänestä itsestäänhän sekin kiinni vaivautuuko hakemaan muualle. Kuntoilee ja jaksaa ne hyvin, muutoin sellainen hidas, hajamielinen, ankea seuralainen. Ei jaksa tai ku ei muistanut..hohhohjaa. Tällaiset kommentit päivittäisiä. Seksiä saa, mitenkään aktiivinen ei ole mutta houkutellakaan ei tarvitse ja seisokki hyvä. suututtaa varmistella ja muistutella jatkuvasti. Esim tänään unohti pestä lapsen hampaat. Onko tällainen teistä ok? Osallistuu lasten- ja kodinhoitoon mutta hitaalla tavalla ja kaipaa omaa rauhaakin kovasti. Onko tällainen nelikymppisille tavallista? Olen itse kolmekymppinen, virkeä ja aktiivinen, kyllästyttäö kun puoliso tuollainen.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mun mies ole tuollainen vaikka on ollut vuoden aikana paljon sairaana. Touhuaa poikamme kanssa ja osallistuu vointinsa mukaan. Vie pojan aina tarhaan aamulla ja ei tarvitse muistuttaa vaikka välillä tärkeissä asioissa saatan muistuttaa.

Vierailija
2/24 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten suhtautuisit jos olisi tällainen? Mitä jos unohtaisi lapsen hammaspesun?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten suhtautuisit jos olisi tällainen? Mitä jos unohtaisi lapsen hammaspesun?

Vierailija
4/24 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muuttunut lyhyessä ajassa tuollaiseksi jähmeäksi? Onko ennen ollut aktiivisempi? Kannattaisiko käydä lääkärissä? En väitä että miehelläsi näin olisi, mutta meidän tuttavalla jähmeyden aiheuttajaksi paljastui kasvain aivoissa.

Vierailija
5/24 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on 40++ ja seksihalut on häneltä täysin kadonnut jo vuosia sitten. Hänestä on tullut myös tosi tylsä. Itse menisin vielä festareille, rock konsertteihin, matkustelisin ym, mutta äijä on aivan lahna joka ei lähde enään yhtään minnekkään. Eletään kuin 80v eläkeläispari :(  Itse pidän vaatteista/meikkaamisesta/koruista ja hiustenlaitosta. Mies on kuin kävelevä linnunpelätin joka ei enään huolehdi ulkonäöstään mitenkään. Ei käytä ostamiani uusia vaatteita vaan valittaa rahantuhlaukseksi.  Eroa olen miettinyt jo pitkään.

Vierailija
6/24 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä osaa sanoa mitä tekisin sinun elämässäsi, liian suuri vastuu sanoa tuohon mitään :) Mutta onko nuo asiat vasta nyt alkaneet ärsyttää sinua, vai onko hän muuttunut kovasti suhteenne alkuajoista. ja kuinka kauan muuten olette yhdessä olleet? ehkä joku tilapäinen kyllästyminen, sellaista on itselläkin joskus ollut, toisen tekemiset alkavat ärsyttää hetkeksi, mutta sitten pysähtyy taas miettimään, mitkä asiat kuitenkin ovat hyvin, ja keskittyy niihin hyviin puoliin, joihin miehessä aluksi rakastui.

Mutta toivottavasti asiat kääntyvät nousukauteen ja saatte taas kumpaakin tyydyttävän parisuhteen.

kakkonen

Vierailija
7/24 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enkä tiedä mitä nyt tapahtui, mihin kommentit hävisivät. No en siis näköjään olekaan tähän vastannut mitään kakkosena :D

Vierailija
8/24 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No on mennyt alaspäin energiatason laskulla, negatiivisuudella ja muistamattomuudella. Toisaalta ärsyttäviä piirteitä ollut aiemminkin. Olen todella kyllästynyt ja turhautunut, etenkin vetämättömyyteen vastuussa lapsiin. Ei ole ok vasn tokaista että minkäs sille tekee jos unohtuu. Ap

Vierailija
9/24 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen itse tuollainen. Mies sen sijaan jaksaa kirmata.

Vierailija
10/24 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tuollainen vaan ihan yhtä energinen kuin kolmikymppisenäkin (nyt 41). On kuitenkin ruvennut kärsimään krapulasta ensimmäistä kertaa elämässään. :) Menojalka vipattaa jopa enemmän kuin muutama vuosi sitten, ja mies on uudestaan lähentynyt vanhoihin koulukavereihinsa. Kunto on aikalailla sama ilmeisesti. Meillä ei tosin ole lapsia, harrastuksia on paljon ja miehen työ on aika kevyttä. Nuo varmasti edesauttavat jaksamista.

Vierailija
11/24 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin joskus itsekin unohtaa lasten hampaiden pesun. Silloinkin kun olin vasta parikymppinen äiti. Kukaan ei ole täydellinen.

Vierailija
12/24 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies oli samanlainen ja syyksi löytyi kilpirauhasen vajaatoiminta. Lääkäriin siis!

Vierailija
13/24 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 21:14"]Mies on 40++ ja seksihalut on häneltä täysin kadonnut jo vuosia sitten. Hänestä on tullut myös tosi tylsä. Itse menisin vielä festareille, rock konsertteihin, matkustelisin ym, mutta äijä on aivan lahna joka ei lähde enään yhtään minnekkään. Eletään kuin 80v eläkeläispari :(  Itse pidän vaatteista/meikkaamisesta/koruista ja hiustenlaitosta. Mies on kuin kävelevä linnunpelätin joka ei enään huolehdi ulkonäöstään mitenkään. Ei käytä ostamiani uusia vaatteita vaan valittaa rahantuhlaukseksi.  Eroa olen miettinyt jo pitkään.

[/quote]

Mikset mene minne haluat yksin tai kavereiden kanssa? Mun 40-v mies ei myöskään halua minnekään mutta musta se on ihan ok, koska pysyy sitten kotona hoitamassa lapset kun mä oon liesussa. Lapset osaa kyllä hoitaa, toki voi hammaspesu joskus unohtua tai yöpuku sekoittua päivävaatteisiin :)

Vierailija
14/24 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla itselläni on kilpirauhasen vajaatoiminta ja mm palelua yms tyypillisiä oireita, joita ei todellakaan mun miehellä. Mitä oireita sub miehellä sitten oli? Tää kun jaksaa hyvin urheilla.. Miten saisin lääkäriin ja millaiselle? Ei suostu oikeen.

Vierailija
15/24 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En viitsi jättää lapsia vasn kotiin ja mennä itse kun se mies on tuollainen ja lapset taas kaipaavat touhua ja huomiota. Mies puolinukkuu kahvinsa kanssa tai ärähtelee lapsille että älkääs siinö nyt sählätkö, menkääs muualle. Eipä tosiaan viitsi jättää.

Vierailija
16/24 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies 39v on aktiivinen, todella hyvässä kunnossa fyysisesti ja treenaa paljon. Ikäistään huomattavasti nuoremman näköinen ja oloinen. Oltiin juuri miehen ystävän 40v juhlissa ja kyllä miehen kaverit olivat ukottuneita perheen isiä. Meillä ei ole vielä lapsia, olen 30v. Kotona mies viihtyy enemmän kui minä ja olen sosiaalisempi mutta mielestäni vaan plussaa :)

Vierailija
17/24 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko mahdoton ajatus, että mies:

- söisi niin huonosti, että ei saa kaikkia vitamiineja, kenties hemoglobiini liian alhainen?

- olisi ajatuksissaan muualla (ihastunut toiseen?)

- olisi masentunut? heräileekö aamuöisin eikä saa enää nukahdettua?

- unirytmi sekaisin eikä nuku riittävästi -> ei jaksa?

Vierailija
18/24 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syö terveellisesti ja panostaa siihen paljon, ostelee treenijuomia yms aktiivisesti. En usko että ihastunut, ei vilkuile puhelinta tai laittele itseään, ole epäilyttäviä menoja. Uniapbeaa hänellä on ja herää usein aikaisin töihin, veriarvot todettu hyviksi. Lomalla samanlainen.

Vierailija
19/24 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 21:14"]  Itse pidän vaatteista/meikkaamisesta/koruista ja hiustenlaitosta.

[/quote]

Yksikään oikea mies ei nyt vain satu pitämään kyseisistä asioista, vaikka tavallaan pitääkin siitä, että sinä pidät.

Vierailija
20/24 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellekin voi tulla vaihdevuodet, eli testosteronitaso voi laskea jo nelikymppisenä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän seitsemän