Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko olemassa normaaleja, ei haaremia pitäviä sinkkumiehiä?

Vierailija
27.12.2013 |

Ovatko kaikki ok-näköiset, kaikin puolin normaalit miehet joko varattuja tai haaremia pitäviä pelureita?

Normaaleja naisia on paljon sinkkuina, mutta itse en ole törmännyt vastaaviin miehiin.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja lisäys vielä edelliseen. Varsinkin tälläisessä tilanteessa pitäisi pyrkiä nauttimaan siitä sinkkuudesta, koska on siinä hyviäkin puolia

Vierailija
22/33 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenhän objektiivinen näkemys se "tasokas sinkkunainen" on? Minä nappasin ikäiseni, akateemisen ja hyvännäköisen miehen 35-vuotiaana, vaikka olin vähän pyöreä, tupakoin ja join aivan liikaa. Omasta mielestäni olin toki kovatasoinen!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko sä AP tosissasi? Miten vanha olet? Tunnetko oikeasti ketään miehiä? Aloitusviestisi ei vaikuta ihan täyspäiseltä.

Vierailija
24/33 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 11:01"]

Ovatko kaikki ok-näköiset, kaikin puolin normaalit miehet joko varattuja tai haaremia pitäviä pelureita?

Normaaleja naisia on paljon sinkkuina, mutta itse en ole törmännyt vastaaviin miehiin.

[/quote]

Mitä helvetin normaalia on miehessä, joka pyörittää "haaremia"? Ehkä sun kannattaisi määritellä normaalisi uusiksi ja tulla vasta sitten vinkumaan.

Vierailija
25/33 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 12:20"]

Kyllä vaan, normaalit hyvintoimeen tulevat ja fiksut sinkut (miehet) pitävät noin 5-10 naisen rinkiä (haaremia). Suhteellisen helppoa operoida ja voi itse päättää haluaako tänään blondia, brunettia yms. sekä haluaako panna anaaliin, laueta suuhun yms. Miksi tyytyä yhteen, ei kuitenkaan pienintäkään aikomusta sitoutua kehenkään vaan soitella instrumentillaan vapaata säveltä.

Erityisesti naimisissa olevia naisia on suorastaan tyrkyllä tungokseen asti, eikä ihme. Joskus joku poistuu ringistä mut aina uusia tulossa, luonnollinen kierto vaan piristää. Esim tämän vuoden puolelle sovittuna treffit 4 halukkaan neidon kanssa, useampia ei kerta kaikkiaan pysty eikä jaksa.

[/quote]

Petolliselle naiselle tälläinen sinkkumies on oikein oiva rakastaja, koska miehelle tapaamiset sopivat käytännössä aina eikä ole pelkoa että hän tarttuisi liikaa lahkeeseen ja huutelisi perään... ;)

Vierailija
26/33 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se mikä sinulle on normaali mies, ei ole sitä minulle.

Vierailija
27/33 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle olisi kelvannut tavallinen mies, mutta tavalliset miehet eivät ole kiinnostuneita minusta. vain rohkeat uskaltavat ottaa minuun yhteyttä - eli he, jpulla on paljon uskoa omiin mahdollisuuksiin naismarkkinoilla. en tiedä mikä minussa pelottaa miehiä...olen oikein hyväsydäminen. 

Vierailija
28/33 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 11:54"]

Nykyään naiset ovat todella krouveja

[/quote]

Krouveja? Tarkoitat kai kranttuja? :)

Toivottavasti et käytä deiteistäsi sanoja joita et osaa...

Vierailija
29/33 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 20:20"]

[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 11:54"]

Nykyään naiset ovat todella krouveja

[/quote]

höpöhöpö musta se oli oikein hauska ilmaisu

vähän hymööriä:)

Krouveja? Tarkoitat kai kranttuja? :)

Toivottavasti et käytä deiteistäsi sanoja joita et osaa...

[/quote]

Vierailija
30/33 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lassukat

Vierailija
31/33 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin jo aikeissa tulla kertomaan että hyvä miespuolinen ystäväni kuuluu tähän ryhmään - on komea, reilu, ymmärtävä eikä pyöritä naisia jne. Sitten muistin hänen olevan homo.

Vierailija
32/33 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Sinkkuja on eirtyisen paljon kahdessa ryhmässä: tasokkaat naiset ja kelpaamattomat miehet, johtuen naisten suuremmasta lukumäärästä. Kaikille miehille, jotka eivät ole täysin kelpaamattomia löytyy nainen. Sitten on pieni ryhmä näitä "alfasinkkumiehiä", joilla on onnenpäivät, kun voivat todella pyörittää haaremia, kun sinkkunaiset ovat mieluummin tasokkaan miehen pyöritettävänä ja yhtenä lukuisista naisista kuin luotettavassa parisuhteessa huonon miehen kanssa.

Vierailija
33/33 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys sisältää paradoksin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi