Onko olemassa normaaleja, ei haaremia pitäviä sinkkumiehiä?
Ovatko kaikki ok-näköiset, kaikin puolin normaalit miehet joko varattuja tai haaremia pitäviä pelureita?
Normaaleja naisia on paljon sinkkuina, mutta itse en ole törmännyt vastaaviin miehiin.
Kommentit (33)
Mitenhän objektiivinen näkemys se "tasokas sinkkunainen" on? Minä nappasin ikäiseni, akateemisen ja hyvännäköisen miehen 35-vuotiaana, vaikka olin vähän pyöreä, tupakoin ja join aivan liikaa. Omasta mielestäni olin toki kovatasoinen!
Oletko sä AP tosissasi? Miten vanha olet? Tunnetko oikeasti ketään miehiä? Aloitusviestisi ei vaikuta ihan täyspäiseltä.
[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 11:01"]
Ovatko kaikki ok-näköiset, kaikin puolin normaalit miehet joko varattuja tai haaremia pitäviä pelureita?
Normaaleja naisia on paljon sinkkuina, mutta itse en ole törmännyt vastaaviin miehiin.
[/quote]
Mitä helvetin normaalia on miehessä, joka pyörittää "haaremia"? Ehkä sun kannattaisi määritellä normaalisi uusiksi ja tulla vasta sitten vinkumaan.
[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 12:20"]
Kyllä vaan, normaalit hyvintoimeen tulevat ja fiksut sinkut (miehet) pitävät noin 5-10 naisen rinkiä (haaremia). Suhteellisen helppoa operoida ja voi itse päättää haluaako tänään blondia, brunettia yms. sekä haluaako panna anaaliin, laueta suuhun yms. Miksi tyytyä yhteen, ei kuitenkaan pienintäkään aikomusta sitoutua kehenkään vaan soitella instrumentillaan vapaata säveltä.
Erityisesti naimisissa olevia naisia on suorastaan tyrkyllä tungokseen asti, eikä ihme. Joskus joku poistuu ringistä mut aina uusia tulossa, luonnollinen kierto vaan piristää. Esim tämän vuoden puolelle sovittuna treffit 4 halukkaan neidon kanssa, useampia ei kerta kaikkiaan pysty eikä jaksa.
[/quote]
Petolliselle naiselle tälläinen sinkkumies on oikein oiva rakastaja, koska miehelle tapaamiset sopivat käytännössä aina eikä ole pelkoa että hän tarttuisi liikaa lahkeeseen ja huutelisi perään... ;)
Se mikä sinulle on normaali mies, ei ole sitä minulle.
Mulle olisi kelvannut tavallinen mies, mutta tavalliset miehet eivät ole kiinnostuneita minusta. vain rohkeat uskaltavat ottaa minuun yhteyttä - eli he, jpulla on paljon uskoa omiin mahdollisuuksiin naismarkkinoilla. en tiedä mikä minussa pelottaa miehiä...olen oikein hyväsydäminen.
[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 11:54"]
Nykyään naiset ovat todella krouveja
[/quote]
Krouveja? Tarkoitat kai kranttuja? :)
Toivottavasti et käytä deiteistäsi sanoja joita et osaa...
[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 20:20"]
[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 11:54"]
Nykyään naiset ovat todella krouveja
[/quote]
höpöhöpö musta se oli oikein hauska ilmaisu
vähän hymööriä:)
Krouveja? Tarkoitat kai kranttuja? :)
Toivottavasti et käytä deiteistäsi sanoja joita et osaa...
[/quote]
Olin jo aikeissa tulla kertomaan että hyvä miespuolinen ystäväni kuuluu tähän ryhmään - on komea, reilu, ymmärtävä eikä pyöritä naisia jne. Sitten muistin hänen olevan homo.
Ei. Sinkkuja on eirtyisen paljon kahdessa ryhmässä: tasokkaat naiset ja kelpaamattomat miehet, johtuen naisten suuremmasta lukumäärästä. Kaikille miehille, jotka eivät ole täysin kelpaamattomia löytyy nainen. Sitten on pieni ryhmä näitä "alfasinkkumiehiä", joilla on onnenpäivät, kun voivat todella pyörittää haaremia, kun sinkkunaiset ovat mieluummin tasokkaan miehen pyöritettävänä ja yhtenä lukuisista naisista kuin luotettavassa parisuhteessa huonon miehen kanssa.
Ja lisäys vielä edelliseen. Varsinkin tälläisessä tilanteessa pitäisi pyrkiä nauttimaan siitä sinkkuudesta, koska on siinä hyviäkin puolia