Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko olemassa normaaleja, ei haaremia pitäviä sinkkumiehiä?

Vierailija
27.12.2013 |

Ovatko kaikki ok-näköiset, kaikin puolin normaalit miehet joko varattuja tai haaremia pitäviä pelureita?

Normaaleja naisia on paljon sinkkuina, mutta itse en ole törmännyt vastaaviin miehiin.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh? Omasta mielestäni olen itse ihan normaali mies ja sinkku ja melkein kaikki sinkkukaverini ovat myös. Näitä haaremia pitäviä "alfoja" on todella harvassa.

Nykyään naiset ovat todella krouveja ja pysyvään parisuhteeseen pääseminen vaatii kovaa työtä ja ylläpitoa, jos on korkeintaan normaaleilla ulkoisilla avuilla varustettu mies. Itse olen ihan vähintään keskituloinen insinöörismies, naamaltani tosin jopa ihan ruma, tämä vaikuttaa kyllä paljon. Muuten ihan sporttinen ja ainakin omillaan toimeentuleva.

Vierailija
2/33 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ne parhaat yli 40 v. "sinkkumiehet" ovat homoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

HAHA ketä kiinnostaa?

Jokainen järkevä mies ottaa ulkomaalaisen muikin, joka osaa arvostaa sitä, että suomalaismies on pienestä opetettu palvelemaan naisia laukkujen kantamisesta lähtien puhumattakaan siitä, että ihan tavallinen suomalaismies tienaa enemmän kuin about 90% maailman miehistä. 

Maailmassa kun on miljardeja naisia, joiden sikäläiset miesehdokkaat lähinnä kaivavat muniaan riippumatossa ja pössyttelevät sillä aikaa kun ämmä vatkaa samaa kuravelliä padassa pihalla päivästä toiseen. 

:D

Vierailija
4/33 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettideittailukokemukseni perusteella ne normaalit on aika harvassa, ainakin ikäluokassa noin 40 v... Ei niistä suurin osa kyllä mitään haareminpitäjiä ollut vaan enemmänkin tavalla tai toisella ressukoita... Alkoholiongelmaisia, silminnähden mielenterveysongelmaisia, katkeroituneita, syrjäytyneitä. 

Vierailija
5/33 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittajalle tuskin aloituksesta päätellen kelpaa normaali sinkkumies. Pitäisi saada se haaremia pitävä uros. Tämän vuoksi sillä kaverilla onkin se haaremi, on mistä valita, ei tarvitse sitoutua.

Vierailija
6/33 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle kelpais yksi ihan tavallinen yhden-naisen-sinkkumies.

Sulttaaneja nähnyt ihan tarpeeksi.

Vierailija
7/33 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 11:01"]

Ovatko kaikki ok-näköiset, kaikin puolin normaalit miehet joko varattuja tai haaremia pitäviä pelureita?

Normaaleja naisia on paljon sinkkuina, mutta itse en ole törmännyt vastaaviin miehiin.

[/quote]

Jos tämä "normaali näköinen" käytännössä tarkoittaa varsin komeaa, kuten se monella tarkoittaa, niin kyllähän siitä porukasta keskivertoa enemmän pleijereitä toki löytyy, koska niillä miehillä on siihen mahdollisuuksia... 

Vierailija
8/33 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vaan, normaalit hyvintoimeen tulevat ja fiksut sinkut (miehet) pitävät noin 5-10 naisen rinkiä (haaremia). Suhteellisen helppoa operoida ja voi itse päättää haluaako tänään blondia, brunettia yms. sekä haluaako panna anaaliin, laueta suuhun yms. Miksi tyytyä yhteen, ei kuitenkaan pienintäkään aikomusta sitoutua kehenkään vaan soitella instrumentillaan vapaata säveltä.

Erityisesti naimisissa olevia naisia on suorastaan tyrkyllä tungokseen asti, eikä ihme. Joskus joku poistuu ringistä mut aina uusia tulossa, luonnollinen kierto vaan piristää. Esim tämän vuoden puolelle sovittuna treffit 4 halukkaan neidon kanssa, useampia ei kerta kaikkiaan pysty eikä jaksa.

Vierailija
9/33 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 12:16"]

Aloittajalle tuskin aloituksesta päätellen kelpaa normaali sinkkumies. Pitäisi saada se haaremia pitävä uros. Tämän vuoksi sillä kaverilla onkin se haaremi, on mistä valita, ei tarvitse sitoutua.

[/quote]

Mistä niitä normaaleja sinkkumiehiä löytää?

Normaalilla tarkoitan työssäkäyvää/opiskelevaa, ei huomattavan lihavaa tai kuntoilua harrastamatonta hoikkaa, suht normaalit sosiaaliset taidot omaavaa, jolla ei ole piilotettua alkoholiongelmaa.

Vierailija
10/33 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 11:54"]

Täh? Omasta mielestäni olen itse ihan normaali mies ja sinkku ja melkein kaikki sinkkukaverini ovat myös. Näitä haaremia pitäviä "alfoja" on todella harvassa.

Nykyään naiset ovat todella krouveja ja pysyvään parisuhteeseen pääseminen vaatii kovaa työtä ja ylläpitoa, jos on korkeintaan normaaleilla ulkoisilla avuilla varustettu mies. Itse olen ihan vähintään keskituloinen insinöörismies, naamaltani tosin jopa ihan ruma, tämä vaikuttaa kyllä paljon. Muuten ihan sporttinen ja ainakin omillaan toimeentuleva.

[/quote]

Miksi et seurustele?

Vierailija
11/33 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 12:04"]Nettideittailukokemukseni perusteella ne normaalit on aika harvassa, ainakin ikäluokassa noin 40 v... Ei niistä suurin osa kyllä mitään haareminpitäjiä ollut vaan enemmänkin tavalla tai toisella ressukoita... Alkoholiongelmaisia, silminnähden mielenterveysongelmaisia, katkeroituneita, syrjäytyneitä. 

[/quote]

Se yksi normaali parisuhdetta haluava noin 40- vuotiasta sinkkumies, jonka tunnen, ei myöskään nettideittaa, koska kaverit, kuten mieheni, ovat oikein innokkaita kutsumaan häntä samoihin illanistujaisiin naispuolisten sinkkukavereiden kanssa siinä toivossa, että nämä löytäisivät toisensa. Treffeillä on käytykin, mutta suoraan sanoen naiset eivät ilmeisesti sittenkään pysty näkemään miehen ulkonäön ohi. Mies on työssään menestynyt, hauska ja huomaavainen, mutta ei edes sen näköinen, että häntä voisi kutsua edes nätisti ruman kauniiksi.

Vierailija
12/33 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas tämä sama pariutumisongelmista jauhaminen pyörähti käyntiin. Olen normaali mies; kasvoiltani ihan ok (en ruma en komea), tienaan sen minkä syön, seksikumpaneita ei ole ollut pitkään aikaan, osaan tarvittaessa puhua, pussata, kuunnella, ottaa toisen tunteet huomioon jne. jne...

En ole kyynärpäätaktikko, pyrkyri, kovaan ääneen omaa paremmuuttani huutava paska (lue alfauros), en myöskään erityisen sosiaalinen, mutta mikä tärkeintä tulen sen kanssa itse toimeen.

Ota yhteyttä jos kiinnostaa.

Vierailija
13/33 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 12:24"][quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 11:54"]

[/quote]

Miksi et seurustele?

[/quote]

Viestissä 16 on periaatteessa vastaus tähän. Kun ei oikein ole sitä ulkonäköä kertynyt. Normaaleilta naisilta kohtelu on lähinnä halveksuvaa. Panos / hyötysuhde seurustelun suhteen on liian heikko. Sinkkuna saa sentään tehdä mitä haluaa ja kaikki rahat ovat omassa käytössä.

Vierailija
14/33 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 12:31"][quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 12:24"][quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 11:54"]

[/quote]

Miksi et seurustele?

[/quote]

Viestissä 16 on periaatteessa vastaus tähän. Kun ei oikein ole sitä ulkonäköä kertynyt. Normaaleilta naisilta kohtelu on lähinnä halveksuvaa. Panos / hyötysuhde seurustelun suhteen on liian heikko. Sinkkuna saa sentään tehdä mitä haluaa ja kaikki rahat ovat omassa käytössä.

[/quote]

Niin ja tunnustan sen, että lihava nainen ei kelpaisi, kun itse ole 189cm ja 87kg ja jopa lihaksikkaan hoikka. Vähän pullukka toki saisi olla. Myöskään mikään tyhjäpäinen bimbo ei kelpaa, jotain älyä pitäisi päässä liikkua. Naamaltaan nainen toki saisi olla vaikka kuinka rujo, koska itsekkin sellainen olen.

Vierailija
15/33 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle ei kelpaa lihava, vaikka itse olen vähän vatsakas enkä erityisen urheilullinen. Eipä mieltymyksilleen mitään mahda.

Vierailija
16/33 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 11:01"]

[/quote]

Alapään hiljaisuus johtuu sun kahdallasi todennäköisemmin siitä, että sä olet idiootti! Kysy vaikka äidiltäsi mitä sana sinkku tarkoittaa, kun et näytä ymmärtävän sen merkitystä.

Vierailija
17/33 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rumuus ei haittaa jos se ei haittaa ihmistä itseään.

Mutta jos ette ole moiseen törmänneet, ette voi uskoakaan miten ärsyttävää on yrittää seurustella ulkonäköongelmaisen ihmisen kanssa.

Toinen juttu mikä on yllättävän yleinen on se että ihan fiksut ja kohtuullisen pantavat miehet eivät sen vertaa osaa huolehtia hygieniastaan, että ei esimerkiksi suihkussa tule köydyksi ennen treffejä...

En voi käsittää. Yltiöpäinen puunaaminenkin on tietty ongelma, mutta sellaiseen en ole koskaan törmännyt. Nähiin suoranaisiin haisuleihin kylläkin useasti.

Jos on fiksu, sinut itsensä kanssa oli minkä näköinen tahansa ja osaa peseytyä, on luultavasti jo parisuhteessa.

Vierailija
18/33 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 15:56"]

Jos on fiksu, sinut itsensä kanssa oli minkä näköinen tahansa ja osaa peseytyä, on luultavasti jo parisuhteessa.

[/quote]

Ei riitä mihinkään...pitää olla "kemiaa" ja "pilkettä silmäkulmassa". Ai niin ja "hyvät sosiaaliset taidot". (vaikka mikään edellä mainituista kliseistä ei oikeasti tarkoita yhtään mitään)

Vierailija
19/33 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 12:18"]

[/quote]

Niinhän sinä sanot. Mutta sitten kun tällainen tavallinen mies lähestyy sinua, niin sitten olet kumminkin vain että "njääh...seuraava"

Vierailija
20/33 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 16:41"][quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 12:18"]

[/quote]

Niinhän sinä sanot. Mutta sitten kun tällainen tavallinen mies lähestyy sinua, niin sitten olet kumminkin vain että "njääh...seuraava"

[/quote]

Näinhän se tuntuu menevän. Miehille kyllä kelpaisi se ihan täysin normaali suomalainen nainen. Monesti taas ne normaalit naiset jäävät odottamaan sitä unelmien prinssiä vaikka loppuelämäkseen. Ja sitten itketään, kun ei löydy miestä tai että jokaisella "normaalilla" miehellä on "haaremi".

Ja toki tässä ei mitään väärää ole. Kuitenkin hieman outoa itkeä sinkkuudesta, jos se on 100%:sti oma valinta. Joskin ehkä osittain tiedostamaton.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi yhdeksän