Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies menee kaveriporukan saunailtaan!!!!! Vituttaa!!!!

Vierailija
26.12.2013 |

Mun mies lähtee huomenna kaveriporukkansa kanssa saunailtaan. Nyt en voi lakata ajattelemasta, mitä siellä oikein tapahtuu, kun istuvat siellä alastomina ja munat paljaina toistensa vieressä. En voi sille mitään että olen mustasukkainen!!!!

Pitäiskö mun lyödä nyrkki pöytään ja kieltää miestä menemästä??? Jotenkin en saa mielestä että toi on vaan tekosyy että pääsee runkkaamaan muiden miesten kanssa eli pettämään mua!!!

Apua, miten te muut ootte kestäneet sen että mies menee saunomaan ja vielä ALASTI kavereidensa kanssa????? Vai pitäiskö ottaa ero saman tien???

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroat tietenkin! Tiedä mitä siellä tapahtuu!

Vierailija
2/15 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin vaan, että mitä sinä ap olet tehnyt aina saunassa, jos siellä on muita naisia???

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompele sille uimahousut vatsanahkoihin kiinni.

Vierailija
4/15 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne telakoituu

Vierailija
5/15 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tuo minusta kyllä aika outoa. Alastomana oleminen on juttu, jonka parisuhteessa elävän ihmisen tulisi säästää vain puolisolleen. Kyllä todella ihmettelisin, jos oma mieheni haluaisi olla alastomana muiden kuin minun seurassani. En pystyisi sulattamaan sitä.

Vierailija
6/15 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu. Naimisissa oltu 30v enkä todellakaan päästä vaimoa saunaan muiden ihmisten kanssa enkä sen lisäksi anna käydä syömässä tai missään iltariennoissa naiskavereidensa kanssa. On tosi kummallinen ajatuskin että antaisin vaimon mennä vaikka naiskaverinsa kanssa katsomaan jotain romanttista elokuvaa. Tulisi tosi mustasukkainen olo että miksei voi mennä mun kanssani.

Vierailija
7/15 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

jep. tapahtuu telakoituminen. (mikä se oli se toinen samanlainen tapahtuma nimeltään en muista?)

Vierailija
8/15 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

HEL-VE-TIN huono provo. 

Vierailija
9/15 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin miehestäni koska tämä oli toisen miehen kanssa saunassa.

Vierailija
10/15 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota ihmeessä ero samantien, mutta ei itsesi vuoksi vaan miehesi. Hän välttyy monelta murheelta mustasukkaisen naisen takia.

Vierailija
11/15 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäni oikein hakeutui näihin paheellisiin paikkoihin joissa pääsee mahdollisimman monen vieraan miehen kanssa telakoitumaan saunan lämmössä. Kehtasi väittää harrastavansa uintia. No olihan siellä toki niitä uimareita, kasoissa saunan lauteilla sitten. Exähän siitä tuli.

Vierailija
12/15 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella typeriä nämä että jonkun toisen oikeasta ongelmasta tehdään tusinoittain vastaavia provokeskusteluja. Oikeasti ihmiset! Oletteko edes aikuisia?

Vierailija
13/15 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko jääkiekkoilijoita?

Vierailija
14/15 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ne runkkaa siellä toisiaan!!! Vittu mitä aloituksia taas...

Vierailija
15/15 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 23:13"]

Todella typeriä nämä että jonkun toisen oikeasta ongelmasta tehdään tusinoittain vastaavia provokeskusteluja. Oikeasti ihmiset! Oletteko edes aikuisia?

[/quote]

ehkä oikeiden ongelmien oikea oikeellisuus korostuumtässä, nähdään naurettavuus ongelmilta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä kolme