Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies lähtee toisen naisen kanssa ulos syömään ja leffaan - vituttaa!

Vierailija
26.12.2013 |

Joku kaverityttö lukiosta, liekö ollut jotain säätöä joskus menneisyydessä tahi ei, niin ärsyttää jotenkin ihan kauheasti. Olen mustasukkainen. Mulla itsellä ei ole yhtäkään miesystävää, kaikki ovat kaikonneet kun olen tehnyt selväksi etteivät minulta saa seksiä (parisuhteessa kun elän), joten en voi edes samaistua tilanteeseen ja kuvittelen siellä tapahtuvan todellisuutta pahempaa. Miten pääsisin eroon tästä tunteesta? Ne "treffit" ovat siis huomeniltana.

Kommentit (788)

Vierailija
1/788 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, älä anna periksi, älä ala kynnysmatoksi. Pistät vastaan,jos mies ei sinua kuuntele, teillä on 7-vuotiskriisi. Minulle tulee mieleen kaikenlainen pikkukiva entisen kanssa. PISTÄT VASTAAN!

Vierailija
2/788 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan oltu miehen kanssa 12 vuotta yhdessä, ollaan yli 40 vuotiaita. Ystäviä on molemmilla, minulla on paljon miespuolisia kavereita/tuttuja ja facekavereinakin vanhoja koulukavereita.

Koskaan, ei koskaan ole kummallakaan ollu tarvetta viedä toisen sukupuolen edeustajaa leffaan tai syömään vaikka kavereitakin ovatkin.

Siitä tulee kuitenkin toiselle pahaa mieltä ja sellaista ei kumpikaan toiselle halua. Sen lisäksi olemme nähneet vuosien varrella miten avioliitot kariutuvat myös pettämiseen.

Ei kannata asettaa itseään sellaiseen tilaan jossa näin saattaisi käydä. Tämä ei tarkoita että pitää aina olla yhdessä puolison kanssa joka paikassa mutta ei myöskä'än sitä että lähdetään iltaa viettämään naisen tai miehen kanssa joka ei ole oma puoliso.

Kaunis ajatus on että mies ja nainen voivat olla vain ystäviä mutta totuus on että varmasti suurimmassa osassa tapauksista ainakin toinen odottaa ystävyydeltä enemmän... 

Olisin todella ihmeissäni että mieheni tai minä haluisimme viedä toista sukupuolta olevan syömään ja elokuviin... mielestäni näin ei toimita tai sitten mennään pariskuntana.  Samoisin sinuna ap miehelle että sinulle tulee paha mieli ja toivot ettei hän menisi. Minäkin valitettavasti pelkään että kyse on jostain muusta kuin ystävyydestä... ja varaukset niin että sinä kuulet... todistelua jostain. Ehkä eivät mene kumpaakaan, ei syömään eikä leffaan vaan tapaavat jossain muualla ja noin saavat tuntikausia aikaa toisilleen.

Sano miehelle ettet tykkää että pyytää vaikkapa naisen teille. Katso mitä siihen sanoo. Leffaan hän voi mennä yksinkin myöhemmin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/788 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 10:14"][quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 01:08"]

Eniten tässä keississä ihmetyttää ihminen joka soittaa varauksen elokuvateatteriin?!

[/quote]

99% ihmisistä. Ethän sä edes saa paikkoja suurimpaan osaan elokuvista ilman varausta

[/quote]

Eikö nuo varaukset tehdä nykyään yleensä netissä? Tulee sellainen mielikuva, että ap:n mies on oikein teatraalisesti ap:n kuullen tehnyt varauksen, ettei ap:lle vaan syntyisi mitään epäilyksiä, kun mies kerran toimii niin avoimesti...

Vierailija
4/788 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en kehtaisi kuuna päivänä lähteä naimisissa olevan miehen kanssa elokuviin ja syömään. Kyllä nolottaisi! Tulisi ihan munahaukkafiilis. Ehdottaisin jotain keveämpää ohjelmaa, jos nyt yleensäkin haluaisin mitään kahdenkeskeistä aikaa viettää! Olisin kyllä hyvin tarkka siitä, minkälaista ohjelmaa lähtisin toisen aviomiehen kanssa vetämään läpi!

Vierailija
5/788 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 12:15"]

Mä en kehtaisi kuuna päivänä lähteä naimisissa olevan miehen kanssa elokuviin ja syömään. Kyllä nolottaisi! Tulisi ihan munahaukkafiilis. Ehdottaisin jotain keveämpää ohjelmaa, jos nyt yleensäkin haluaisin mitään kahdenkeskeistä aikaa viettää! Olisin kyllä hyvin tarkka siitä, minkälaista ohjelmaa lähtisin toisen aviomiehen kanssa vetämään läpi!

[/quote]

En lähtisi itsekään ap:n miehen kanssa leffaan ja syömään, mutta osa ei välitä vaikka olisi naimisissa, juuri munahaukka tulee mieleen, oikein saalistaja. HYI

Vierailija
6/788 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 12:27"]

[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 12:15"]

[/quote]

En lähtisi itsekään ap:n miehen kanssa leffaan ja syömään, mutta osa ei välitä vaikka olisi naimisissa, juuri munahaukka tulee mieleen, oikein saalistaja. HYI

[/quote]

Tietääkö tuo naiskaveri, että mies edes on naimisissa....?

Vierailija
7/788 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onpahan ihan helvetin romanttista jos menevät katsomaan jotain "Escape Plania" tai "The World's Endiä". :D
Mä olen käynyt katsomassa mm. "Skylinen" NAIMISISSA OLEVAN kaverimiehen kanssa, jolla on jopa KAKSI LASTAKIN!!1111! 

Pääasiassa siksi, että vaimoa ei kiinnosta scifijutut oikeastaan ollenkaan.

Mutta heillä parisuhteeseen kuuluukin se, että molemmat saavat välillä oman "vapaaillan" tavata kavereita, käydä keikoilla tai leffassa tai syömässä ystävien kanssa jne.

(Vaimo on puolestaan ollut mm. Radio Rockin risteilyllä ILMAN MIESTÄÄN!!!22!

TYTTÖPORUKALLA!!!111!!1

Ja vielä VIIMEISILLÄÄN RASKAANA!!33!

Jotta kyllä nyt ovat maailmankirjat sekaisin ja avioliitto vaakalaudalla!

...tai sitten jotkut osaavat käyttäytyä kuin aikaihmiset sen sijaan että vetäisivät teinimäiset mustasukkaisuuskilarit. Mutta ehkä ap:kin tuosta kymmenessä vuodessa vielä kasvaa, 25-vuotias on vielä aika nuori ja epävarma...)

Vierailija
8/788 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, tietääkö tuo munahaukka että miehesi on varattu.

Vierailija
9/788 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 23:42"][quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 23:39"]

Ap, pokkana vaan laittaudut valmiiksi. Lyöttäydyt vaan noiden kahden mukaan leffaan ja syömään. Siinä ei ole mitään väärää, olethan miehesi vaimo. Jos mies siitä jotain yrittää valittaa kerro että haluat tutustua miehesi ystäviin.

[/quote]

Minä en ainakaan haluaisi tutustua ystävieni puolisoihin.

[/quote]

Mistä syystä? Minkä ikäinen olet?

Vierailija
10/788 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 12:28"]

No onpahan ihan helvetin romanttista jos menevät katsomaan jotain "Escape Plania" tai "The World's Endiä". :D
Mä olen käynyt katsomassa mm. "Skylinen" NAIMISISSA OLEVAN kaverimiehen kanssa, jolla on jopa KAKSI LASTAKIN!!1111! 

Mutta heillä parisuhteeseen kuuluukin se, että molemmat saavat välillä oman "vapaaillan" tavata kavereita, käydä keikoilla tai leffassa tai syömässä ystävien kanssa jne.

TYTTÖPORUKALLA!!!111!!1

...tai sitten jotkut osaavat käyttäytyä kuin aikaihmiset sen sijaan että vetäisivät teinimäiset mustasukkaisuuskilarit. Mutta ehkä ap:kin tuosta kymmenessä vuodessa vielä kasvaa, 25-vuotias on vielä aika nuori ja epävarma...)

[/quote]

Että sellaista vapautta, helevetin pukki, suurin osa vihaa munahaukkoja ja mulkkumaisia pukkeja.

Vierailija
11/788 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

TYTTÖPORUKALLA!!!111!!1

[/quote]

Tuollaisen karjuvan höyrypään kanssa en soisi mieheni lähtevän yhtään minnekään.

Vierailija
12/788 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Feministit häpeävät ap:n kaltaista tallukkaa.

Vierailija
13/788 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 22:48"]

CAMOON nyt naiset, miesystävä leffassa jonkun toisen naisen kanssa. Sen ymmärtäisin, jos työporukan kanssa yhdessä, mutta oikein erikseen sovittuna. Miksi??

[/quote]

Miten niin erikseen sovittuna? Pitäsikö odottaa että sattuu jollain todennäköisyydellä tapaamaan samassa paikassa samaan aikaan? Ihme sakkia täällä. Mulla on aina ollut miespuolisia ystäviä ja sallin kumppanilleni omat ystävänsä, menköön leffaan tai pubiin. Jos joku on pettääkseen. hän varmaan tekee kaikkensa ettei herättäisi epäilyksiä. Ap, ole huoleti ja hanki miespuolisia kavereita tasapainon vuoksi. 

Vierailija
14/788 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 12:40"]

CAMOON nyt naiset, miesystävä leffassa jonkun toisen naisen kanssa. Sen ymmärtäisin, jos työporukan kanssa yhdessä, mutta oikein erikseen sovittuna. Miksi??

[/quote]

Miten niin erikseen sovittuna? Pitäsikö odottaa että sattuu jollain todennäköisyydellä tapaamaan samassa paikassa samaan aikaan? Ihme sakkia täällä. Mulla on aina ollut miespuolisia ystäviä ja sallin kumppanilleni omat ystävänsä, menköön leffaan tai pubiin. Jos joku on pettääkseen. hän varmaan tekee kaikkensa ettei herättäisi epäilyksiä. Ap, ole huoleti ja hanki miespuolisia kavereita tasapainon vuoksi. 

[/quote]

Mulla ei miespuolisia ystäviä ole,ainoastaan exiä. Miehet eivät osaa olla ilman flirttiä. Ei yksikään tuntemani.

Vierailija
15/788 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 12:36"]

TYTTÖPORUKALLA!!!111!!1

[/quote]

Tuollaisen karjuvan höyrypään kanssa en soisi mieheni lähtevän yhtään minnekään.

[/quote]

OMG WTF BBQ!!1111!

Nyt kyllä ihan otti sydämestä tuollainen loukkaus!2!

:D

Vierailija
16/788 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 12:43"]

[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 12:40"]

[/quote]

[/quote]

Mulla ei miespuolisia ystäviä ole,ainoastaan exiä. Miehet eivät osaa olla ilman flirttiä. Ei yksikään tuntemani.

[/quote]

No onpa sitten kyllä köyhä kaveripiiri sulla. Ja miten sä pystyt käymään töissä tai koulussa kun JOKA AINOA mies (työkaveri tai samalla luokalla oleva) flirttailee tauotta? o_O

Vierailija
17/788 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika moni täällä puhuu ystävyyssuhteista, jotka ovat kestäneet vuosikymmeniä ja usein ennen puolison tapaamistakin.

Ap:n tilanne on toinen. Kyse ei ole mistään ystävästä vaan lukioaikaisen tutun/kaverin tapaamisesta 7 vuoden tauon jälkeen! Ei siinä edes tiedetä toisen leffamakua, joten elokuviin meno on aivan absurdia.

On meillä kummallakin kavereita, niin miehiä kuin naisia. Joitakin tapaamme satunnaisesti ilman puolisoakin mutta ihan aina pyydämme puolisoa mukaan. Olemme tässä 15 vuoden aikana hitsautuneet yhteen ja vaikka voimme ja saamme tehdä asioita erikseen, otamme aina toisen tunteet huomioon. Vain siten pysymme yhdessä onnellisina.

Jos mieheni rupeaisi hankkimaan uutta ystävää tai lämmittelemään vanhaa ystävyyssuhdetta tuollaisella tavalla, voisin minäkin tuntea oloni loukatuksi, vähintäänkin hämmentyneeksi. En ole mustasukkaista tyyppiä, ja en lähde mielelläni mieheni mukaan edes lasilliselle, kun hän tapaa ystäviään, kun olen aikanani näissä tapaamisissa ollut ja tiedän, ettei siellä jutella minua kiinnostavista asioista. Mutta jos mieheni rupeaisi ihan oikeasti järjestelmään mukavaa ja läheistä iltaa lähes tuntemattoman kanssa, voisi niskakarvani todellakin nousta pystyyn.

Ap, reagoinnissasi ei ole mitään vikaa. Se kertoo vain siitä, että mies tekee nyt jotain sellaista, jota ei ole seitsemän vuoden aikana tehnyt välittämättä lainkaan siitä, milta se sinusta tuntuu. Kukaan täällä oleva ei voi määritellä, onko reagointisi normaalia tai ei, koska se on täysin suhteessa teidän parisuhteenne toimintatapoihin. Jos miehelläsi olisi ollut tapana tehdä tällaisia elokuvailtoja illalisineen kavereiden kanssa, ei asiassa ole minusta mitään kummallista. Mutta kun tämä nyt on ensimmäinen kerta, ja heti vieläpä vastakkaisen sukupuolen kanssa, niin mielestäni olet oikeutettu tunteisiisi ja teillä olisi vakavan keskustelun paikka.

Mitä kaikkea puoliso saa määrätä? Mitä kaikkea hänen pitää sietää? Sen voi vain siinä parisuhteessa elävät itse päättää, mutta tärkeää on, että näistä keskustellaan ja pelisäännöt luodaan selviksi.

Olen varma, että vaikka täällä moni yrittää vääntää ap:stä jotain psykopaattia, niin tosipaikan tullen jokainen näistä olisi tyrmistynyt, jos oma puoliso yllättäen muuttaisi yksipuolisesti parisuhteen toimintatapoja ja tekisi jotain sellaista täysin uuden (uusvanhan) tuttunsa kanssa, jota ei ole koskaan aiemmin tehnyt kenenkään muun kanssa ja josta helposti saa intiimin kuvan. Eihän leffaan ja syömään meno ole lainkaan tavatonta parisuhteissa, joissa sitä on harrastettu runsaasti, mutta jos tällaisessa parisuhteessa se mies lähtisikin kylpylään uuden naisystävänsä kanssa tai pienelle minilomalle eurooppalaiseen pääkaupunkiin, niin johan voisi joku yllättyä.

Ystäväni mies löysi uuden ystävän työkaveristaan. Ensin kävi tämän kanssa silloin tällöin kahvilla tai lasillisella työpäivän jälkeen. Sitten olikin jo kerran viikossa keilailtoja. Tässä vaiheessa kävi ilmi, että kyseessä oli naispuolinen ystävä, ja mies kerran kiireesti esittelikin tämän työpaikan iltajuhlassa. Tästä ystävästä mies puhui avoimesti ja usein, ei keksinyt tekosyitä vaan kertoi rehellisesti, miten menivät katsomaan elokuvaa, kävivät teatterissa, kuntosalilla ja vaikka mitä. Aluksi ystäväni oli kannustava ja iloinen, että mies oli löytänyt hengenheimolaisen. Näin kyllä, että asia vaivasi häntä, ja lopulta paria kuukautta myöhemmin tunnusti, että mies ei vie häntä mihinkään vaan aina vaan tämän työkaverinsa ja että kyllä hänellekin kelpaisi keilailta, elokuva tai teatteriesitys. Kun sitten lopulta sai suunsa auki ja kertoi miehelleen, miten pahoillaan näistä menoista oli, tokaisi mies kylmästi, että haluaa eron, muutti työkaverinsa luo ja nyt näillä on jo kaksi pientä lastakin. Siis todella viaton suhde!

On eri asia olla vuosikausia ystäviä vastakkaisen sukupuolen kanssa, mutta jos se aika tämän ystävän kanssa on suoraan parisuhteesta pois, ollaan vaarallaisilla jäljillä. Mikä tahansa ystävyyssuhde voi muuttua intiimiksi, jos sitä ruokitaan. Ystäväni katuu kovasti, ettei heti ensi hetkistä asti ilmaissut pahaa oloaan asian suhteen. Se ei välttämättä olisi muuttanut lopputulosta mutta ainakaan hän ei olisi kärvistellyt monta kuukautta hymy naamalla ja mies olisi joutunut jo heti alkuun miettimään, onko tämä kaikki avioliiton rikkomisen arvoista.

Vierailija
18/788 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs se pukki huutelee, Pienimunaiset ei kelpaa.

Vierailija
19/788 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nyt vaikka vuokratun miehen kanssa seurapalvelusta lähdet viettämään iltaa parin opäivän päästä. Laita itseäsi tuntikaupalla nätiksi, muka soittelet kavereille ja huudahtele, miten jännittää! Ja miehelle sanot, että entinen työkaveri on kyseessä. Kun mies tulee ovelle, puhu oikein kehräävästi. Sitten lähdette yhdessä ulos ja olet poissa ainakin 5 tuntia.

Johan miehesi alkaa tajuta.

Vierailija
20/788 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viesti 214 on tarkoitettu palstan pienimunaiselle raivopäälle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi