Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies järjesti "kivan" joulun meille

Vierailija
26.12.2013 |

Joi aattona ja eilen vielä sen verran että tänään on ollut krapula ja kiukuttanut. On sitä minuun ja lapsiin purkanut, sitten kysyinkin kun komensi väsyneen oloisena lasta, että jaksatko vai tuunko hoitaa. Siitä se sitten lähti, enkä jaksanut enää sitä kiukuttelua ja mun jatkuvaa mollaamista ja sanoin suoraan siitä. Revin antamani rakkauskirjeen ja nyt on mies sitten ilmoittanut etten ole sen vaimo enää.

Sairas hän on, mutta kaikista kamalimpia on krapulapäivät. Tekis mieli tappaa itsensä, niin väsynyt olen tähän kaikkeen. Lapsellekin mies kävi tänään sanomassa että kuulithan mitä äitis sanoi, ja kun ei ollut kuullut niin sitten piti toistaa pienelle mitä sanoin isille.

Mietin vaan että jos ne tästä terveinä selvii niin se on kuin lottovoitto.

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei 15, miksi ajattelet että yh on automaattisesti "lumppu" ja mistä tiedät, että saisit vain vaihtuvia parisuhteita? Kuulostaa todella ahdistavalta, että olet noin täysin hyväksynyt osasi alkoholistin läheisenä ja osaltasi pidät yllä miehen mahdollisuutta juoda kaikessa rauhassa.

Vierailija
2/28 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairas olet ja helvetin itsekäs. minäminäminä ja minun jokaöiset läheisyydet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä otatte niitä amisjätkiä

Vierailija
4/28 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Humalaisen kanssa ei ainakaan kannata alkaa riidellä, siinä varmasti pilaa lapsen joulun ja muutenkin elämän. Jos elää alkoholistin kanssa, on kuitenkin lasten takia pidettävä mölyt mahassaan. Niin kauan kuin mies on päissään. Asiat on selvitettävä selvin päin. 

Vierailija
5/28 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että joku on riippuvainen jokaöisestä läheisyydestä oluelta/viinalta haisevan alkkiksen kanssa kertoo jo paljon.

Vierailija
6/28 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Olenko sairas, koska tarvitsen jokaöistä läheisyyttä? Vaihtoehtona olisi ero ja yh-lumpun maine, jos saisin jatkossa vain vaihtuvia parisuhteita. "

mitä ihmeen vaihtuvia parisuhteita, mikä yh-lumppu? Tuon takia annat lastesi kärsiä vuosia! Sairas mies on sairastuttanut sinutkin.

Vierailija
7/28 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 21:33"]Alkaako etunimesi T:llä? Miehesi käytös niin tuttua että taidan tuntea hänet... 

[/quote]

Eiköhän toi kuvaus sovi puoleen suomen miehistä

Vierailija
8/28 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 21:33"]

Alkaako etunimesi T:llä? Miehesi käytös niin tuttua että taidan tuntea hänet... 

[/quote]

Kuulehan, tämä voisi olla minunkin aloittama. Ja ei, enpäs usko että tunnet minuakaan.

Ihan todella, te jotka "löydätte" tuttujen tarinoita jostain helvetin vauvapalstan keskusteluista... eläkää sitä omaa elämäänne.

Vierailija
9/28 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hyvä Jumala, ei voi muuta sanoa. Täällä yksi yh-lumppu, joka oli nuorena avoliitossa alkoholistin kanssa. Luojan kiitos , emme saaneet lapsia yhdessä. Isäni on alkoholisti, lapsuus oli karmea ja nyt isä asuu palvelutalossa kun aivot on juotu. Erosin muista (oikeista!) syistä ja tänä päivänä olen avoliitossa, onnellinen ja huippuhyvissä väleissä lasteni isän kanssa.

Jos olet apua hakenut, eikä siitä ole ollut apua, sinun täytyy ajatella eroa yhtenä vaihtoehtona. Toinen vaihtoehto on sijoittaa lapset muualle. Olet niin tottunut elämäänne, että pidät sitä "normaalina". Tilanteenne on todella vakava ja lapsille painajaismainen, tulevat kärsimään kasvuolosuhteista lopun elämäänsä.

Voimia Sinulle!

Vierailija
10/28 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="28.12.2013 klo 07:41"]

Olen hakenut apua perheellemme usealta eri taholta, ja joka tuutista on sanottu, että olen tehnyt voitavani, että pallo on nyt miehellä ja siinä, miten pitkälle olen valmis kompromisseihin.

Nyt on rakkaus ja arvostus karissut niin, että keskityn vanhanaikaisesti perheen ajatteluun, viis omista tarpeista.

[/quote]

Etpä paljon perhettä (siis lapsiasi) ajattele, kun suostut tuollaiseen.

SINÄ ITSE voit aina tehdä päätöksiä. Pallo ei koskaan ole vain toisella osapuolella.

Vierailija
11/28 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä lähde tuohon mukaan. Pysy rauhallisena, teillä on kuitenkin lapsi siinä, joka ansaitsee turvallista ja rauhallista yhdessäoloa. Sinä olet ÄITI. Älä revi mitään, älä huuda, älä riitele. Jos ei meinaa onnistua, soita perheellenne apua.

Vierailija
12/28 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna lapsillesi lahja ja eroa.m

Vierailija
13/28 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ihmeen takia olet tuollaisen miehen kanssa yhdessä, varsinkin tuo lapseen kohdistuva henkinen väkivalta on niin paha juttu että pitäisi erota heti. Ei itsesi tappaminen mitään ratkaise, vaan se että pelastat lapsesi tuollaiselta ilmapiiriltä.

Vierailija
14/28 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa sun kuvauksessa sinä ainakin haastoit riitaa itsekin. Jos osaisit itse hanskata tilanteen tyylikkäämmin, niin lapsella olisi ihan kiva joulu.

Vierailija
15/28 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi harre gyyt. Tommoista meinasit kattella, ja vielä lastesi kustannuksella. Ei tiedä kumpi on paskempi, äiti vai isä. Taitaa olla molemmat. Juoppo, ja sen akka. Voi laps parka! Hirveesti ei sääliä löydy alkoholisteille eikä sen mahdollistajille, varsinkin ku lapsi kuvioissa. Vaikka olis kuinka sairaus, eihän se silti pakollista ole....

Vierailija
16/28 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 20:17"]

Mietin vaan että jos ne tästä terveinä selvii niin se on kuin lottovoitto.

[/quote]

Ja sinullako ei ole mitään vastuuta niiden terveydestä ja selviämisestä?! Haloo nainen, VIE NE POIS SIELTÄ! Sinä sen päätät elääkö ne juopon kanssa vai ei! Äläkä nyt vittu ala tunkuttaa että lapset kärsii enemmän erosta kuin juoposta isästä. Joo joo onhan se varmaan niiiin ihqu silloin joskus kun on selvin päin.

Vierailija
17/28 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeasti. Eroa. Lapsen takia. Terveisin alkoholistin aikuinen tytär, kenen äiti ei ymmärtänyt erota.

Vierailija
18/28 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani... :( Voimia sinulle! Selvitä asiat, lapselle parasta ajatellen :)

Vierailija
19/28 |
28.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kamalaa ajatella, että tällaisia sairaita ihmisiä todella on, ja he saavat ihan vapaasti kasvattavaa lapsia...hyi puistattaa ajatuskin...ja en puhu nyt näistä alkkiksista, vaan näistä mielenvikaisista "äideistä", jotka pitävät lapsiaan helvetissä vuosia omien sairaiden itsekkäiden perusteluidensa takia.

Säälittää ne pienet sielut, joille kukaan ei anna edes mahdollisuutta normaaliin elämään. Ja jotkut oikeasti hyvät ihmiset eivät ikinä voi saada lapsia. Life is so unfair.

Vierailija
20/28 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä nyt itseäsi tapa! Lapsesi tarvitsee sinua! Mieti, jos hän jäisi juopon isänsä hoidettavaksi!

Tee palvelus itsellesi ja lapsillesi ja eroa!

T: itsemurhaa yrittäneen alkoholisti-isän tytär.