Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ihanat ja kalliit joululahjani

Vierailija
26.12.2013 |

Olen niin tyytyväinen joululahjoihini tänä vuonna:

-Mieheltä "lahjakortti" auton ostoon. Tähän asti olen ajellut miehen kakkosautolla. Joku kiva Bemari taitaa pian olla pepun alla!

-Lisäksi LV:n laukku ja avaimenperä

-Vanhemmiltani sain Bossin pussilakanat, Missionin pyyhkeitä (käsi ja kylpypyyhkeet neljälle) ja ison lahjakortin Stokkalle

-Siskolta Sisleyn kosmetiikkaa ison kasan ja lahjakortin Helsinki Day Spahan

-Kummiltani sain Cartierin kellon ja Repeatin cashmir huivin

-Parhaalta kaveriltani Cossin mekon ja pipon sekä huivin (vähän halpista mutta tuntuivat hyvälaatuisilta)

-Lisäksi sukulaisilta pikkusälää joka ei ole ehkä mainitsemisen arvoisia tässä yhteydessä

Olen varmaan ollut aika kilttinä!

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 09:44"]

[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 09:30"]

Niin on, mutten usko, että he tekevät keskustelupalstoille avauksia otsikolla "ihanat ja kalliit joululahjani". Heille varallisuus ei ole mainitsemisen arvoinen juttu.

[/quote]

Tunnen oikeasti rikkaita ja sanotaanko että todella rikkaita aatelisia (äidin siskon eli tätini miehen puolelta) eivätkä he koskaan kehu ostoksillaan, luettele tuotemerkkejä tai hintoja. Eivätkä varmasti käy keskustelupalstoilla lesoilemassa saamisillaan, eivätkä koskaan pitäisi blogia jossa esittelisivät koko kansalle ostoksiaan :)

[/quote]

Pääsitpä kuitenkin itse lesoamaan sillä että tunnet rikkaita ja oikein aatelisia :) AP

Vierailija
42/49 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Äitisi huusi sinua aamiaiselle, joten menehän nyt siitä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 09:36"]

Missä taide ja kirjat?

[/quote]

En halua kirjoja, koska luen lähes kaikki vain kerran. En ymmärrä miksi minun pitäisi varastoida kirjoja kotonani, kun kirjastotkin on keksitty. Lisäksi luen plajon tabletilta. Taidemuodoista pidän eniten elokuvista, teatterista ja tanssista, joten esim. maalaukset, veistokset yms eivät ole sellaisia asioita joita haluaisin omistaa. AP

Vierailija
44/49 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 09:30"]

[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 21:11"]

Eikö oo vara itse ostaa? Ymmärrän kyllä, että köyhäperseellä on tarve kehuskella, kun kerrankin on mielestään makeaa elämää osakseen.

[/quote]

Ai jos on varakas henkilö niin ei tarvitse saada lahjoja ollenkaan? Olen itsekin hyväpalkkaisessa työssä ja ostin ihania lahjoja sukulaisille, kavereille ja kummilapsilleni. AP

[/quote]

Mitä ostit? Laita nyt samanlainen lista, vai ostitko ne anttilasta?

Vierailija
45/49 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n lista kuulostaa kyllä sellaiselta, mitä ihminen ostaisi itselleen. Tuskin kenenkään sukulaiset noudattavat pilkulleen noin spesifejä toiveita, ellei ap sitten lätkäissyt kaikille omaa toivelistaansa etukäteen.

Vierailija
46/49 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä se lapsettomuus teettää. Jotenkin on pakko kompensoida.

Vierailija
47/49 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 10:48"]

Ap:n lista kuulostaa kyllä sellaiselta, mitä ihminen ostaisi itselleen. Tuskin kenenkään sukulaiset noudattavat pilkulleen noin spesifejä toiveita, ellei ap sitten lätkäissyt kaikille omaa toivelistaansa etukäteen.

[/quote]

En mä ole toivonut erityisesti mitään. Mieheni tietää että auton osto on kuitenkin edessä, haluaisin uusia kylpyhuonetekstiilejä kun siellä tehtiin just remppa jne. AP

Vierailija
48/49 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

pics or didn´t happen

Vierailija
49/49 |
27.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävää, että lahjasi olivat kalliita. Jouduit varmaan maksamaan paljon. Minun lahjani olivat ilmaisia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän neljä