Britney Spears painaa 60kg!! Miten voi näyttää
Kommentit (17)
Silarit, botox-huulet, meikki ja hiustenpidennykset painaa
Ps. Britney on käyny rasvaimussa aiemmin, niin paikallisesti poistettu rasvaa mm. reisistä. Jää rasvat oikeisiin paikkoihin....
Jep, se ei ole laihaläski vaan timmissä kunnossa.
Tarkoitat, että ilmoittaa painokseen 60 kg.
Katoppa tarkemmin,aikamoinen jutikka se on.
No itse painan vähän päälle 50kg ja todellakin oon huonommassa kunnossa ja löysemmän näkönen :D Skinnyfat
Ihan varmasti painaa yli 60, vasta julkaistiin kuvia Las Vegas avajaisista eikä se kyllä ollut laihaläski vaan normi pullukka. Tosiaan kuten joku sanoikin, ilmoittaa painokseen 60.
Jossain ulkomaisessa lehdessä just äskettäin kritisoitiin Britneyn ulkonäköä, kun toimittaja oli käynyt konsertissa. Kovasti ylipainoisena toimittaja tähteä piti.
Siis meinaatteko että painaa enemmän kuin 60kg?
Tarkoitin, että minusta näyttää upealta. Luulin painoksi 50-55kg.
Ei kai kukaan ilmoita painavansa enempää kuin tod.paino?
Toisinpäin kyllä tehdään..
Sillä ihmisellä on tissit, perse ja lihaksia. Ei kai ole ihme jos painokaan ei ole minkään harjanvarren paino.
Hyvä kroppa, on ihan oikea paino kimulilla.
Photoshop. Kaikissa promo- ja kansikuvissa häntä käsitellään hoikemman näköiseksi. Konserttikuvissa näkyy sitten luonnollisessa koossaan eli sillä ei nyt ole mitään väliä mikä ilmoitetaan painoksi, kun se on varmasti yhtä (epä)rehellisesti kuvattu kuin kaikki muukin.
Onneksi en asu Weightlandiassa eli Suomessa enää :)
Normaalipainoinen, treenattu nainen. Miksi ihmeessä ei voisi näyttää hyvältä?
Näyttää hyvältä. Itse ottaisin mielummin Britneyn kropan kuin omani.
T: 172 cm/55 kg
Liekkö täynnä lihasta? Kevyestihän joku vähän timmimpi muija voi painaa vähän enemmän ku perus laihaläski. En ole kyllä nähnyt kuvaa neidistä vähään aikaan niin en tosiaan muuten tiedä missä kuosissa on.