Ihanat ja kalliit joululahjani
Olen niin tyytyväinen joululahjoihini tänä vuonna:
-Mieheltä "lahjakortti" auton ostoon. Tähän asti olen ajellut miehen kakkosautolla. Joku kiva Bemari taitaa pian olla pepun alla!
-Lisäksi LV:n laukku ja avaimenperä
-Vanhemmiltani sain Bossin pussilakanat, Missionin pyyhkeitä (käsi ja kylpypyyhkeet neljälle) ja ison lahjakortin Stokkalle
-Siskolta Sisleyn kosmetiikkaa ison kasan ja lahjakortin Helsinki Day Spahan
-Kummiltani sain Cartierin kellon ja Repeatin cashmir huivin
-Parhaalta kaveriltani Cossin mekon ja pipon sekä huivin (vähän halpista mutta tuntuivat hyvälaatuisilta)
-Lisäksi sukulaisilta pikkusälää joka ei ole ehkä mainitsemisen arvoisia tässä yhteydessä
Olen varmaan ollut aika kilttinä!
Kommentit (49)
Kuva kertois enemmän ku tuhat sanaa.
Sitten heräsit ja tajusit nähneesi unta eli tuon kaiken luettelemasi illalla toisten blogeissa ennenkuin menit nukkumaan!?! Otamme osaa.
[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 20:59"]
Mutta haavemaassa kaikki onkin mahdollista!
[/quote]
Ei ole provo. Kyllä tässä maassa o myös ihmisiä joilla on varaa muhunkin kuin vaippoihin ja valmisruokaan. AP
[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 21:07"]
Pyh! Mulla oli paljon ihanammat ja kalliimmat lahjat. En viitti kertoa niistä tarkemmin ettet pahoita mieltäsi.
[/quote]
E mä pahoita mieltäni jos joku toinenkin saa kivoja lahjoja. AP
Mua kiinnostaisi tietää mitä AP antoi muille lahjaksi? Miehelle pestyä pesää, siskolle kirppikseltä minkkiturkki, vanhemmille junaliput Kuopioon...?
[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 21:11"]
Eikö oo vara itse ostaa? Ymmärrän kyllä, että köyhäperseellä on tarve kehuskella, kun kerrankin on mielestään makeaa elämää osakseen.
[/quote]
Ai jos on varakas henkilö niin ei tarvitse saada lahjoja ollenkaan? Olen itsekin hyväpalkkaisessa työssä ja ostin ihania lahjoja sukulaisille, kavereille ja kummilapsilleni. AP
[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 09:24"]
[/quote]
Ei ole provo. Kyllä tässä maassa o myös ihmisiä joilla on varaa muhunkin kuin vaippoihin ja valmisruokaan. AP
[/quote]
Niin on, mutten usko, että he tekevät keskustelupalstoille avauksia otsikolla "ihanat ja kalliit joululahjani". Heille varallisuus ei ole mainitsemisen arvoinen juttu.
[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 21:21"]
Olethan seuraavalla kertaa huolellisempi kun kulutat aikaasi provoja rustaten, rakas elämäänsä tympääntynyt alkoholisoitunut rahaton ikäpissis.
P.s. Se on Missoni, ei Mission...
Pahoittelen kirjoitusvirhettäni. Taidan olla ainoa tällä palstalla jolla ei ole oikeutta niitä tehdä...
Ne joilla on varaa, eivät esittele omaisuuttaan niinkuin se olisi jokin itseisarvo.
[/quote]
Kyllähän tämmönen lahjasaldo on ihan mahdollista, tyypit on ostaneet hulluilta päiviltä, iso kasa meikkiä voi tarkottaa n 6 tuotetta, bemari lahjakortti, bemareitaha saa muutamalla tonnilla käytettynä ja mies ollu muutenki aikeissa vaihtaa autoa, iso lahjakortti 150e on iso summa, kaikkea näitä saa myös nettikirppikseltä jos joku ostanu virhe ostoksen, plus et stokkal oli kaikki tuotteet -20% ennen joulua. Ehkä vähän härskiä noin leuhkia mut nimettömänä saa ja irl on sit ihan toisenlainen ihminen... ihmiset saa myös veronpalautuksia ja voi olla pieni perhepiiri ni on mahdollista ostaa vähän mutta kallista tms.. tai entä jos aplla myös syntymäpäivä ollu aaton tuntumassa tms ja yhdistetty lahja..
[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 22:15"]
Oikeet varakkaat eivät kehuskele... Niiden ei tarvii. Mutta pikkuvarakkaat kylläkin :D
[/quote]
Itselleni on ihan sama jos joku haluaa pitää minua "pikkuvarakkaana", mitä ikinä se tarkoittaakaan... AP
[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 09:24"][quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 20:59"]
[/quote]
[/quote] vaipat ja valmisruoka on kylläkin melko kalliita..
[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 22:21"]
[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 20:15"]
(käsi ja kylpypyyhkeet neljälle)
[/quote]
Puuttuiko ap:ltä yksi käsi vai tuliko tuo noin niinkuin varakädeksi?
Sisleyn kosmetiikka kuulostaa kivalta, en ole koskaan raaskinut ostaa.
[/quote]
Se käsi tuli varakädeksi :) Oli sellainen Habitatin puukäsi. AP
Ihan kiva,jos tulit iloiseksi ja tykkäät.Muhun ei vaan tollaiset lahjat iske ja eivätkä saa minua vellomaan kateudessa.Mä sain mm.tosi kauniit villasukat ja"Taivaslaulu" kirjan.Olen erittäin iloinen sillä tiedän antajan ajatelleen juuri minua niitä hankkiessaan.Ja usko pois minä en kaipaa tuollaista sälää ,mitä kerroit saaneesi.Minä en sellaista arvosta.
[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 09:30"]
[/quote]
[/quote]
Niin on, mutten usko, että he tekevät keskustelupalstoille avauksia otsikolla "ihanat ja kalliit joululahjani". Heille varallisuus ei ole mainitsemisen arvoinen juttu.
[/quote]
Minullepa on. Omat vanhempani eivät olleet kovin varakkaita ollessani lapsi (opiskelivat tosi pitkään mutta hyväpalkkaisiin ammatteihin ja meitä on 4 sisarusta). Päätin myös itse opiskella pitkään ja olen saanut hyvää palkkaa vasta muutaman vuoden. AP
[/quote]
Tunnen oikeasti rikkaita ja sanotaanko että todella rikkaita aatelisia (äidin siskon eli tätini miehen puolelta) eivätkä he koskaan kehu ostoksillaan, luettele tuotemerkkejä tai hintoja. Eivätkä varmasti käy keskustelupalstoilla lesoilemassa saamisillaan, eivätkä koskaan pitäisi blogia jossa esittelisivät koko kansalle ostoksiaan :)
[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 09:43"]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Minullepa on. Omat vanhempani eivät olleet kovin varakkaita ollessani lapsi (opiskelivat tosi pitkään mutta hyväpalkkaisiin ammatteihin ja meitä on 4 sisarusta). Päätin myös itse opiskella pitkään ja olen saanut hyvää palkkaa vasta muutaman vuoden. AP
[/quote]
Hohhoijaa. Huomaa että kouluista on tänään lomaa ja pennut kirjoittelee täällä.........
Aikuiset hei! Älkää enää vastailko tähän typerään haaveiluprovoon.
[quote author="Vierailija" time="27.12.2013 klo 09:33"]
Kyllähän tämmönen lahjasaldo on ihan mahdollista, tyypit on ostaneet hulluilta päiviltä, iso kasa meikkiä voi tarkottaa n 6 tuotetta, bemari lahjakortti, bemareitaha saa muutamalla tonnilla käytettynä ja mies ollu muutenki aikeissa vaihtaa autoa, iso lahjakortti 150e on iso summa, kaikkea näitä saa myös nettikirppikseltä jos joku ostanu virhe ostoksen, plus et stokkal oli kaikki tuotteet -20% ennen joulua. Ehkä vähän härskiä noin leuhkia mut nimettömänä saa ja irl on sit ihan toisenlainen ihminen... ihmiset saa myös veronpalautuksia ja voi olla pieni perhepiiri ni on mahdollista ostaa vähän mutta kallista tms.. tai entä jos aplla myös syntymäpäivä ollu aaton tuntumassa tms ja yhdistetty lahja..
[/quote]
Onko se oikeasti noin vakea uskoa että jollain vaan on sitä fyrkkaa? Ja valitettavasti voi olla myös pokkaa leuhkia tavaroillaan?
LV-laukut on rumia ja mummomaisia. Mä sain onneksi Lancelin.
Bossillakaan ei yksiäkään nättejä lakanoita. Lahjakortti Stockalle? Boooring. Mä sain shoppailumatkan Nykkiin.
No Sisley menettelee. Tosin itse käytän Sensaita. Jotenkin se on laadukkaampaa (ja kalliimpaa)
Cartierin kellotkaan ei ole mikään über lux.. Sieltä kannattaa kyllä hakea timanttiketjut. Kello on paras jos sen ihan sepällä teetättää, niinku mä tein.
Mut ihan kiva perussetti. (pyydä ensi vuonna nimikko hajuvettä. Mul on ja oli tosi makee kokemus olla sen tekoprosessissa mukana)