Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te jotka olette käyttäneet alkoholia tänä jouluna

Vierailija
26.12.2013 |

kuinka monta lasillista illassa on kulunut viiniä, olutta tai siideriä? Onko ollut alkottomia päiviä välissä?

Kommentit (93)

Vierailija
41/93 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aattoiltana otettiin kumpikin lasi viiniä, kun vauva oli nukahtanut. En imetä.

Vierailija
42/93 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aattona saunaolut, ruuan kanssa puolikas kuoharipullosta ja illalla 2 glögiä.
joulupäivänä olut ruuan kanssa ja jälkkäriksi likööri, illalla 1 glögi.
Tänään ei vielä mitään.

Eskari-ikäinen on samassa ajassa juonut 1,5l limpparia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/93 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitun juntit juopot!!!!!!

Vierailija
44/93 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Innokkaamminhan täällä miinustetaan niitä, jotka juo alle kolme annosta joulun aikana. Wtf?! En mä ainakaan arvostele muiden juomista, vaikka mulle lasillinen riittääkin. Huh huh taas.

Vierailija
45/93 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palsta-absolutisti on joukossamme taas tänään. Hyvää kuivaa joulua sulle, alapeukuttaja!

Vierailija
46/93 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 20:19"]

Palsta-absolutisti on joukossamme taas tänään. Hyvää kuivaa joulua sulle, alapeukuttaja!

[/quote]

No onpas äideillä kova syyllisyys juomisestaan. Voi voi. Kuka se alapeukuttaa niitä, joille riittää lasillinen!

Vierailija
47/93 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 20:19"]

[/quote]

Kiitos. Yläpeukku sulle tosta. Hyvää joulunjatkoo ja katkoo.

Vierailija
48/93 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 20:13"]

Vitun juntit juopot!!!!!!

[/quote]

Pus pus!

Vierailija
49/93 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen juonut lasin, pari viiniä ja/tai oluen viimeiset kolme päivää.

Vierailija
50/93 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aattona anoppilassa vesilinjalla. Eilen ja tänään kotona muutama lasi valkkaria. Tosin tämä iltahan on vielä kesken.

Vierailija
51/93 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan olen kaikkina kolmena päivänä yhden siiderin kitannut. Nyt pidän pitkän tauon.

Vierailija
52/93 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään 1,5 lasia punaviiniä, eilen sama plus lisäksi lasi proseccoa, edellisenä iltana puoli pulloa olutta ja lasi punaviiniä, sitä edellisenä lasi samppanjaa ja lasi punaviiniä. Ja lasi on siis noin 125 ml.

Vierailija
53/93 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 20:21"]

No onpas äideillä kova syyllisyys juomisestaan. Voi voi. Kuka se alapeukuttaa niitä, joille riittää lasillinen!

[/quote]

Se jonka mielestä ei saisi ottaa lasillistakaan?

Vierailija
54/93 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehkääpä nyt uusi sellanen hyväjoulumieli ketju, niin en tule siihen sitten miinustamaan. Sanon vaan vielä että alkoholi on aina alapeukun arvoinen ja häpeällinen asia. Se on ihmeellistä, kun ei voi olla ilman, vaan seyksi lasillinen on pakko ottaa. Onko se joku punanenäkerhon hyväksyntä?

Vierailija
55/93 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tiukkapipo kyselee, kaksi kuohuviinipulloa on mennyt, ihanan makuista, ostan samaa myös uudeksi vuodeksi.

Vierailija
56/93 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 20:36"]

Se on ihmeellistä, kun ei voi olla ilman, vaan seyksi lasillinen on pakko ottaa. 

[/quote]

Totta kai voin olla ilmankin, mutta mieluummin en ole. Mikä tässä on vaikea ymmärtää?

Vierailija
57/93 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 21:31"]

Se on ihmeellistä, kun ei voi olla ilman, vaan seyksi lasillinen on pakko ottaa. 

[/quote]

Totta kai voin olla ilmankin, mutta mieluummin en ole. Mikä tässä on vaikea ymmärtää?

[/quote]

Ei mikään ymmärrän hyvin. Pitää kai se punanenäkerhon hyväksyntä saada :)

Vierailija
58/93 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 21:18"]

Mikä tiukkapipo kyselee, kaksi kuohuviinipulloa on mennyt, ihanan makuista, ostan samaa myös uudeksi vuodeksi.

[/quote]

Mitä kuohuviiniä? Haluaisin kokeilla uudenvuodenaattona jotain uutta.

Vierailija
59/93 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehkääpä nyt uusi sellanen hyväjoulumieli ketju, niin en tule siihen sitten miinustamaan. Sanon vaan vielä että alkoholi on aina alapeukun arvoinen ja häpeällinen asia. Se on ihmeellistä, kun ei voi olla ilman, vaan seyksi lasillinen on pakko ottaa. Onko se joku punanenäkerhon hyväksyntä?

[/quote]

Niin, en mä kehtaisi tunnustaa sitä missään muualla. Olisiko sinulla ehdotusta mitä voisin tehdä asialle? Pitäisikö ottaa heti pyhien päätyttyä yhteyttä AA:han, voikohan ne auttaa? Entä lastensuojelu? Suku ei ymmärrä ongelmaa, kun melkein kaikki ovat samanlaisia, jotka juovat joskus yhden illassa. Pari lähisukulaista on absolutisteja, mutta nekin on niin tottuneet näkemään jopa joulupöydässä yhden viinipullon, ettei nekään ymmärrä kuinka häpeällistä se on. Mä olen ihan neuvoton, kerro nyt mitä teen.

t. se jonka mies on juonut kolmessa päivässä yhteensä 2 pientä tölkkiä olutta

Vierailija
60/93 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 21:44"]

[/quote]

Niin, en mä kehtaisi tunnustaa sitä missään muualla. Olisiko sinulla ehdotusta mitä voisin tehdä asialle? Pitäisikö ottaa heti pyhien päätyttyä yhteyttä AA:han, voikohan ne auttaa? Entä lastensuojelu? Suku ei ymmärrä ongelmaa, kun melkein kaikki ovat samanlaisia, jotka juovat joskus yhden illassa. Pari lähisukulaista on absolutisteja, mutta nekin on niin tottuneet näkemään jopa joulupöydässä yhden viinipullon, ettei nekään ymmärrä kuinka häpeällistä se on. Mä olen ihan neuvoton, kerro nyt mitä teen.

t. se jonka mies on juonut kolmessa päivässä yhteensä 2 pientä tölkkiä olutta

[/quote]

No jatkat raittiilla linjalla ja kerrot miehellesi, että alkoholista voi kieltäytyä, oli tilaisuus sitten mikä hyvänsä. Ja ei tarvitse hankkia minkään "kerhon" tai suvun hyväksyntää juomalla sitä yhtäkään.

Alkoholi nyt vaan on sellanen turhake, joka saa aikaan paljon pahaa maailmassa ja te voisitte olla hyvänä esimerkkeinä niissä "kerhoissanne" ja sukunne keskellä siitä, että ilman alkoholia voi olla, eikä siinä menetä kasvojaan, jos kieltäytyy siitä lasillisesta.

Eikä sitten mitään selittelyjä siitä, että opetamme lapsillemme terveen suhtautumisen alkoholiin juomalla sivistyneesti. Se ei vaan toimi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kahdeksan