Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun et onnistu missään merkittävässä asiassa elämässä

Vierailija
07.10.2020 |

Huono koulussa, en ole koskaan päässyt opiskelemaan ammatteja mitä haluaisin. Tyytynyt sitten johonkin.

Lasteni isän luulin valitsevani hyvin, mutta erohan siitäkin tuli. 8 vuotta pettämistä, valehtelua, henkistä väkivaltaa...

Lapsia olen rakastanut ja kasvattanut parhaani mukaan, mutta piloillehan heidänkin elämä meni eron myötä ja esikoisella erityishaasteita, joiden kanssa pärjääminen tuntuu ylivoimaiselta.

Kaikki miesjutut mitä olen yrittänyt niin ei onnistu, ei. Kesällä tapailin hetken pitkäaikaista ihastusta ja ajattelin että nyt on valoa tunnelin päässä, mutta perseelleen sekin meni ja mies muutti toiselle puolen Suomea.

Ajattelin että eroni ainakin hoidin hyvin, asiallisesti, lapset edellä, otin aikaa itselleni ja opettelin olemaan tyytyväinen yksikseen... nyt kuitenkin yhä useammin tulee riitaa ja erimielisyyttä exän kanssa ja exän uusperheen perustaminen on todella rassaavaa lapsille ja myös minulle, mitä en olisi uskonut.

Välillä mietin että miksi edes yrittää tai vaivautua. Näistä räpellyksistä ikinä mitään tule - paitsi pahaa mieltä. Yksinäinen vanhuus odottaa joka tapauksessa.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä saada asenteesi kuntoon, se on myös parasta lapsille. Oletko käynyt juttelemassa esim. psykologille? Se voisi olla hyvä alku.

Vierailija
2/23 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritä saada asenteesi kuntoon, se on myös parasta lapsille. Oletko käynyt juttelemassa esim. psykologille? Se voisi olla hyvä alku.

Kaikki nämä vuodet olen koittanut nähdä asioissa hyvät puolet ja yrittänyt ja ollut sinnikäs, harjoittanut itsetutkiskelua. Nyt en enää jaksa. Kyllä se tappaa motivaation vuosien mittaan kun kaikki mitä yrittää rakentaa niin luhistuu aina alas. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin ajattelin tappaa nyt itseni kun haettuani apua käteen lyötiin ssri-lääkkeet ja siinä se. Ei sinusta tai minusta ole kellekkään hyötyä jos et itse saa korjattua tilannetta.

Vierailija
4/23 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska alitajuntaisesti uskot, että epäonnistut niin siksi myös epäonnistut. Sun täytyy opetella muuttamaan nuo alitajuntaiset blokit, jotka estävät suo menestymästä.

Vierailija
5/23 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä voit vetää ittes kiikkuun .. olet matrixin vartija ja tai hyödyllinen idiootti.

Zinc

Vierailija
6/23 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap, vika ei ole sinussa !

Zinc

Vika on maailmassa ympärilläsi. Tiedosta tämä.

Mitkään terapiathan ei käsittele ympäröivää maailmaa, joten ei niistä siihen voi mitään apuakaan olla ..

Maailma haluaa vain väittää, että vika on SINUSSA, vaikka se on heissä itsessään ..

Vierailija
7/23 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ainakin ajattelin tappaa nyt itseni kun haettuani apua käteen lyötiin ssri-lääkkeet ja siinä se. Ei sinusta tai minusta ole kellekkään hyötyä jos et itse saa korjattua tilannetta.

Ne lääkkeet kyllä monesti auttaa alkuun. Mutta terapia pitäisi olla osa hoitoa. Varaa uudelleen aikaa ja vaadi tuota.

Vaikka se tällä hetkellä siltä tuntuu, ihmisillä ei ole mitään syytä kuolla ennen aikojaan. Elämällä on aina tarjottavaa, vaikka vaikeimpia kokemuksia ei osukaan kaikkien tielle. Ota yhteyttä auttaviin puhelimiin jos nuo synkemmät ajatukset valtaa mieltä.

Vierailija
8/23 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kai ajattele että olet jotenkin harvinaisuus? Minusta kertomasi on ihan tyypillinen tarina, tosin kerrot sen korostaen negatiivisia puolia. Laitapa vaihteeksi lista siitä missä kaikessa olet onnistunut. Kova tahto vie myös päämäärään. sitä riittää monilla jotka eivät anna periksi.

Vierailija
9/23 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Zinc

Mitkään terapiathan ei käsittele ympäröivää maailmaa, joten ei niistä siihen voi mitään apuakaan olla ..

Maailma haluaa vain väittää, että vika on SINUSSA, vaikka se on heissä itsessään ..

Muuten hyvä kommentti mutta terapian tarkoitus on nimenomaan vaikuttaa siihen omaan ajatteluun, se ei ole hyödytöntä.

Vierailija
10/23 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet sinä kussut asiat, et ole .. 

Joten asiat on kustu aivan sinun puolestasi. Mitäpä sellaisesta murehtimaan, johon muut ovat syyllisiä ..

Zinc

Jos sinä et ole tehnyt niitä valintoja. Et kai sinä murehtisi jonkun muun tekemiä muitakaan valintoja. 

Vierailija
11/23 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Zinc

Muuten hyvä kommentti mutta terapian tarkoitus on nimenomaan vaikuttaa siihen omaan ajatteluun, se ei ole hyödytöntä.

Täysin hyödytöntä liirum laarumia, jonka voin sanoa tässä nyt ja heti.

Zinc

Kun käydä 10 vuotta terapioissa maksaa miljooona, ja ehkä ymmärtää, että ei itse ole syyllinen kus.i.päiden temppuihin.

Vierailija
12/23 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti sitten tehdä ihan aloitus tästä?

Vierailija
13/23 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et kai ajattele että olet jotenkin harvinaisuus? Minusta kertomasi on ihan tyypillinen tarina, tosin kerrot sen korostaen negatiivisia puolia. Laitapa vaihteeksi lista siitä missä kaikessa olet onnistunut. Kova tahto vie myös päämäärään. sitä riittää monilla jotka eivät anna periksi.

Kyllä teidät on tunnistettu. Turha yrittää.

Zinc

Vierailija
14/23 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska alitajuntaisesti uskot, että epäonnistut niin siksi myös epäonnistut. Sun täytyy opetella muuttamaan nuo alitajuntaiset blokit, jotka estävät suo menestymästä.

Täyttä pazkaa

Zinc

Vierailija
15/23 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Zinc on palstahullu..älä välitä siitä ap.

Olet mennyt lisääntymän.

Nyt kannat vastuusi ja hoidat lapsesi.

Ikävää..mutta itsesääli ei auta.

Tuet lapsiasi ja hoidat että he selviävät kunnialla keskiasteen koulutukset.

Sitten voit  alkaa juomaan viinaa tai mitä nyt surkeat ihmispolot tekevätkään...

Vierailija
16/23 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet sinä kussut asiat, et ole .. 

Joten asiat on kustu aivan sinun puolestasi. Mitäpä sellaisesta murehtimaan, johon muut ovat syyllisiä ..

Zinc

Jos sinä et ole tehnyt niitä valintoja. Et kai sinä murehtisi jonkun muun tekemiä muitakaan valintoja. 

Ehkäisy on keksitty.

Ei huono osaisen/ruman kannata lisääntyä.

Jos on kuitenkin tehnyt kuten vietit käskee

NIIN KANNETAAN VASTUU

ihmispentu tarvitsee äitiä 18 vuotiaaksi  asti

Vierailija
17/23 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet mennyt lisääntymän.

Sitten voit  alkaa juomaan viinaa tai mitä nyt surkeat ihmispolot tekevätkään...

Itse olet hullu jos luulet etten hoida lapsiani.

Itken tänään, huomenna taas reippausviitta päälle niinkuin aina ennenkin. Sitä on minun elämä.

Vierailija
18/23 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harvinaista on

älykäs traumalapsuuden kokenut nainen=JOKA EI LISÄÄNNY

ja valita palstalla kökköä yksinhuoltaja elämäänsä

Vierailija
19/23 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet mennyt lisääntymän.

Itken tänään, huomenna taas reippausviitta päälle niinkuin aina ennenkin. Sitä on minun elämä.

Hyvä...mutta mitä tää muu märinä on?

Ei kukaan halua köyhää tavis yyhoota ,,muuta kuin sänkyyn

Kun tämän oivallat..olet vapaa...

Vierailija
20/23 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet mennyt lisääntymän.

Hyvä...mutta mitä tää muu märinä on?

Ei kukaan halua köyhää tavis yyhoota ,,muuta kuin sänkyyn

Kun tämän oivallat..olet vapaa...

Ajattelin että eroni ainakin hoidin hyvin, asiallisesti, lapset edellä, otin aikaa itselleni ja opettelin olemaan tyytyväinen yksikseen... nyt kuitenkin yhä useammin tulee riitaa ja erimielisyyttä exän kanssa ja exän uusperheen perustaminen on todella rassaavaa lapsille ja myös minulle, mitä en olisi uskonut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kaksi