Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En saanut yhtäkään lahjaa jouluna. Kysyttävää?

Vierailija
26.12.2013 |

Sukujuhlissa kaikki muut sai jotakin. Minä en.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs tuhmuuksia sitä on tehty?

Vierailija
2/13 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka moni sai vain yhden lahjan, joka oli sinulta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annoitko itse muille lahjoja? Tiesitkö etukäteen ettet tule yhtään lahjaa saamaan vai tuliko yllätyksenä? Pahoititko mielesi vai eikö hetkauttanut?

Itse sain neljä lahjaa, kolme mieheltä ja yhden (suklaarasian) isältäni. Onneksi sain, kyllä lahjojen antamisen lisäksi mielestäni myös niiden saaminen kuuluu jouluun.

Vierailija
4/13 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itkettikö tai suututtiko?

Vierailija
5/13 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virtuaalihalaus täältä ap:lle! Mä niin tiedän tuon tunteen, kun itse ei saa yhtään lahjaa, vaikka on monia muistanut kivoilla, juuri heille ajatelluilla lahjoilla.

:(  Nykyään paketoinkin itselle aina jotain, ettei lapsilleni tulisi paha mieli siitä, ettei äiti saanut yhtään lahjaa. Mieheni on muuten pahempi kuin lapset odottaessaan joululahjojaan. Ei sitten vain näe tärkeäksi muistaa vaimoaan mitenkään....

Vierailija
6/13 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 18:43"]Mitäs tuhmuuksia sitä on tehty?

[/quote]

En mitään. Painanut hulluna duunia ja koittanut elättää yksin kahta lasta. ap

Vierailija
7/13 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 18:44"]Kuinka moni sai vain yhden lahjan, joka oli sinulta?

[/quote]

No kaikki muut paitsi lapset sai useamman. ap

Vierailija
8/13 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 18:44"]Kuinka moni sai vain yhden lahjan, joka oli sinulta?

[/quote]

No kaikki muut paitsi lapset sai useamman. ap

Vierailija
9/13 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 18:46"]Annoitko itse muille lahjoja? Tiesitkö etukäteen ettet tule yhtään lahjaa saamaan vai tuliko yllätyksenä? Pahoititko mielesi vai eikö hetkauttanut?

Itse sain neljä lahjaa, kolme mieheltä ja yhden (suklaarasian) isältäni. Onneksi sain, kyllä lahjojen antamisen lisäksi mielestäni myös niiden saaminen kuuluu jouluun.

[/quote]

Annoin lahjoja. Kyllä tiesin että näin käy. Sukulaisilla ei niinkään hetkauttanut mutta sitten kun kotona yksin avasin viinipullon ja väkisin yksin sohvalla... Orpo olo tuli, kun oon niin yksin, ettei kukaan ees lahjalla muista. Yhden joulukortin sentään sain. ap

Vierailija
10/13 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 18:47"]Itkettikö tai suututtiko?

[/quote]

No ei kumpaakaan, vähän masensi kyllä. ap

Vierailija
11/13 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 18:59"]Virtuaalihalaus täältä ap:lle! Mä niin tiedän tuon tunteen, kun itse ei saa yhtään lahjaa, vaikka on monia muistanut kivoilla, juuri heille ajatelluilla lahjoilla.

:(  Nykyään paketoinkin itselle aina jotain, ettei lapsilleni tulisi paha mieli siitä, ettei äiti saanut yhtään lahjaa. Mieheni on muuten pahempi kuin lapset odottaessaan joululahjojaan. Ei sitten vain näe tärkeäksi muistaa vaimoaan mitenkään....

[/quote]

Miksei mies osta sinulle, vaikka haluaa itselle? ap

Vierailija
12/13 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 19:13"][quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 18:46"]Annoitko itse muille lahjoja? Tiesitkö etukäteen ettet tule yhtään lahjaa saamaan vai tuliko yllätyksenä? Pahoititko mielesi vai eikö hetkauttanut?

[/quote]

Annoin lahjoja. Kyllä tiesin että näin käy. Sukulaisilla ei niinkään hetkauttanut mutta sitten kun kotona yksin avasin viinipullon ja väkisin yksin sohvalla... Orpo olo tuli, kun oon niin yksin, ettei kukaan ees lahjalla muista. Yhden joulukortin sentään sain. ap

[/quote]

Siis yksin vajosin sohvalle...

Vierailija
13/13 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi muru, minä ostin itse itselleni 8 lahjaa. Teepä sinäkin ensi vuonna niin, että tuhlaat muiden lahjoihin varaamasi rahat vain omiin lahjoihisi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän