Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Erittäin iso, treenattu mies lähestyi punttisalilla

Vierailija
31.03.2026 |

Taannoin minua lähestyi vuosia treenannut ehkä 60-vuotias mies salilla, oli selkeästi kiinnostunut ja innostunut tutustumaan. Itse siis olen häntä noin 5-10 vuotta nuorempi nainen. Mitä teen? Menin paniikkiin ja keksin tekosyyn lähteä hänen seurastaan pois. Miksi? Äh. Harmittaa vähän. Uskon, että meillä olisi ollut hauskoja hetkiä salin ulkopuolella. Vinkkejä, miten lähestyä miestä, kun seuraavan kerran nähdään salilla, ja viestiä olevani kiinnostunut hänestä (ainakin seksin merkeissä)?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hui!

Vierailija
2/14 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hui!

Miksi ’hui’?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi helppoa, moikkaat vaan ja hymyilet. Voit vaikka huikkaista, että sori kun piti viimeksi rientää asioille.

Sitten vaan odotat etkä mokaa toista kertaa.

Vierailija
4/14 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tosi helppoa, moikkaat vaan ja hymyilet. Voit vaikka huikkaista, että sori kun piti viimeksi rientää asioille.

Kiitos hyvistä, yksinkertaisista neuvoistasi.

Liukenin siis salissa vain toiseen paikkaan, kun silloin hänen seurastaan poistuin. Noloa. 
Mutta joo, osaan kuvitella meneväni hänen luokseen, tervehtiä ja vaikka esitellä itseni (etunimeni) - esittelenkö itseni? Vai onko se liian aikaista?

Vierailija
5/14 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liukenin siis salissa vain toiseen paikkaan, kun silloin hänen seurastaan poistuin. Noloa. 
Mutta joo, osaan kuvitella meneväni hänen luokseen, tervehtiä ja vaikka esitellä itseni (etunimeni) - esittelenkö itseni? Vai onko se liian aikaista?

Onko se etunimi jotain salaista? Kai se muutenkin tulee joskus ilmi, jos meinaatte yhdessä aikaa viettää.

Vierailija
6/14 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi oli miellyttävä mies. Muuten olisi taas yksi ketju toisella osastolla, että miksi aina miehet yrittää iskeä salilla eikä anna treenata rauhassa.

Vierailija
7/14 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko se etunimi jotain salaista? Kai se muutenkin tulee joskus ilmi, jos meinaatte yhdessä aikaa viettää.

Ei tietenkään ole salaista, ajattelin vain, että onko se liian päällekäyvää ja / tai oletanko jotain liikaa, kun heti esittelen itseni.

Vierailija
8/14 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi oli miellyttävä mies. Muuten olisi taas yksi ketju toisella osastolla, että miksi aina miehet yrittää iskeä salilla eikä anna treenata rauhassa.

Hän oli kyllä erittäin kohtelias ja hyväkäytöksinen, ei millään tapaa tunkeileva. Itse en vain osannut siinä tilanteessa suhtautua häneen yhtä avoimen myönteisesti kuin millä asenteella hän oli liikenteessä.

Vierailija
9/14 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei koskaan lähesty naiset salilla :(

Vierailija
10/14 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua ei koskaan lähesty naiset salilla :(

Miten sä haluaisit, että naiset lähestyisivät sua salilla? Osoitatko salilla naisille, että olisit kiinnostunut? Jos, niin miten? Millainen lähestyminen naisten taholta olisi kivaa?

Vierailija
11/14 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olette kahden kesken niin lasket housuja ja  vilautat pillua, jos ei mies ymmärrä mitä tahdot niin unohda koko juttu!

Vierailija
12/14 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei noilla hormonihiirillä ota eteen. Saliapinat on reppanoita. 

Vierailija
13/14 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun olette kahden kesken niin lasket housuja ja  vilautat pillua, jos ei mies ymmärrä mitä tahdot niin unohda koko juttu!

Juttu tässä nyt nimenomaan oli se, että hän oli erittäin kiinnostunut minusta, mikä säikäytti minut. En usko, että tarvitsisi vilautella yhtään mitään, vaan että hän on kyllä valmis ihan kaikkeen. Ja jos nyt pitäisi jotain vilauttaa, niin ehkä mieluummin vilauttaisin hänelle isohkoa luomurintaani. Luulen, että se saisi hänet aika sekaisin ja olisi kyllä suora kutsu jatkaa vaikka välittömästi lähempää tutustumista esim. jommankumman autossa.

Vierailija
14/14 |
31.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei noilla hormonihiirillä ota eteen. Saliapinat on reppanoita. 

Minulla on kyllä ihan toisenlaisia kokemuksia: kovasti oli haluja ja tanakka seisokki ja hyvää seksiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä neljä