Minne alueelta poistumiskehotuksen saaneet menee?
Kommentit (40)
Mene vaikka sinne Pietariin takaisin.
Olisi joo kiva tietää kun itse asun Kotkassa, koko perhe ja suku ja kaverit asuu Kymenlaaksossa / Etelä-Karjalassa niin minneköhän mun pitäisi sitten muka lähteä jos käsky kävisi
No mihin sinä menisit, jos sinua käskettäisiin lähtemään pois kotisi lähiympäristöstä? Keksit varmaan jonkun ratkaisun, vai jäisitkö seisomaan eristysalueen rajalla yön yli?
Missään ei kerrota, miten pitää suojautua drooneilta. Pitäisikö kohta jo laittaa kerrostalojen väestönsuojat käyttökuntoon vai ollaanko taas yllättyneinä housut kintuissa, kun drooneja tulee lisää? Ja tosiasn, minne kaikki vanhukset, sairaat ja ihan kaikki muutkin evakuoidaan yhtäkkiä droonien tieltä itärajalta?
Samaa mietin. Mikäli tollanen kehotus tulis mun kotialueelle olisin pulassa koska mulla ei yksinkertaisesti ole mitään paikkaa mihin mennä eikä varaa mennä esim. Hotelliin. Että ehkä sitten asuisin kadulla kunnes pääsisin takaisin kotiini.
Kyllä Suomessa hylättyjä kouluja riittää.
Vierailija kirjoitti:
Olisi joo kiva tietää kun itse asun Kotkassa, koko perhe ja suku ja kaverit asuu Kymenlaaksossa / Etelä-Karjalassa niin minneköhän mun pitäisi sitten muka lähteä jos käsky kävisi
Jos koko Kymenlaakso ja Etelä-Karjala tyhjennetään, niin sitten kyllä perustetaan hätämajoituskeskuksia viranomaismääräyksellä urheiluhalleihin, kouluihin ja kaikkiin mahdollisiin tiloihin.
Vierailija kirjoitti:
No mihin sinä menisit, jos sinua käskettäisiin lähtemään pois kotisi lähiympäristöstä? Keksit varmaan jonkun ratkaisun, vai jäisitkö seisomaan eristysalueen rajalla yön yli?
Se on hyväosaisen helppo köyhälle huudella.
Foliohattu auttaa. Mutta muistakaa huomenna WC paperivaraston täyttö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Köyhä jää seisomaan öiseen metsään?
Juha Sipilä on varmaan kutsunut heidät kaikki kotiinsa.
Vierailija kirjoitti:
Foliohattu auttaa. Mutta muistakaa huomenna WC paperivaraston täyttö.
100+ rullaa per kotitalous on hyvä alku. Tulitikkuja myös 40-50 rasiaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kai skutsissa istuakin
Vierailija kirjoitti:
Missään ei kerrota, miten pitää suojautua drooneilta. Pitäisikö kohta jo laittaa kerrostalojen väestönsuojat käyttökuntoon vai ollaanko taas yllättyneinä housut kintuissa, kun drooneja tulee lisää? Ja tosiasn, minne kaikki vanhukset, sairaat ja ihan kaikki muutkin evakuoidaan yhtäkkiä droonien tieltä itärajalta?
Kuinka siviililoukut voitaisiin välttää Suomessa? Näin kaupunkien evakuoinnit tarvittaessa toimisivat
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi kai skutsissa istuakin
Takamus kastuu, paitsi jos ottaa muovipussin mukaan ja istuu sen päällä.
Tosi kiva tilanne joo, asun Imatralla ja kaikki sellaiset joiden luokse voin mennä lyhyellä varoitusajalla yöksi tai useammaksikin asuu myös täällä. Eli en voi tosta vain lähteä toiseen kaupunkiin kyttäilemään tilannetta ja miettimään milloin putoaa seuraava lennokki.
Tässä jokin aika sitten ulkomailla asuva entinen miesystäväni otti yhteyttä. Halusi tavata. Jaa, voisin mennä siellä käymään. Ai niin, mitenhän lentokentät?
Vierailija kirjoitti:
Tätä median pitäisi selvittää.
Riittänee että asianomaisille annetaan ohjeet.
Samaa mietin.
Onneksi asun Lounais-Suomessa.