Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olenko mielestäsi seksuaalisesti häiriintynyt?

Vierailija
26.12.2013 |

Pidän siitä kun miehen kanssa aletaan leikkimielisesti läpsimään toisiamme, mies kaataa sängylle ja läpsäisee kovempaa poskelle, ottaa käsistäni kiinni ja vetää housut pois ja tulee sisään. 

Pidän siitä että mies "pakottaa" ja hieman alistaa läpsimällä takapuolta ja vetämällä hiuksista sekä kovista otteista. Myös se että seksikumppani on huomattavasti vanhempi kiihottaa.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tuo kovin häiriintyneeltä kuulosta. 

Vierailija
2/29 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet subi (submissive). Saatat myös hieman pitää masokismista ja degradingistä. Nämä kolme yleensä kuuluvat samaan pakettiin, mutta kaikki eivät ole yhtä vahvoja. Tuota pidetään nykyisin normaalina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bondagekin voi olla juttusi.

Vierailija
4/29 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kuvittelee seksikumppaninsa olevan isäpuoli?? (jota todellisuudessa ei ole) Sairasta?

Vierailija
5/29 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 18:29"]

Kun kuvittelee seksikumppaninsa olevan isäpuoli?? (jota todellisuudessa ei ole) Sairasta?

[/quote]

Missä näin luki?  Vai onko oma fantasiasi?

Vierailija
6/29 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä näin luki?  Vai onko oma fantasiasi?

oma fantasiani

Vierailija
7/29 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No entäs minä sitten? Noi on mun mielestä ihan perus sänkyjuttuja, mitä ap. luetteli. Mutta olenko minä sairas, kun kiihotun siitä, kun kuvittelen, että olen lapsi/teini, jota käytetään hyväksi. Tai aikuinen, jota joku ällöttävä vanha mies ottaa väkisin. Jos mies nuolee minua, kuvittelen, että olen joku yläasteen/lukion suosituin chirleader tyttö, joka antaa salassa jonkun ällöttävän nörttipojan nuolla itseään vastapalvelukseksi siitä, että saa pojalta kaiken mahdollisen tiedon koulutehtäviin ja kokeisiin liittyen, jotta saisi kiitettävät numerot kaikesta.

Vierailija
8/29 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 18:38"]No entäs minä sitten? Noi on mun mielestä ihan perus sänkyjuttuja, mitä ap. luetteli. Mutta olenko minä sairas, kun kiihotun siitä, kun kuvittelen, että olen lapsi/teini, jota käytetään hyväksi. Tai aikuinen, jota joku ällöttävä vanha mies ottaa väkisin. T: 8 Jos mies nuolee minua, kuvittelen, että olen joku yläasteen/lukion suosituin chirleader tyttö, joka antaa salassa jonkun ällöttävän nörttipojan nuolla itseään vastapalvelukseksi siitä, että saa pojalta kaiken mahdollisen tiedon koulutehtäviin ja kokeisiin liittyen, jotta saisi kiitettävät numerot kaikesta.

[/quote] ja joo toi isäpuoli/setä/ tms. Kuuluu juuri näihin pedarifantasioihini.

Vierailija
9/29 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla myös fantasia isäpuoli/ vanha mies jolle naitettu ottaa väkisin 

Vierailija
10/29 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis olenko mielestänne päästäni viallinen? Kysyy numero 8

Vierailija
11/29 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 18:18"]

Pidän siitä kun miehen kanssa aletaan leikkimielisesti läpsimään toisiamme, mies kaataa sängylle ja läpsäisee kovempaa poskelle, ottaa käsistäni kiinni ja vetää housut pois ja tulee sisään. 

Pidän siitä että mies "pakottaa" ja hieman alistaa läpsimällä takapuolta ja vetämällä hiuksista sekä kovista otteista. Myös se että seksikumppani on huomattavasti vanhempi kiihottaa.

[/quote] Naisten seksuaalisuus on masokistista ja seksiä saavan miehen seksuaalisuus sadistista.

Myös masokistisia miehiä on, mutta heidän pitää lyödä rahatukko käteen saadakseen tarpeensa tyydytettyä.

-Mies 28v-

Vierailija
12/29 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 18:38"]No entäs minä sitten? Noi on mun mielestä ihan perus sänkyjuttuja, mitä ap. luetteli. Mutta olenko minä sairas, kun kiihotun siitä, kun kuvittelen, että olen lapsi/teini, jota käytetään hyväksi. Tai aikuinen, jota joku ällöttävä vanha mies ottaa väkisin. Jos mies nuolee minua, kuvittelen, että olen joku yläasteen/lukion suosituin chirleader tyttö, joka antaa salassa jonkun ällöttävän nörttipojan nuolla itseään vastapalvelukseksi siitä, että saa pojalta kaiken mahdollisen tiedon koulutehtäviin ja kokeisiin liittyen, jotta saisi kiitettävät numerot kaikesta.

[/quote]

Ainoastaan, jos mielestäsi mies on sairas fantasioidessaan lapsen/teinin käyttämisestä hyväkseen.

Vierailija
13/29 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 18:50"][quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 18:38"]No entäs minä sitten? Noi on mun mielestä ihan perus sänkyjuttuja, mitä ap. luetteli. Mutta olenko minä sairas, kun kiihotun siitä, kun kuvittelen, että olen lapsi/teini, jota käytetään hyväksi. Tai aikuinen, jota joku ällöttävä vanha mies ottaa väkisin. Jos mies nuolee minua, kuvittelen, että olen joku yläasteen/lukion suosituin chirleader tyttö, joka antaa salassa jonkun ällöttävän nörttipojan nuolla itseään vastapalvelukseksi siitä, että saa pojalta kaiken mahdollisen tiedon koulutehtäviin ja kokeisiin liittyen, jotta saisi kiitettävät numerot kaikesta.

[/quote]

Ainoastaan, jos mielestäsi mies on sairas fantasioidessaan lapsen/teinin käyttämisestä hyväkseen.

[/quote] No on se kyllä sairasta. :( Ja jos saisin tietää mieheni fantasioita sellaisesta, niin juttumme loppuisi siihen. Lähinnä olen miettinyt, että onkohan se tod. näköistä, että minua olisi joku käyttänyt hyväksi, kun olin pieni ja en vain muista sitä? Kun tuollainen uhrina oleminen kiihotun. Ja muutenkin se, että minua tavalla, tai toisella raiskataan.

Vierailija
14/29 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

14 oli siis 8.

Vierailija
15/29 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tahdon laittaa eläviä ankeriaita naisen anukseen.

Perus. 

Vierailija
16/29 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 18:56"][quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 18:50"][quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 18:38"]No entäs minä sitten? Noi on mun mielestä ihan perus sänkyjuttuja, mitä ap. luetteli. Mutta olenko minä sairas, kun kiihotun siitä, kun kuvittelen, että olen lapsi/teini, jota käytetään hyväksi. Tai aikuinen, jota joku ällöttävä vanha mies ottaa väkisin. Jos mies nuolee minua, kuvittelen, että olen joku yläasteen/lukion suosituin chirleader tyttö, joka antaa salassa jonkun ällöttävän nörttipojan nuolla itseään vastapalvelukseksi siitä, että saa pojalta kaiken mahdollisen tiedon koulutehtäviin ja kokeisiin liittyen, jotta saisi kiitettävät numerot kaikesta.

[/quote]

[/quote] No on se kyllä sairasta. :( Ja jos saisin tietää mieheni fantasioita sellaisesta, niin juttumme loppuisi siihen. Lähinnä olen miettinyt, että onkohan se tod. näköistä, että minua olisi joku käyttänyt hyväksi, kun olin pieni ja en vain muista sitä? Kun tuollainen uhrina oleminen kiihotun. Ja muutenkin se, että minua tavalla, tai toisella raiskataan.

[/quote]

Eli tyypillistä naisten tekopyhyyttä: on sairasta fantasioida alistamisesta mutta ei alistumisesta. Salli mun nauraa. :D

Vierailija
17/29 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, samaa olen miettinyt kun tuntuu etten kiihotu kuin sadomasokistisista kuvitelmista. Oma mies on kyllä miehekäs mies jne. mutta ei kuitenkaan sillä tavalla sadistinen että sitoisi tai piiskaisi minua, tai raiskaisi jne. Kuitenkin aina kun harrastamme seksiä niin pystyn tulemaan vain kun kuvittelen tällaisia.

Toivoisin että voisin nauttia ja kiihottua ihan vain miehestä ja hänen kanssaan rakastelusta, mutta en onnistu tulemaan niin.

Olen joskus ennen omaa miestäni tällaisia sadomasokistisia roolileikkejä kokeillutkin, nyt en kuitenkaan oman miehen kanssa osaisi oikeasti sellaisia harrastaa kun ei tuntuisi niin uskottavalta kuin jonkun puolituntemattoman netissä tavatun miehen kanssa mitä silloin harrastin.

Mies tietää ajatuksistani eikä häntä hirveästi ilahduta ajatus että tarvitsen hänen lisäkseen muitakin kuvitelmia, kuitenkin ollaan onnistuttu vuosia jo olemaan näin yhdessä.

Joskus tuli mieleen että olen vähän kuin homo/lesbo joka kuitenkin on ajautunut heteroliittoon ja tarvitsee sitten niitä omia kuvitelmiaan saadakseen orgasmin. Eli seksuaalinen suuntautuminen on vähän kieroutunut mielestäni.

Sain kyllä aikuisiällä tietää että kummisetäni on hyvin todennäköisesti käyttänyt minua jollain tavalla seksuaalisesti hyväkseen kun olen ollut n. 2-3 vuotias. Tiedä sitten että onko tällä jotain vaikutusta, nämä alistumistaipumukset minulla on ollut oikeastaan aina.

Vierailija
18/29 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä nyt jauha paskaa 17! on se tässä tapauksessavähän eri asia ffantasioita lapsen raiskauksesta, kuin siitä, että itseänsä raiskataan.

Vierailija
19/29 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 19:05"]No älä nyt jauha paskaa 17! on se tässä tapauksessavähän eri asia ffantasioita lapsen raiskauksesta, kuin siitä, että itseänsä raiskataan.

[/quote]

Minusta sinä olet niin sairas, että kuuluisit laitokseen.

Vierailija
20/29 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitokseen. Oikeastiko? Miksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi