Kenenkään nainen tehnyt aloitetta peppuseksiin?
Tai naisia palstalla, jotka ovat sanoneet/vinkanneet miehelle, että kävis..? Mietin sen ehdottamista miehelleni, mutta en tiedä, onko ihan epänormaalia. Pelkään kyllä myös, että miestä ei kiinnosta. Ollaan tähän asti molemmat oltu tosi perinteisiä seksissä.
Kommentit (21)
Kysyt häneltä, onko hän kokeillut peppuseksiä ja sanot, että olisi kiva kokeilla. Ei se sen vaikeampaa ole! :) Voitte aloittaa sormella ja sitten isommalla.. Itse ehdotin miehelleni ja hän piti siitä.
Miehelläni on rehellisesti sanottuna niin ohut ja lyhyt penis ettei pimpissäni ole mitään kitkaa. Peppuseksi tuntuu ihan kivalle ja sitä me harrastetaan useimmiten. Dildoa pimppiin ja miestä anaaliin niin tuntuu ihanalta.
Meillä vaimo ehdotti. Minä kyselin että onko aivan varma asiasta ennenkuin ryhdyttiin puuhaan. Oli se.
Vaimo tuntuu saavan parhaat orgasmit sillä tavalla, että klittaa kiusataan ja samalla on sopivasti liukastettu sormi peräaukossa.
Onhan se niin jos rouva joskus kuiskais korvaan et "voistko koittaa mua sieltä toisesta reiästä, ihan hellästi vähän" niin stondis menisi katosta läpi. Itse pääsen välillä nuolemaan peppua pikkareiden läpi, mutta siitä eteenpäin ei oo asiaa. Kunpa vaimo uskaltaisi kokeilla.
Exä halus oikeastaan enemmän juurikin sitä. Perseeseen pantiin aika paljonkin ja siitä on jääny pelkästään hyvät muistot
Yh-äitinä olisin tosi kiitollinen, kun saisin edes johonkin reikään. Nytkin ollut jo kohta vuoden ilman. Kulli tahtoo tulla jo uniinkin.
Kerran Savonlinnan oopperan jälkeen hotellissa pääsin kolleganaista panemaan peppuun, vaimo ei ollut halunnut tulla mukaan reissuun. Oikea pimppi on peppua parempi kyllä 6-0.
[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 00:38"]
Yh-äitinä olisin tosi kiitollinen, kun saisin edes johonkin reikään. Nytkin ollut jo kohta vuoden ilman. Kulli tahtoo tulla jo uniinkin.
[/quote]
laita yhteystietosi niin tulen korjaamaan tuon kauhean vääryyden
[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 17:31"]
Tai naisia palstalla, jotka ovat sanoneet/vinkanneet miehelle, että kävis..? Mietin sen ehdottamista miehelleni, mutta en tiedä, onko ihan epänormaalia. Pelkään kyllä myös, että miestä ei kiinnosta. Ollaan tähän asti molemmat oltu tosi perinteisiä seksissä.
[/quote]
jos olet perinteinen suomalainen pirttihirmu leveine perseineen varustettuna ja pyllistät sen hirvityksen isännälle..luulen että luikkii karkuun pienine munineen..jos 15cm suuntaansa ruskeana oleva läpi läväytetään varoittamata silmien etehen levälleen niin voi ihmisen elämä olla pilalla..ei pysty edes töihin piru parka
En välittäisi nussia peppuun, mut akka suorastaan vaatii sitä nykyään. Melkein heti, kun vähän pillua hieron, niin alkaa voihkiin, että laita kulli perseeseen, laita kulli perseeseen ja alkaa työntään hanuriaan kulliani vasten. Samalla pyytää jatkamaan pillun hierontaa ja nännien hiplausta. En mä sitä sano, kyllä se joskus menettelisi, mutta kun joka kerta pitää kakkoseen panna. Mikä naisia vaivaa, kun kunnon pillunainti ei enää tunnu riittävän?
no, jos peppuseksi on sitä, että vaimo "vonkaa" että nuolen sen anusta, niin sitten. Ja kyllähän minä =)
Kuka hullu antaa panna hanuriin? Perse menee hyvin nopeasti piloille, alkaa falskata ja muitakin riskejä valtavasti. Ja mies, joka kakkareikään työntyy on 100% varmuudella homo!
Hakekaa hoitoa kakkareiän rassaajat.
Minä tapasin naisen joitain kuukausia sitten, aloimme sauurustella. Nainen kysyi hyvinkin alussa minulta että tykkäänkö. No olen kyllä muutaman aikasemman naisen kanssa noita touhuja harrastanut, en mitään varsinaisia kiksejä ole kuitenkaaan saanut. Mutta nykysuhteessa, nautin siitä ja naiseni nauttii myös.
[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 10:37"]
Minä tapasin naisen joitain kuukausia sitten, aloimme sauurustella. Nainen kysyi hyvinkin alussa minulta että tykkäänkö. No olen kyllä muutaman aikasemman naisen kanssa noita touhuja harrastanut, en mitään varsinaisia kiksejä ole kuitenkaaan saanut. Mutta nykysuhteessa, nautin siitä ja naiseni nauttii myös.
[/quote]
Toki nautit, kun olet 100% varmuudella homo. Terve hetero ei ulostereikään työnny eikä siihen edes tunne halua.
[quote author="Vierailija" time="30.12.2013 klo 14:57"]
Toki nautit, kun olet 100% varmuudella homo. Terve hetero ei ulostereikään työnny eikä siihen edes tunne halua.
[/quote]
Vain itsekäs dorka ei kiihotu siitä mistä nainenkin nauttii. Sinä olet sellainen. Itsekäs, vanhoillinen, seksuaalisesta identiteetistäsi epävarma sovinisti. Ja kaikenlisäksi dorka. Ja jos olet nainen, mitä on epätodennäköistä, sinulla on muita henkisiä ongelmia.
Minä naisena tein aloitteen.Oli vähän hankalaa kun mies on erittäin homo ja anuskriittinen ihminen, eli peppuseksi on homojen hommaa ja normaali ihmisellä anaali on vain ulostamista varten oleva paskareikä. No ollaan 3 tai 4 kertaa hommattu sen asian tiimoilla, mutta en saa siitä itse mitään, koska tiedän että mies vain antaa minun mielikseni, niin ei huvita.En vaan osaa rentoutua ja nauttia kun tiedän miehen asenteen, häntä ei peppuhommat kiinnosta tipan tippaa eikä oikeastaan kovasti muutenkaan takaapäin hommat.
Siispä nautiskelen peppuhommista yksikseni.En voi kiihottua enkä haluta asiaa joka on toiselle vastenmielinen, vaikka hän mielikseni siihen alistuisikin.
Tää homo/hetero nimittely alkaa saada tosi dorkia ulottuvuuksia! Peppu on erogeeninen alue siinä missä pimppi ja molokin! Itse olen naimisissa oleva mies joka ei tunne mitään vetoa miehiin muttä olen tarpeeksi rehellinen myöntääkseni nauttivani peppuleikeistä! Ja se toimii hyvin molemmille ( missäs se miehen g-piste taas sijaitseekaan? tietäisköhän google? )! Vaimonikin kiihottuu anuksen sormeilusta mutta ei ole vielä rohjennut mennä tositoimiin. Jonain kauniina päivänä se tapahtuu...siitä olen täysin vakuuttunut.
Ja miehenä voin sanoa että jos nainen tekee aloitteen peppuseksiin niin 99 % normaaliälysistä miehistä ottaa ehdotuksen melkeinpä ylpeinä vastaan...muussa tapauksessa he ovat ahdasmielisiä homofobeja! Seksistä pitää nauttia! Tutkikaa toistenne rajoja, leikkikää....hymyä huuleen ja vapautukaa!
[quote author="Vierailija" time="01.01.2014 klo 12:54"]
Tää homo/hetero nimittely alkaa saada tosi dorkia ulottuvuuksia! Peppu on erogeeninen alue siinä missä pimppi ja molokin! Itse olen naimisissa oleva mies joka ei tunne mitään vetoa miehiin muttä olen tarpeeksi rehellinen myöntääkseni nauttivani peppuleikeistä! Ja se toimii hyvin molemmille ( missäs se miehen g-piste taas sijaitseekaan? tietäisköhän google? )! Vaimonikin kiihottuu anuksen sormeilusta mutta ei ole vielä rohjennut mennä tositoimiin. Jonain kauniina päivänä se tapahtuu...siitä olen täysin vakuuttunut.
Ja miehenä voin sanoa että jos nainen tekee aloitteen peppuseksiin niin 99 % normaaliälysistä miehistä ottaa ehdotuksen melkeinpä ylpeinä vastaan...muussa tapauksessa he ovat ahdasmielisiä homofobeja! Seksistä pitää nauttia! Tutkikaa toistenne rajoja, leikkikää....hymyä huuleen ja vapautukaa!
[/quote]
Seli seli, homo sinä olet, tule rohkeasti ulos kaapista.
Vaimoni on ehdottanut ja minä olen antanut,tiedän että olen onnellisten tähtien alla syntynyt mies!