Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sain säästettyä rahaa mutta silti elän kuin köyhä w

Vierailija
07.10.2020 |

Olen säästänyt yli 100k euroa ja elän niin kuin tilillä ei olis yhtään rahaa. Pitääkö rahat nostaa käteisenä ulos pankista vai miten tajuaisin alkaa niitä tuhlaamaan mukavaan elämään?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla sama vika, vaikka summat ovatkin tuota pienempiä. En halua luopua tästä turvallisuudentunteesta, jonka säästöt tuovat. Pikkuhiljaa olen alkanut ujuttaa kuukausibudjettiin lisää kymppejä, jotta joskus voi tehdä jotain ylimääräistä. Silti omatunto soimaa, että senkin rahan voisi säästää ja pärjäisin vähemmällä.

Vierailija
2/3 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi ihmessä ole säästänyt 100k. Sijoittaa se olisi pitänyt. Tuolla summalla saa jo useamman satasen kuussa lisää tuloja niin halutessaan kuukausittain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkkä säästäminen ei riitä, vaan täytyy osata myös sijoittaa. Opiskele taloutta.

Säästösi hupenevat tilillä. Talletussuoja yltää vain 100 000 euroon, jos pankki menee nurin. 

Onko sinulla jo asuntolainaa? Jos ei ole, niin nyt saisi edullisesti. Myös kiinteällä korolla voisi saada. Suurempi omien säätöjen osuus  auttaa lainaneuvotteluissa painamaan lainan korkoa alas. Entä osakesäästötili ja arvoosuustili, jos tavoitteenasi on pidempiaikainen säästäminen?

säästäväinen