Päästäisitkö 10 hengen opiskelijaporukan seuraamaan synnytystäsi?
Kommentit (7)
Yksi harjoittelija on ollut, eikä haitannut.
Minun ekassa synnytyksessä oli mukana (normaalien kahden kätilön lisäksi) yksi opiskelijatyttö.
Hän oli vain sivusta seuraaja, ei siis tehnyt mitään, eikä sanonut mitään. Seurasi vain kätilöiden työskentelyä.
Herttaista oli se, kun vauva syntyi ja minä itkin ilosta, huomasin, että opiskelijakin itki vuolaasti..
Hän kävi myös osastolla monesti katsomassa minua ja vauvaa.
En usko, että mihinkään synnytykseen edes noin montaa opiskeliaa kerralla edes päästettäisiin.
Lisäksi sekalaista sakkia ramppasi ovesta sisään ja ulos, pari kätilöä ainakin kävi siinä kääntymässä. Eikä se haitannut siinä tilanteessa yhtään. Kymmenen opiskelijaa menisi varmasti aivan yhtä helpolla. On nimittäin muutakin mietittävää itsellä kuin huoneessaolijat...
ja mietin että löytyykö ihmisiä, jotka tähän suostuisi.
T:ap
Oli koko ajan vieressä juttelemassa, pitämässä kädestä kiinni, päästi miestä kahville ym. Olin pelokas ja kivulias ensisynnyttäjä. Sen sijaan " katsojaopiskelijoita" , kandilaumaa jne. en päästäisi missään tapauksessa.
Vaivuin omaan synnytysmaailmaani avautumisvaiheessa, enkä halunnut mitään ääniä ympärilleni. Kellon tikityskin häiritsi. Luulen, että 10 henkeä ei osaisi olla hiljaa.
kerran oli yksi harjoittelija kattomassa ja seki väliin ärsytti. Ei vaan siinä tlanteessa enää jaksanu puuttua asiaan..