Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miehen mielestä yksi ateria päivässä ja mahd. vähän ruokaa riittää lapselle.

Vierailija
26.12.2013 |

Itse mies syö tosi vähän ja on laiha ja saman tyylin haluaa lapselle. Miltä kuulostaa?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että tutustut vähitellen lapsesi isään, jos tämä aate on uusi. Onnea ja menestystä jatkossakin.

Vierailija
2/17 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 08:41"]

Että tutustut vähitellen lapsesi isään, jos tämä aate on uusi. Onnea ja menestystä jatkossakin.

[/quote]

No näitiä kausia kun mies syö tosi vähän tulee kun hänellä on stressiä mutta ennen se ei ole lapseen vaikuttanut

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, miehelläsi on varmaan syömishäiriö ja se vaikuttaa myös lapseen, jos pahaksi pääsee. Diagnooseja pyynnöstä ja pyytämättä tarjoilee AV-tohtori moderaattorin armosta.

Vierailija
4/17 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono. Viidesti päivässä syöminen mm. pitää verensokerit sopivina, lapsi ei väsy ja kasvaa. Oikealla ravinnolla pysyy hoikkanakin.

Vierailija
5/17 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuullostaa täysin mun isältä. Saarnasi aina mulle lapsena syömisestä ja sitä rajoitettiin keljuilulla ja ilkeillä huomautuksilla niin, että yläasteellakin vielä kylkiluut näkyi selvästi.. Söi tosin itse pullaa ym antaumuksella. Sama huomauttelu on jatkunut koko ikäni. Aikuisiällä olenkin sairastanut sitten kaikki syömishäiriön muodot. Nyt olen yli 40v ja opettelen vasta eroon pahan olon ja itsensä palkitsemis syömisestä. 

Vierailija
6/17 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arkisin meillä syödään normaalisti lapsi syö hoidossa ja illalla kotona päivällisen plus iltapalan mutta loma-ajat ovat tällaisia tosin miehellä lomaa vain jouluisin 1,5 viikkoa ja kesäisin ehkä viikko että pitkistä ajoista ei ole kyse.

Vierailija
7/17 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä puolustat lastasi ja annat hälle tarpeeksi ruokaa. Mitä tota edes kyselemään.

Vierailija
8/17 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea vain. Ennen pitkää tulee aiheuttamaan lapselle ja/tai sinulle syömishäiriön. 

Vierailija
9/17 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 09:13"]

Onnea vain. Ennen pitkää tulee aiheuttamaan lapselle ja/tai sinulle syömishäiriön. 

[/quote]

Mulla runsaasti ylipainoa että minun pitäisikin laihtua.

Vierailija
10/17 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syömishäiriöitä on myös ahmimishäiriöt, ei vain ne joissa syöty ruoka oksennetaan tai ollaan syömättä.

Itselläni ruuan saannin estäminen lapsuudenkodissa ja syömisestä naljailu laukaisi ahmimishäiriön aikuisiällä.

Vierailija
11/17 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalalta kuulostaa. Meillä on päinvastainen ongelma: mies ei itse syö juuri mitään, mutta lapsia koettaa pakottaa syömään valtavia määriä. Pahaa tekee, kun tuntuu ettei sille mikään riitä ja kylläiset lapset pyristelevät vastaan ja itkevät kun isä koettaa väkisin työntää lusikkaa yhteenpuristettujen huulten väliin.

Vierailija
12/17 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 09:32"]Kamalalta kuulostaa. Meillä on päinvastainen ongelma: mies ei itse syö juuri mitään, mutta lapsia koettaa pakottaa syömään valtavia määriä. Pahaa tekee, kun tuntuu ettei sille mikään riitä ja kylläiset lapset pyristelevät vastaan ja itkevät kun isä koettaa väkisin työntää lusikkaa yhteenpuristettujen huulten väliin.

[/quote]

Miksi annat miehesi pahoinpidellä lapsiasi?

Vierailija
13/17 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herran jumala taas mitä juttuja!

Suojelkaa niitä lapsianne hulluilta ruokafanaatikoilta oli se sitten tuputtaja tai anorektikko.

Lasten pitää saada tarpeeksi terveellistä ja monipuolista ruokaa jotta kasvavat terveiksi, fiksuiksi ja onnellisiksi tasapainoisiksi ihmisiksi.

Vierailija
14/17 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitat miehelle, että ei terve ihminen seksiä kaipaa, kertanainti vuodessa riittää. Turha tarjoilla elämässä muitakaan herkkuja, jos ei salli lapsille ruokaa.

Vierailija
15/17 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 08:58"]Kuullostaa täysin mun isältä. Saarnasi aina mulle lapsena syömisestä ja sitä rajoitettiin keljuilulla ja ilkeillä huomautuksilla niin, että yläasteellakin vielä kylkiluut näkyi selvästi.. Söi tosin itse pullaa ym antaumuksella. Sama huomauttelu on jatkunut koko ikäni. Aikuisiällä olenkin sairastanut sitten kaikki syömishäiriön muodot. Nyt olen yli 40v ja opettelen vasta eroon pahan olon ja itsensä palkitsemis syömisestä. 

[/quote]

Oma tarinani on lähes identtinen. Kiva olla 37v ja opetella tervettä suhtautumista ruokaan.

Vierailija
16/17 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

OT, kummityttöni vanhemmat ovat huomattavan ylipainoisia ja tämä tyttö on pienestä asti syönyt todella vähän, sillä ei halua läskiksi... ei tervettä tämäkään.

Ruuan pitäisi olla polttoaine, ei lohduke/kärsimys asia...

Vierailija
17/17 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ap:n kotona siis ateriarytmi menisi ja minkälaisia ruokia syötte kun syötte? Ei meilläkään syödä välttämättä kahta lämmintä ruokaa päivässä ja kenelläkään ei ole ollut ikinä mitään moitteen sijaa kenenkään meidän terveyden suhteen. Ihmettelen tällaista ruokahysteriaa ja avuttomuutta päättää omista ja lapsien asioista.