Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä tehdä kun kotivärjäys meni pieleen?

Vierailija
07.10.2020 |

Eli hiukset vaaleat, juuri jäi liian tunkkaiseksi/ tummaksi ja latvat taas ovat liian keltaisen vaaleat? Mitä tässä tilanteessa kannattaa tehdä? Olen työtön joten kampaamo ei eka vaihtoehto?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko nuo Biozell -värit hyviä, tarkoitan noita, mitkä eivät ole kestovärejä. Ovatko hellävaraisempia hiuksille?

Olen käyttänyt biozellin ja KC:n suoravärejä ja itse tykkään KC:n väreistä enemmän. Tosin, olen myös kuullut että biozellin shokkivärit kuten sininen ja pinkki ovat hyvin pigmenttisiä ja pysyvät hyvin hiuksissa, eli jos sellaista tavoittelee niin voi toimia.

Hopeat ja helmiset sävyt vaativat riittävän vaalean hiuksen näkyäkseen. Biozellin Frozen mocha ja se ruskea olivat omissa hiuksissa ihan todella punaisia sävyltään.

Vierailija
22/25 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Odota muutama päivä ja vaalenna tyvi uudestaan. Sitten taittosävy päälle. Kokeile mielummin taittaa sävyttävällä hoitoaineella kuin kesto/kevytvärillä.

Tai sitten unohda tyven vaalennus kokonaan ja laita joku astetta tummempi neutraali sävy päälle.

On tosi haastavaa vaalentaa tyvi erikseen,melkein mahdoton välttää rajan näkymistä. Mulle piti tulla tyviraidat, mutta eikös vain näytä ihan vaaleilta laatoilta siellä tyvessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Odota muutama päivä ja vaalenna tyvi uudestaan. Sitten taittosävy päälle. Kokeile mielummin taittaa sävyttävällä hoitoaineella kuin kesto/kevytvärillä.

Tai sitten unohda tyven vaalennus kokonaan ja laita joku astetta tummempi neutraali sävy päälle.

On tosi haastavaa vaalentaa tyvi erikseen,melkein mahdoton välttää rajan näkymistä. Mulle piti tulla tyviraidat, mutta eikös vain näytä ihan vaaleilta laatoilta siellä tyvessä.

Teitkö itse vai kävitkö kampaajalla?

Jos tyveen tekee raitaa, sen pitää olla todella ohutta jotta saa aikaan luonnollisen näköisen liukuman muuhun väriin.

Tyvi vaalenee myös muuta hiusta nopeammin, koska päänahan lämpö nopeuttaa prosessia.

Jos olisin ap, en lähtisi vaalentamaan enempää, vaan sävyttäisin hiusta.

Vierailija
24/25 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko nuo Biozell -värit hyviä, tarkoitan noita, mitkä eivät ole kestovärejä. Ovatko hellävaraisempia hiuksille?

Riippuu täysin mitä on pohjalla.

Mulla vaaleisiin raitoihin tulee paljon punaisuutta kaikista chocolate, latte, cappuccino etc. sävyistä.

Sävy Pearl ollut paras keltaisuuden taitoon.

Ovat hellävaraisia kyllä, kuin hoitoainetta.

Vierailija
25/25 |
07.10.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

koneella ajat kaljuksi. tuon jälkeen kukaan ei huomaa että värjäys on epäonnistunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yhdeksän