Uusi Päivä, Jani vai Karri?
Kummanko sinä Vilmana olisit ottanut?
Oma vastaus, Karri.
Kommentit (37)
Kaksi alapeukuttaa 8 viestiä. :D Oliko pettymys kun ei olekaan totta?
Molemmat on ällöjä. Mutta Jani on lapsen isä, kiltti mies ja näkee vain Vilman. Se olis ollut mun valinta.
Mua ärsyttää noi molemmat. Jani ei jotenkin ole yhtään miehekäs ja Karri taas on sellainen gigolo ja ei ota mitään vakavasti. En ottaisi oikein kumpaakaan, mutta Janin kaltaiset ihmiset miellyttävät enemmän. No joo, nuo miehet ovat kuin yö ja päivä. Jokin kultainen keskitie voisi sopia Vilmalle :)
No, eiköhän tämäkin mullistava "käänne" paljastu kohta vain Vilman painajaisuneksi ja taas palataan vanhaan kuvioon...
Areenassa nähtävillä ennakkoon...
[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 16:40"]
Oliko kenenkään muun mielestä se "musikaalijakso" piinaava? Mä en pystynyt kattomaan, ahdisti se huonous.
[/quote]
Mulla tekee aina pahaa kaikki Uuden päivän musiikkikohtaukset, mutta tuo musikaalijakso oli vielä pahempi.
Jani ehdottomasti.
Ei ollut mikään uni... Jani haluaa lapsen huoltajuuden
Mutta oliko se Janin lärvien vetäminen polttareissa vihje sille, että alko saattais maistua Janille myöhemminkin, ehkä verenperintönä vanhemmiltaan? Mut joo, en hyväksy pettämistä "in real life" ja kaikki sarjat on pullollaan tätä shaipaa, eikö muka mikään muu ole enää kiinnostavaa kun pettäminen ja valehtelu selän takana :O
vastaus kysymykseen: Jani
Toivon tosiaan, että se musikaali olis vain Vilman unta, muuten menee vähän maku koko sarjasta, typerää, jos Vilma vain lähtee kesken häiden ja jättää lapsensa ilman huolen häivää
Ehdottomasti Jani. Heillä on yhteinen lapsi. Ja miten törkeää kaarta toisen "miehen" kanssa omaan hääpäivänä!?
Ei kumpikaan, Vilman elämään voisi tulla jo joku ihan muu mies. Varsinkin tuo Vilma-Jani -kuvio ärsyttää jo! En jaksa sitä jatkuvaa huokailua ja haaveilua ja pitkiä elokuvamaisia katseita typerä ilme naamalla. Ajattelin Tiian tultua kuvioihin että jes, nyt se loppuu ja Vilma jää nuolemaan näppejään mutta ei. Jani kahden naisen loukussa ja nyt siinä kuitenkin kävi niin että Vilma ja Jani taitaa palata yhteen. Huoh. Muuttaisivat nyt edes muualle ja jättäisivät sarjan. :D Mihin se Vilman lääkishaave muuten jäi? Eikös sen pitänyt olla Vilman suuri haave, mutta haki kerran ja siihen jäi haut? Hakisi nyt ja pääsisi, niin ei ehkä näkyisi enää sarjassa ainakaan niin usein.
Jani on symppis. Taitaa olla miehiin päin kallellaan oikeassa elämässä..?
Mun veikkaus on, että koko se musikaalijakso onkin loppujen lopuksi Vilman unta :) Niin ja Janin ottaisin :)