Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Uusi Päivä, Jani vai Karri?

Vierailija
26.12.2013 |

Kummanko sinä Vilmana olisit ottanut?

Oma vastaus, Karri.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun veikkaus on, että koko se musikaalijakso onkin loppujen lopuksi Vilman unta :) Niin ja Janin ottaisin :)

Vierailija
22/37 |
26.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi alapeukuttaa 8 viestiä. :D Oliko pettymys kun ei olekaan totta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janin

Vierailija
24/37 |
25.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat on ällöjä. Mutta Jani on lapsen isä, kiltti mies ja näkee vain Vilman. Se olis ollut mun valinta.

Vierailija
25/37 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää noi molemmat. Jani ei jotenkin ole yhtään miehekäs ja Karri taas on sellainen gigolo ja ei ota mitään vakavasti. En ottaisi oikein kumpaakaan, mutta Janin kaltaiset ihmiset miellyttävät enemmän. No joo, nuo miehet ovat kuin yö ja päivä. Jokin kultainen keskitie voisi sopia Vilmalle :)

Vierailija
26/37 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, eiköhän tämäkin mullistava "käänne" paljastu kohta vain Vilman painajaisuneksi ja taas palataan vanhaan kuvioon...

Vierailija
27/37 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Areenassa nähtävillä ennakkoon...

Vierailija
28/37 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.01.2014 klo 16:40"]

Oliko kenenkään muun mielestä se "musikaalijakso" piinaava? Mä en pystynyt kattomaan, ahdisti se huonous.

[/quote]

Mulla tekee aina pahaa kaikki Uuden päivän musiikkikohtaukset, mutta tuo musikaalijakso oli vielä pahempi.

Vierailija
29/37 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jani ehdottomasti.

Ei ollut mikään uni... Jani haluaa lapsen huoltajuuden

Vierailija
30/37 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

karri

Vierailija
31/37 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta oliko se Janin lärvien vetäminen polttareissa vihje sille, että alko saattais maistua Janille myöhemminkin, ehkä verenperintönä vanhemmiltaan? Mut joo, en hyväksy pettämistä "in real life" ja kaikki sarjat on pullollaan tätä shaipaa, eikö muka mikään muu ole enää kiinnostavaa kun pettäminen ja valehtelu selän takana :O

vastaus kysymykseen: Jani

Vierailija
32/37 |
10.01.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon tosiaan, että se musikaali olis vain Vilman unta, muuten menee vähän maku koko sarjasta, typerää, jos Vilma vain lähtee kesken häiden ja jättää lapsensa ilman huolen häivää

Vierailija
33/37 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti Jani. Heillä on yhteinen lapsi. Ja miten törkeää kaarta toisen "miehen" kanssa omaan hääpäivänä!?

Vierailija
34/37 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat on ääliöitä!

Vierailija
35/37 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kumpikaan, Vilman elämään voisi tulla jo joku ihan muu mies. Varsinkin tuo Vilma-Jani -kuvio ärsyttää jo! En jaksa sitä jatkuvaa huokailua ja haaveilua ja pitkiä elokuvamaisia katseita typerä ilme naamalla. Ajattelin Tiian tultua kuvioihin että jes, nyt se loppuu ja Vilma jää nuolemaan näppejään mutta ei. Jani kahden naisen loukussa ja nyt siinä kuitenkin kävi niin että Vilma ja Jani taitaa palata yhteen. Huoh. Muuttaisivat nyt edes muualle ja jättäisivät sarjan. :D Mihin se Vilman lääkishaave muuten jäi? Eikös sen pitänyt olla Vilman suuri haave, mutta haki kerran ja siihen jäi haut? Hakisi nyt ja pääsisi, niin ei ehkä näkyisi enää sarjassa ainakaan niin usein.

Vierailija
36/37 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jani on symppis. Taitaa olla miehiin päin kallellaan oikeassa elämässä..?

Vierailija
37/37 |
27.12.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ottasin epun ;D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi neljä