Uusi Päivä, Jani vai Karri?
Kummanko sinä Vilmana olisit ottanut?
Oma vastaus, Karri.
Kommentit (37)
Jani, koska on kunnon mies toisin kuin Karri.
jani, musrta karri on ällöttävä kaikin puolin
Janin. Luotettavan ja rehellisen. Karrihan on kieroillut kaiken aikaa ja ollut melkoinen häntäheikki. Olipa typerä käänne viimeisimmässä jaksossa. En tiedä viitsinkö seurata enää lainkaan. Toisaalta siinä on ollut aika huonoja juonenkäänteitä muutenkin.
[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 10:55"]
[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 05:10"]
Jani. Karri on komeampi, mutta lapsellinen. Janin kanssa Vilma on naimisissa ja heillä on lapsi. Vilma on myös lapsellinen kun karkaa hääpäivänänsä toisen "miehen" matkaan ja hylkää lapsensa
[/quote]
pssstt, jos et tiennyt, kyseessä on käsikirjoitettu sarja, ei tosi elämä ;)
Minä ottaisin Janin. Luulen että tuohon tulee vielä jonkusortin käänne liittyen Väinöön ja Karriin tms. Todellisuus esille.
[/quote]
Oh, DON'T YOU SAY?? Sähä varsinainen Sherlock olet.
Kai kaikki nyt sen tajuaa, mutta kyllä tv-sarjakin voi herättää kaikenlaisia tunteita, ja pitääkin. :D
[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 11:28"]
Kaksi alapeukuttaa 8 viestiä. :D Oliko pettymys kun ei olekaan totta?
[/quote]
Öö, ehkä miinusta tulee sen takia et toi viesti on turhaa pätemistä asiasta jonka tyhmäkin tajuaa. :D
Oliko kenenkään muun mielestä se "musikaalijakso" piinaava? Mä en pystynyt kattomaan, ahdisti se huonous.
No johan siitä seuraava jakso tuli nähtäväksi.
ehdottomasti Jani! Jani on täydellinen mies vilmalle! <3
Mun mielestä enemmän jani mutta kyllä karriin voi luottaa huolehtiihan hän pikkuveljestään Eppu palomäkistä
Jani. Karri on komeampi, mutta lapsellinen. Janin kanssa Vilma on naimisissa ja heillä on lapsi. Vilma on myös lapsellinen kun karkaa hääpäivänänsä toisen "miehen" matkaan ja hylkää lapsensa
[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 05:10"]
[/quote]
pssstt, jos et tiennyt, kyseessä on käsikirjoitettu sarja, ei tosi elämä ;)
Minä ottaisin Janin. Luulen että tuohon tulee vielä jonkusortin käänne liittyen Väinöön ja Karriin tms. Todellisuus esille.
ehdottomasti Jani <3