Miehesi ikä ja oma ikäsi ja yhdessäoloaika
Kommentit (77)
Minä olen 48 ja mies on 32.
Yhteistä taivalta takana 11 vuotta.
Minä 26, mies 27. Yhdessä pian 10 vuotta.
Mies 32, minä 32. Yhdessä 14 vuotta
Minä 44v. ja mies 47v.
Yhdessä 22 vuotta ja naimisissa 18 vuotta.
Mies 53, minä 51 ja yhdessä 29 v, joista naimisissa 21v. 4 lasta.
[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 02:32"]
Minä 39, mies 40, yhdessä 11 vuotta.
Onneksi tavattiin vasta kun oltiin jo lähempänä kolmeakymppiä eli kummallakin oli takana jo ns. elettyä elämää aiempine seurustelukumppaneineen, matkusteluineen ja bilettämisineen - nyt on ihana reissata ja puuhata perheenä eikä tarvitse "jossitella" (kuten nuorina sitoutuneille ystäville on valitettavan usein käynyt).
[/quote]
No tuota, meillä molemmat 33 v. ja yhdessä oltu yli 16 vuotta. SILTI on entisiä, biletystä ja matkustelua (miten matkustelu edes liittyy seurusteluun??) takana vaikka kuinka paljon. Biletin ja riekuin jo teininä koko elämäni kiintiön täyteen :) . Sitä paitsi bilettänyt olen kyllä opiskelijanakin vielä enemmän kuin kylliksi, vaikka seurustelinkin. Eihän biletys tarkoita sitä, että tarvitsee iskeä seksiseuraa...
Mies 33, minä 26. Yhdessä kohta 9v.
Minä 30, mies 44 ja yhdessä 11 vuotta.
Minä 30, mies 40, yhdessä 5 vuotta.
Mies 29,minä 29. Yhdessä 13 vuotta
Minä 26, mies 30, yhdessä 10 vuotta.
Minä 26, mies 30, yhdessä 10 vuotta.
Mies 31, minä 30, yhdessä oltu 15 vuotta.
Minä 41, mies 42, yhdessä 16 vuotta
Minä 54, mies 52, yhdessä vuodesta -86, välissä 4 v ero, 12 vuotta naimisissa.
En muista kun oltiin nuorempana aina kännissä kun oltiin kovia bilettään
[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 02:38"]
[quote author="Vierailija" time="26.12.2013 klo 02:32"]
Minä 39, mies 40, yhdessä 11 vuotta.
Onneksi tavattiin vasta kun oltiin jo lähempänä kolmeakymppiä eli kummallakin oli takana jo ns. elettyä elämää aiempine seurustelukumppaneineen, matkusteluineen ja bilettämisineen - nyt on ihana reissata ja puuhata perheenä eikä tarvitse "jossitella" (kuten nuorina sitoutuneille ystäville on valitettavan usein käynyt).
[/quote]
Miksi tuo selittely? Täällä monikin ollut suhteessa kolmattakymmentä vuotta, eivätkä selittele.
=)
[/quote]
Selittely? Kunhan vaan totesin, että olen iloinen siitä, että tapasimme "vasta" tuolloin - ja juuri siksi osaan todellakin arvostaa sitä, mitä minulla/meillä on eikä tarvitse haihatella muun perään. Ja mukava lukea, että monet ovat olleet jo liki 30 vuotta yhdessä, se on hieno saavutus.
Rentoa joulun jatkoa sinullekin! :)